ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

7%

ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم


قیمت اصلی 500000 تومان بود.قیمت فعلی 465000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا Magnetista یکی از بهترین و شیک‌ترین عطرهای برند محبوب اوریفلیم است که با ماندگاری بسیار بالایی که دارد تداعی‌گر واژه‌هایی هم‌چون لوکس، شیک و ارزشمند در اذهان اطرافیانتان خواهد بود. این عطر متعلق به گروه بویایی گلی ـ میوه‌ای – چوبی بوده و جزو پر فروش‌ترین عطرهای این شرکت به شمار می‌رود. این عطر مناسب‌ استفاده در تمامی فصول سال بوده و ترکیبات و فرمولاسیون آن کاملاً مدرن و منحصر به فرد بوده و همین امر سبب تمایز این عطر نسبت به سایر عطرهای زنانه شده است.

نقد و بررسی : ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم یکی از جذاب‌ ترین، شگفت‌انگیزترین و بی‌نظیرترین عطرهای عاشقانه، گلی و گرم زنانه است که بوی خوش آن شما و اطرافیانتان را مجذوب کرده و رایحه جذاب و خاص آن، آن را به گزینه‌ ای بی‌بدیل جهت استفاده و انتخابی مناسب برای هدیه به عزیزان تبدیل نموده است. این عطر لوکس سمبل قدرت و جذابیت زنان بوده و حس وقار و اعتماد به نفس به زنان می‌بخشد و گل Passion حاوی نوعی فلانوئید است که در افزایش هورمون تستسترون در مردان و تحریک حواس آن ها نقش موثری دارد و در نتیجه شما با استفاده از این محصول می توانید قدرت جذب خود را بالا برده و به افزایش میل و نیروی جنسی همسرتان نیز کمک نمایید.

ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم معرفی

ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم از کمپانی خوش سابقه ی اوریفلیم بوده و بسیار خاص و جذاب می‌باشد. این عطر شگفت‌انگیز برنده جایزه ویژه جشنواره FIFI در سال 2019 میلادی در زمینه سبک زندگی بانوان بوده و به عنوان یک سلاح معجزه‌گر در تحریک آقایان انتخاب شد. این عطر حس آرامش را در شما ایجاد کرده و محصولی بسیار منحصر به فرد و جذاب می‌باشد.


سال معرفی و عطار ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

این عطر شگفت‌انگیز در سال 2019 میلادی توسط برند اوریفلیم که از محبوبیت بسیاری در میان دوستداران عطر و ادوکلن برخوردار است به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر محصولی لوکس و منحصر به فرد است که با ترکیباتی خارق‌العاده توسط دو مسترنوز و عطار برجسته و ممتاز به نام‌ های امیلی کوپفرمن و آلنورمسی (Alienor Massenet، Emilie (Bevierre) Coppermann)  به صورت ماهرانه طراحی شده است به نحوی که نظر و سلیقه هر بانویی را به سمت خود جلب می‌نماید.


جدول مشخصات ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

نام محصول ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا Magnetista
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  بر روی موها و نواحی پالس دار بدن مانند مچ دست ،گردن و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 34492
گروه عطر و ادوکلن
طراح عطر امیلی کوپفرمن و آلنورمسی
سال معرفی 2019
نوع محفظه شیشه ی اسپری دار
نوع محصول  ادوپرفیوم زنانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

رایحه ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

این عطر دارای رایحه‌ ای گرم و وانیلی و سرشار از حس تازگی، سرزندگی و شادابی است و ترکیبات و روایح این عطر عبارتند از:

نت ابتدایی: شکوفه نرولی، فلفل صورتی، بلک کارنت

نت میانی: میوه گل عشق  passion، یاسمین، شکوفه هلو

نت پایانی: مشک، وانیل و چوب صندل

بنابراین همان گونه که از نام این عطر پیداست همانند یک مغناطیس احساسات را برانگیخته و سبب ایجاد آرامش در شما و افزایش جذب شما در دید اطرافیانتان می شود.


ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

این عطر به دلیل دارا بودن رایحه گرم خود سرشار از حس شیرین زندگی است و محصولی کاملاً جذاب، لطیف و لذت‌بخش است که آن را می‌توان در تمامی فصول سال علی‌الخصوص فصول سرد سال استفاده نمود و بدین ترتیب لبریز از انرژی مثبت و هیجان گردید.


ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

رایحه این عطر محبوب و بسیار پر فروش دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی بوده و روح آدمی را به نوازش در می‌آورد و حس وقار و متانت را در شما ایجاد کرده و از شما بانویی جذاب و با اعتماد به نفس می‌سازد. این عطر از نوع ادوپرفیوم بوده و در نتیجه ماندگاری بسیار طولانی‌تری داشته و متعلق به گروه بویایی گلی ـ میوه‌ای ـ چوبی می‌باشد.


شکل ظاهری ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

این عطر فوق‌ العاده و شگفت‌انگیز علاوه بر رایحه ای بسیار خاص و کاملاً زنانه و مدرن دارای بطری خیره کننده با جلوه‌ای بسیار زیبا می‌باشد. شیشة این عطر با درب طلایی و بدنه‌ای بنفش  ظاهری شیک، دل‌فریب و بسیار خاص پسند را برای این عطر ایجاد کرده و طراحی خارق‌العاده بطری این عطر به همراه بوی استثنایی و ماندگار آن گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و جایگاه آن را در میان عطرهای پر طرفدار ارتقا داده است.


قیمت و نحوه خرید ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با ارائه بهترین و ارزنده ترین محصولات برند اوریفلیم با کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب در خدمت شماست .ما محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان می رسانیم و با ارائه قیمت ‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، تمامی توان خود را برای جلب رضایت مشتریانمان به کار بسته ایم تا بتوانیم تمامی نیازهای آرایشی و بهداشتی شما را به بهترین شکل ممکن فراهم نماییم .قیمت ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم در حراج بهاره و آخر فصل محصولات اوریفلیم تنها 465000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه این محصول را به صورت اصل و با کیفیت بالا تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ادوپرفیوم زنانه مگنتیستا اوریفلیم”