اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم

18%

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 147000 تومان است.

تخفیف : 33,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر Love Nature حاوی گرانول‌های توت سیاه جهت از بین بردن هر گونه ناخالصی و آلودگی و سلول‌های مرده از سطح پوست بدن می‌باشد. این محصول با آب‌رسانی و حفظ رطوبت پوست شفاف‌کننده و درخشان‌کننده پوست بدن است و با افزایش قوام و استحکام پوست در تقویت و روشن نمودن رنگ پوست اثرات شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای به همراه دارد.

نقد و بررسی : اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم یکی از بهترین و جدیدترین محصولات برند اوریفلیم است که در طی مدت زمان کوتاهی که به بازار عرضه شده گوی سبقت را از رقبا ربوده و توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا نماید .این محصول به عنوان یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند جهت مراقبت از پوست بدن شناخته شده و اسکرابی قدرتمند برای لایه‌ برداری و حذف سلول های مرده پوست به شمار می‌رود.

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم چیست؟

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم محصولی فوق‌العاده شگفت‌انگیز و لایه‌برداری بسیار قدرتمند است که علاوه بر از بین بردن سلول‌ های مرده پوست در پاکسازی، تغذیه و محافظت از پوست نیز نقش مؤثری داشته و روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست بدن نیز می‌باشد. این محصول با نوسازی لایه‌های پوست، پوست را هموار و شاداب نموده و درخشش و لطافت خاصی به پوست بدن می‌بخشد.


ترکیبات تشکیل دهنده اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم

این اسکراب ژله‌ای حاوی توت‌ های جنگلی و دانه‌های سابنده توت سیاه می‌باشد بنابراین لایه‌برداری قوی است که به آسانی و به سرعت هر گونه لایه خشک و شاخی پوست را از بین برده و پوست را سفت، جوان، شفاف و شاداب می‌نماید. علاوه بر این با رطوبت‌رسانی مؤثر به پوست دارای خواص جوانسازی و ضد پیری پوست بوده و در رفع زبری و لکه‌های پوستی بسیار مفید و سودمند می‌باشد.این محصول دارای رایحه ای دلپذیر از میوه های جنگلی بوده و بنابراین پوست بدنتان را فوق العاده تمیز و خوش بو می نماید.


جدول مشخصات اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریف لیم

نام محصول اسکراب بدن فارست بری لاونیچر Love Nature
حجم  200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 39473
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 15 سال به بالا
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول اسکراب بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • لایه بردار موثر پوست
  • پاکسازی پوست و آب‌ رسانی به پوست
  • تغذیه‌کننده، تقویت‌کننده، ترمیم‌کننده پوست
  • نرم‌کننده و درخشان‌کننده پوست
  • روشن‌کننده و از بین برنده لک‌های پوستی
  • حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و ویتامینه
  • جلوگیری از اکسیداسیون سلول‌های پوست
  • جوانسازی و نوسازی بافت پوست بدن
  • PH متعادل و سازگار با پوست بدن
  • بسیار مؤثر جهت انواع پوست
  • دارای ترکیبات طبیعی و ارگانیک
  • فاقد رنگ، پارابن و روغن‌ های صنعتی

اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای استفاده توسط تمامی افراد 15 سال به بالا و انواع پوست مناسب است. این محصول پوست را عمیقاً از حیث وجود آلودگی‌ ها و سلول‌ های مرده پاک کرده و منافذ پوست را به خوبی پاکسازی می‌نماید. علاوه بر این با آب‌رسانی عمیق پوست آن را مرطوب کرده و تسکین می‌دهد و هر گونه خشکی، تیرگی و زبری پوست را برطرف کرده و ظاهر پوست را شاداب و شفاف می‌نماید.


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

برای استفاده از این محصول ابتدا پوست بدن خود را مرطوب کرده و سپس این ژل را بر روی پوست مرطوب بدن به آرامی ماساژ داده و پس از گذشت ده دقیقه پوست خود را بشویید و آبکشی نمایید. برای افزایش اثربخشی این محصول هفته‌ای دو بار از این محصول استفاده نمایید تا بدین طریق بافت پوست خود را استحکام بخشیده و با اصلاح جریان خون در پوست به تنفس بهتر و بیشتر پوست و بازسازی بافت پوست کمک بسیاری نمایید.


مکانیسم اثر اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریف لیم

این محصول سرشار از مولتی ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ ها و عصاره‌ های طبیعی است لذا دارای خواص لایه‌ برداری، بازسازی و ترمیم‌کنندگی، آب‌رسانی عمیق و نرم‌کنندگی فوق‌العاده بالایی می‌باشد. این اسکراب سفت‌کننده و احیاکننده پوست بدن بوده و در بهبود الاستیته و بازسازی پوست و خوش بو نمودن آن بسیار مؤثر و مفید می‌باشد.


نحوه خرید و قیمت این اسکراب به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از به روز ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از سال ها تجربه در فضای آنلاین و با پایبندی به تضمین اصل‌بودن کالاها در زمینه عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم فعالیت می نماید . تمامی محصولات ارائه شده در این وب سایت به صورت اصل و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسند و در نتیجه شما می توانید تمامی محصولات مورد نیاز روزانه خود اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم را از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

قیمت اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم در آف آخر فصل این فروشگاه تنها 147000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و محصول مورد نظر را با تخفیف عالی و با بالاترین کیفیت از این فروشگاه خریداری نمایید و بدین ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “اسکراب بدن فارست بری لاونیچر اوریفلیم”