اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم

16%

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 84000 تومان است.

تخفیف : 16,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر Love Nature محصولی از برند آشنا و مشهور اوریفلیم است .این برند مطرح جهانی تاکنون توانسته است محصولات فراوانی را به بازار عرضه نموده و تمامی محصولات تولید شده توسط این برند از محوبیت فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و توانسته رضایت مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب نماید. این محصول به عنوان جدیدترین محصول مراقبت از پوست این برند تمامی آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک‌کرده و با انجام عمل لایه‌برداری وضعیت پوست شما را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد چین و چروک و لک برروی پوست می‌شود. این محصول جذب کرم ‌های مغذی و مرطوب‌کننده را افزایش داده و محصولی صددرصد طبیعی و ضدحساسیت می‌باشد.

نقد و بررسی : اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم یک محصول بسیار کاربردی برای لایه ‌برداری پوست می‌باشد که با زدودن سلول ‌های مرده از سطح پوست، پوست شما را جوان و بازسازی نموده و در رفع تیرگی، کدری و پوسته ‌پوسته شدن پوست بسیار موثر و سودمند می‌باشد. این محصول با پاکسازی عمیق پوست، پوستی نرم، هموار و باطراوت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم چیست؟

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات بسیار طبیعی شرکت اوریفلیم است که با دارا بودن دانه ‌های ساینده بسیار ریز یعنی میکرو اسکراب‌ ها پوستتان را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لایه‌برداری کرده و با باز شدن منافذ پوستی تازگی و شادابی خاصی را به پوستتان می‌بخشد و آن را به خوبی مرطوب و هیدراته نموده و در نتیجه استفاده از این محصول موجب جوان‌ سازی پوست و نرم شدن پوست می‌گردد.


ترکیبات تشکیل دهنده اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم

این محصول با دارا بودن عصاره بلوبری و بلک‌بری غنی از ویتامین ‌ها و آنتی ‌اکسیدان‌ها بوده و از همین‌ رو به خوبی پوست صورت را تغذیه و تقویت می‌نماید. این محصول با پاکسازی و لایه‌برداری پوست، آن را به خوبی صاف و یک‌دست کرده و آن را لطیف، شاداب و درخشان می‌نماید. عمل لایه‌برداری این اسکراب توسط دانه ‌های بلوبری و بلک‌بری صورت گرفته و به نوعی لایه‌برداری  توسط این محصول ترکیبی از لایه ‌برداری مکانیکی و شیمیایی می‌باشد. پس از لایه‌ بردای پوست بسیار سبک گشته و روشن و شفاف می‌گردد.


جدول مشخصات اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریف لیم

نام محصول اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر Love Nature
حجم   50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست نواحی اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 41691
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
پوست انواع پوست
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  اسکراب صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک‌کننده عمیق پوست
  2.  شاداب‌کننده، شفاف‌کننده و روشن‌کننده رنگ پوست
  3.  لایه‌بردار و مرطوب‌کننده
  4.  نرم‌کننده، تقویت‌کننده و تغذیه‌کننده پوست
  5.  حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی نظیر ویتامینE و ویتامینC
  6.  دارای خواص درمانی و صددرصد طبیعی
  7.  ضدآکنه و ضدحساسیت
  8.  از بین برنده جوش‌های سرسیاه پوست
  9. برطرف‌کننده علائم خستگی پوست
  10.  مورد تایید متخصصین پوست و زیبایی
  11. فاقد پارابن

اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این اسکراب صورت برای تمامی آقایان و بانوان بالای 15 سال مناسب بوده و این محصول مناسب برای تمامی انواع پوست می‌باشد. این محصول علاوه بر لایه ‌برداری در افزایش رطوبت و ایجاد نرمی و لطافت در پوست تاثیر بسزایی داشته و با تحریک چرخه نوسازی پوست و سنتز کلاژن و الاستین در جوان‌سازی پوست بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.


نحوه استفاده از اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول مقداری از اسکراب را بر روی صورت چند دقیقه ماساژ داده و سپس پوستتان را با آب سرد بشویید. از مصرف این محصول در نواحی حساس دور چشم خودداری کرده و جهت کسب نتایج بهتر و سریع‌تر در هفته یک تا دوبار از این محصول استفاده نمایید.


مکانیسم اثر اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریف لیم

این محصول بدون ایجاد درد، سوزش، خارش و سایر تحریکات پوستی لایه‌های مرده پوست شما را به سرعت حذف کرده و  پوست شما را جهت ساخت ایجاد لایه جدید تحریک می‌نماید. این محصول دارای ویتامین ث بوده و از این رو سبب افزایش ساخت میزان کلاژن در پوست، جوانسازی پوست و روشن شدن رنگ پوست می‌گردد و می‌تواند چین و چروک‌ها و حتی لک‌های پوست را نیز به راحتی از بین برده و زیبایی خاصی را برای پوست شما به ارمغان آورد.


نحوه خرید و قیمت اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،قیمت اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم در فستیوال بهاری فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم  تنها 84000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن فارغ از موقعیت مکانی خود محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “اسکراب صورت بلوبری و بلک بری لاونیچر اوریفلیم”