سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم

15%

سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 170000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم موی ترمیم کننده و ضدموخوره آلتیمیت ریپیر هیریکس hairx Ultimate repair یکی از محصولات کاربردی و بسیار شگفت­ انگیز و مؤثر این برند است که با ایجاد لایه محافظ و سبک بر روی موها آن­ ها را به خوبی آب­ رسانی و تغذیه نموده و با ترمیم خشکی، زبری و شکنندگی موهای آسیب دیده سبب درخشان و ابریشمی شدن موها می­ گردد. اگر به سلامتی و زیبایی موهایتان اهمیت می ­دهید توصیه می ­کنیم حتماً این محصول را خریداری کرده و استفاده نمایید.

نقد و بررسی : سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم

سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم یکی از بهترین و بی­ نظیرترین محصولات مراقبت از موست که برای محافظت و مراقبت از موها و جلوگیری از آسیب دیدن تارهای مو به صورت کاملاً تخصصی و با فرمولاسیونی کاملاً منحصر به فرد تهیه و تولید شده است. این محصول با هیدراته کردن موها و جلوگیری از دست رفتن رطوبت مو در ترمیم مو و پیشگیری از موخوره بسیار مؤثر و سودمند می ­باشد.

سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم چیست؟

سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم محصولی کاملاً طبیعی و ارگانیک است که برای ترمیم و درمان موخوره و حالت­ دهی بهتر موها تهیه و تولید شده است استفاده از این محصول موجب افزایش استحکام و انعطاف­پذیری موها گردیده و در تغذیه، تقویت و ترمیم ساقه و تارهای موی آسیب­ دیده تأثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم  

این محصول شگفت­ انگیز و استثنایی با دارا بودن روغن سویا، میکروکراتین و سایر ویتامین ­ها و عناصر معدنی با ارزش و پروتئین­ ها افزایش دهنده کراتین طبیعی مو بوده و علاوه بر آب­ رسانی و تقویت موها از گره خوردن، وز شدن و موخوره جلوگیری کرده و عمل شانه­ پذیری موها را آسان­ تر می­ نماید. این محصول با تحریک فولیکول­ های مو باعث افزایش رشد مو گشته و از نازک شدن موها جلوگیری می­ نماید.


جدول مشخصات سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم

نام محصول سرم موی ترمیم کننده و ضدموخوره آلتیمیت ریپیر هیریکس hairx Ultimate repair
حجم   30 میلی لیتر
محل مصرف  مو
کد بهداشتی یا کد مرجع 32882
گروه مراقبت از مو
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
پوست مناسب برای موهای ضعیف، نازک، خشک و آسیب دیده
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  سرم مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آب­رسانی و هیدراته نمودن موها
  2. افزایش درخشندگی موها
  3. تثبیت کننده رنگ مو
  4. تغذیه و ترمیم ساقه و تار موهای آسیب دیده
  5. نرم کننده ­ی مو
  6. بهبود حالت موها
  7. جلوگیری از وز شدن و موخوره
  8. افزایش استحکام و حالت ­پذیری موها
  9. بهبود عمل شانه زدن موها
  10. حاوی مواد مؤثره طبیعی و ارگانیک
  11. فاقد پارابن
  12. عدم ایجاد احساس سنگینی بر مو
  13. جذب سریع و بافت سبک

سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این سرم مو با محافظت از مو در برابر آسیب ­های محیطی بهترین و قوی­ ترین ترمیم کننده موهای آسیب­ دیده است که استفاده از آن توسط تمامی افراد بالای 15 سال بلامانع است این سرم موهای نازک، ضعیف، شکننده و آسیب­ دیده را به خوبی تغذیه و آب ­رسانی نموده و در تأمین سلامتی و زیبایی موهای شما تأثیر بسزایی دارد.


نحوه استفاده از سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریف لیم

برای استفاده از این سرم چند قطره از آن را بر روی ساقه موها بریزید و پس از آغشته نمودن ساقه­ ی مو به این محصول آن را به خوبی ماساژ دهید. شما می­ توانید این محصول را بر روی موهای خشک و یا مرطوب استفاده نموده و خوشبختانه پس از استفاده از این محصول نیازی به شست و شوی موها نمی ­باشد.با توجه به طبیعی بودن ترکیبات این محصول محدودیتی در میزان استفاده از این محصول وجود ندارد و بنابراین شما می توانید به دفعات از این محصول استفاده نمایید.


مکانیسم اثر سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریف لیم

این محصول به عنوان یک سرم موی  مغذی و ترمیم کننده دارای ترکیبات فوق­ العاده ­ای است که به راحتی گره موها را باز کرده و با از بین بردن موخوره موها را به سرعت ترمیم می­ نماید.این محصول با ایجاد یک پوشش محافظتی بر روی تارهای مو به آسانی بافت موها را تغذیه کرده و با محافظت از تارهای مو در برابر عوامل نامطلوب محیطی آن­ ها را خوش حالت، خوش بو و براق نموده و زیبایی را به موهایتان هدیه می ­دهد.این محصول از بین برنده الکتریسیته ساکن مو بوده و با قابلیت جذب فوری بدون حس چربی و سنگینی بر روی مو، موهایتان را به طور تخصصی مراقبت می ­نماید.


نحوه خرید و قیمت سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،یکی از فروشگاه های اینترنتی است که با پایبندی به اصولی هم چون عرضه و فروش کالای باکیفیت و اورجینال موفق شده تا به عنوان بهترین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایرانی عرضه کننده محصولات آرایشی بهداشتی اوریفلیم تبدیل شود. شما با ورود به این فروشگاه می توانید محصولات متنوع این برند را مشاهده نموده و پس از مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول با تماس با ما محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.قیمت سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم در آف بهارانه این فروشگاه تنها 170000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با خرید این محصول از فروشگاه ما علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه زیبایی موهایتان را تامین و تضمین نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم موی ضدموخوره هیریکس اوریفلیم”