رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold

18%

رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold


قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 205000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

ناموجود

دسته بندی :

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

رژلب جواهری جوردانی گلد محصولی شگفت انگیز از لاین جوردانی گلد اوریفلیم است که در زیبایی و پوشش یکدست لبان شما تاثیر اعجاب برانگیزی داشته و با داشتن ویتامین ها و مواد مغذی پوست لب را به خوبی تغذیه و مرطوب نموده و جلوه ای نیمه براق را به لبانتان هدیه می کند .این محصول فاقد پارابن و سرب بوده و ازماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نقد و بررسی : رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold

لب ها یکی از مهمترین اجزای چهره محسوب می شوند و برای آرایش و زیبایی آن ها استفاده از رژ لب محصولی بی نظیر و کاربردی است که می بایست از برندی معتبر انتخاب شود .این محصول آرایشی باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و عاری از پارابن و سرب می باشد و می بایست متناسب با رنگ پوست انتخاب شود. استفاده از رژ لب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم به علت داشتن کیفیت بسیار بالا و بهره مندی از فرملاسیون کاملا ارگانیک آرایشی خاص و تاثیر گذار برایتان به ارمغان می آورد.

رژلب جواهری جوردانی گلد اوریفلیم چیست؟

رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold محصولی بی نظیر از برند جهانی اوریفلیم است که دارای رنگدانه‌ های طبیعی، نیمه براق، جذاب و متنوع بوده و علاوه بر داشتن ساختاری سبک و لطیف از پوشش و دوام بالایی برخوردار بوده و بهترین محصول برای نرم کردن ،رنگ کردن و زیبایی لب ها می باشد .این رژ لب ظاهری نرم و مخملی به لب ها بخشیده و عاری از سرب و پارابن می باشد.با توجه به مصرف بالای رژ لب توسط بانوان توصیه می کنیم رژ لب جواهری اوریفلیم را استفاده کنید تا جلوه ای طبیعی و زیبا برای لبانتان ایجاد کرده و از سلامتی و زیبایی لبانتان محافظت نمایید .


ترکیبات تشکیل دهنده رژلب جواهری جوردانی گلد اوریفلیم

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول همانند سایر محصولات اوریفلیم گیاهی و کاملا ارگانیک بوده و در تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است .این رژ لب حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قدرتمند است که تضمین‌‌ کننده‌ی آب‌ رسانی قدرتمند و صاف‌ شدن پوست لب است. این رژ لب فاقد پارابن و  سرب بوده و استفاده از آن لب‌ هایی حجیم‌ تر و لبخندی زیباتر برایتان به ارمغان می آورد . ظرف لوکس این رژ لب نیز جلوه‌ ای جواهر گونه به این محصول داده است و زیبایی این محصول را چند برابر نموده است .این محصول دارای رنگ بندی متنوعی می باشد.طیف رنگ های این محصول عبارت است از:

  1.  22744 – Dusky Nude
  2.  22748 – Rose Blossom
  3.  22749 – Cerise Pink
  4.  22752- Warm Coral
  5.  31376 – Beige Suede
  6.  Red Attraction – 31380

جدول مشخصات رژلب جواهری جوردانی گلد اوریفلیم

نام محصول رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold
سایز 4 گرم
محل مصرف لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 22752
گروه محصولات آرایشی رژ لب
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت مصرف بانوان
نوع محفظه  رژ لب
نوع پوست انواع پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از رژلب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم

این محصول همانند سایر محصولات اوریفلیم از ترکیبات ارگانیک تشکیل شده و استفاده از آن فواید زیر را به همراه دارد:

  1. مرطوب‌‌ کننده با سرعت جذب زیاد
  2. ضدحساسیت
  3. عاری از سرب و پارابن
  4. پوشش دهی صاف و یکدست
  5. بافت سبک
  6. دارای رنگدانه های غنی
  7. دوام و ماندگاری بسیار بال
  8. نرم کننده و جلوگیری از ایجاد خشکی لب ها
  9. دارای رنگ بندی جذاب و متنوع
  10. نیمه براق
  11. بهره مندی از فرمولاسیون طبیعی و کاملا ارگانیک
  12. تایید شده توسط متخصصین پوست
  13. استفاده‌ی آسان
  14. دارای بافت غیرچسبناک و لطیف

رژلب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

رژ لب جواهری محصولی آرایشی از لاین تخصصی جوردانی گلد اوریف لیم است که استفاده از آن برای بانوان خاص ،شیک و مدرن امروزی در هر سنی به دلیل داشتن طیف رنگی متنوع و بالا مناسب می باشد .


نحوه استفاده از رژلب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم

برای استفاده صحیح از این محصول به موارد زیر توجه نمایید .ابتدا لبان خود را به وسیله یک مرطوب کننده ملایم مرطوب کنید .بدین منظور مقداری از نرم کننده لب اسپا اوریفلیم را به لبانتان بمالید سپس با استفاده از خط لب محدوده لبانتان را مشخص کرده و در انتها از رژ لب جواهری جوردانی گلد اوریفلیم برای پوشش زیبا و جذاب لبان خود استفاده کنید .


مکانیسم اثر رژلب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم

این رژ لب با با بافت نرم و خامه ای که دارد دارای قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالایی بوده و با تغذیه پوست لب از بروز خشکی و ترک بر روی آن جلوگیری نموده و جلوه ای صاف و یکدست بر روی لب ایجاد کرده و از دوام و ماندگاری طولانی مدتی بر روی لب برخوردار است .


نحوه خرید و قیمت رژلب جواهری جوردانی گلد اوریف لیم

اگر به سلامت لب های خود اهمیت می دهید برای خرید یک رژ لب، خوب هزینه کنید و به دنبال خرید و استفاده از یک رژ لب بدون سرب و با کیفیت باشید. بنابراین اگر قصد خرید رژ لب جواهری جوردانی گلد با طیف رنگی متنوع و برند معتبر جهانی اوریفلیم را دارید این محصول را به راحتی می توانید با کیفیت بسیار بالا و با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید .قیمت رژ لب جواهری جوردانی گلد اوریفلیم 90000 تومان می باشد که در فستیوال محصولات پاییزه اوریفلیم شما می توانید این محصول آرایشی را با قیمت 79000 تومان خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “رژلب جواهری جوردانی گلد Giodrani Gold”