نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care

17%

نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care


125000 تومان

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

نرم کننده لب اسپا یکی از محصولات بی نظیر و قدرتمند برند اوریفلیم است که برای کاهش خشکی لب های شما طراحی شده است .این محصول دارای روغن کانولا و روغن گل رز بوده و با بهره مندی از سطح بالایی از اسیدهای چرب و انتی اکسیدان ها در ترمیم و بازسازی پوست لبان شما نقش موثری دارد .این محصول با آبرسانی پوست لب و مرطوب نگهداشتن آن به مدت طولانی می تواند خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها را کاهش داده و نرمی و لطافت را برای لبانتان به ارمغان بیاورد .

 

نقد و بررسی : نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care

 خشکی لب و پوسته پوسته شدن پوست لب ها مشکلی است که می تواند نرمی و لطافت لب ها را از بین برده و ظاهری زبر و خشن به آن دهد .برای از بین بردن این مشکل اوریفلیم محصولی را به نام نرم کننده لب اسپا تهیه و تولید نموده است که با استفاده از آن می توانید پوست لبان خود را به آسانی آبرسانی نموده و نرمی و لطافت از دست رفته آن را بدان بازگردانید .این محصول زیبایی لبان شما را تامین کرده و نرمی مطلوبی را بر روی لب به جا می گذارد .

نرم کننده لب اسپا اوریفلیم چیست؟

نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care یکی دیگر از محصولات با کیفیت ،پر فروش و بی نظیر اوریفلیم است که برای رفع خشکی و افزایش نرمی پوست لبان شما فرموله و تولید شده است .این محصول در میان مصرف کنندگان خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن موجب ترمیم لب های خشک و آسیب دیده و بازگشت نرمی و لطافت به لب می شود.


ترکیبات تشکیل دهنده نرم کننده لب اسپا اوریف لیم

اگر به دنبال یک محصول نرم کننده ،مرطوب کننده و تغذیه کننده برای پوست لبانتان می باشید بالم لب اسپا را استفاده کنید .نرم کننده لب اسپا محصولی مراقبتی از کمپانی بزرگ اوریفلیم است که حاوی روغن کانولا و روغن گل رز می باشد .روغن کانولا از دانه ای روغنی به همین نام استخراج می شود و روغنی سبک ،بدون طعم و زرد رنگ می باشد .این روغن گیاهی حاوی اسید های چرب امگا 3 و امگا 6 بوده و در نتیجه استفاده از آن سبب شادابی، طراوت و نرمی لب ها خواهد شد .روغن دانه گل رز روغن گیاهی دیگری است که نامش در ترکیبات این محصول به چشم می خورد .این روغن گیاهی نیز حاوی ویتامین های مفید برای لب می باشد .فرمولاسیون شگفت انگیز این محصول ساختار کرمی و سبکی داشته و با بهره مندی از مزایای روغن های یاد شده یک محصول مغذی برای لب ها است. با استفاده از نرم کننده لب اوریفلیم اسپا رطوبت از دست رفته به لب ها برگردانده شده و بافت لب به آسانی بازسازی، آبرسانی و تغذیه می شود .


جدول مشخصات نرم کننده لب اسپا اوریف لیم

نام محصول نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care
سایز 1/7 گرم
محل مصرف  لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 31442
گروه نرم کننده و ترمیم کننده لب
سن مناسب برای تمامی افراد
پوست مناسب برای انواع پوست
نوع محفظه استیک
SPF 8
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از نرم کننده لب اسپا اوریف لیم

نرم کننده قوی لب اسپا محصولی مرطوب کننده ، بازسازی کننده و التیام بخش است که استفاده از آن برای رفع خشکی لب ها مناسب بوده و فواید استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

  1. حاوی روغن کانولا جهت مرطوب و درخشان نمودن لب ها
  2. حاوی روغن دانه گل رز برای حفظ فوق العاده رطوبت بالا
  3. نرم کننده و ترمیم کننده قوی لب
  4. جلوگیری از خشکی و ترک لب ها
  5.  بازسازی کننده پوست لب
  6. بدون ایجاد سنگینی و چربی اضافی
  7.  دارای spf 8 جهت محافظت در مقابل اشعه مضر خورشید
  8. مناسب استفاده روزانه
  9. قابل استفاده در زیر رژ لب

نرم کننده لب اسپا اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

نرم کننده لب اسپا اوریفلیم برای تمامی زنان و مردانی که از خشکی پوست لب هایشان رنج می برند مناسب می باشد .استفاده از این محصول محدودیت سنی نداشته و سبب تغذیه عمقی و ترمیم ترک های لب خواهد شد.این محصول دارای رنگ بندی بوده و در سه کد رنگ عرضه شده است .


طریقه استفاده از نرم کننده لب اسپا اوریفلیم

برای استفاده از این نرم کننده لب بی نظیر محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید در طی روز به دفعات از آن استفاده کنید .با استفاده از نرم کننده لب اسپا اوریفلیم  لب هایتان را به آسانی مرطوب کرده و بافتی به لطافت حریر بدان بخشید .


مکانیسم اثر نرم کننده لب اسپا اوریفلیم

مصرف نرم کننده لب اسپا باعث حفظ وافزایش رطوبت لب ها به مدت طولانی بوده و با درمان لب های خشک و آسیب در اثر شرایط بد آب و هوایی و سایر عوامل ساختاری نرم و ابریشمی به لب ها اعطا می کند .ترکیبات قوی تشکیل دهنده این محصول حاوی میزان چربی بسیار بالایی بوده و از این رو این محصول قدرت احیا ، بازسازی و مرطوب نمودن پوست لب را داراست. روغن دانه گل رز و روغن کالاندولا موجود در فرمولاسیون این فرآورده دارای خواص التیام بخشی و ترمیم کنندگی بوده و در تسکین و رفع خشکی پوست بسیار مؤثر می باشند. همچنین این محصول  دارای spf 8 جهت محافظت در مقابل اشعه مضر خورشید بوده و به طور کلی این بالم لب ،مرطوب کننده و محافظت کننده ای قوی است که بلافاصله لب های خشک را نرم و آب رسانی می کند.


نحوه خرید نرم کننده لب اسپا اوریفلیم

اگر به دنبال یک نرم کننده کارا و قدرتمند و با قیمتی بسیار مناسب می باشید نرم کننده لب اسپا اوریف لیم را خریداری کنید .قیمت نرم کننده لب اسپا اوریف لیم در آف تابستانه محصولات اورفیلیم تنها مبلغ 125000 تومان می باشد .پس زمان را از دست ندهید و در زمان باقیمانده تا پایان فصل تابستان با صرف هزینه ای بسیار اندک این بالم لب شگفت انگیز را خریداری کرده و محصول خود را در هر کجا که تمایل دارید تحویل بگیرید.این محصول نیز همانند سایر محصولات موجود در فروشگاه ما اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی اصالت کالا می باشد .

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “نرم کننده لب اسپا اوریفلیم The ONE Lip Spa Care”