سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

16%

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 220000 تومان بود.قیمت فعلی 185000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 24 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز Hydra Optimals یکی از بهترین، قوی‌ترین، موثرترین محصولات پوستی است که نقش مهمی را در زیبایی پوست و جوانسازی آن ایفا می‌نماید، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی این محصول از پوست شما در برابر اثرات مخرب رادیکال‌ های آزاد محافظت نموده و فرمول آب‌رسان این محصول پوست شما را مرطوب و هیدراته می‌کند. بنابراین پس از استفاده از این سرم رنگ پوست شما روشن‌تر و شفاف‌تر گشته و ظاهر پوستتان صاف می‌شود و هر گونه چین و چروک از روی آن به آسانی محو می‌گردد. با استفاده از این محصول قوام و انعطاف‌پذیری خود را افزایش داده و ظاهر پوست خود را به صورت فوق‌العاده بهبود بخشید و بدین ترتیب از سلامتی و زیبایی پوست خود مراقبت نمایید.

نقد و بررسی : سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم یکی از محصولات استثنایی، چند کاره و فوق‌ العاده شگفت ‌انگیز برند اوریفلیم است، که برای آب رسانی و هیدراتاسیون پوست تهیه و تولید شده است. این محصول به عنوان یک محصول زیبایی دارای ارزش بسیار بالایی برای محافظت از سلامت پوست بوده و چهره شما را شاداب و شفاف می‌نماید.

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم یکی از موثرترین و پرکاربرترین محصولات لاین‌ اپتیمالز کمپانی اوریفلیم می‌باشد که دارای بافت بسیار سبک و بدون چربی بوده و استفاده از آن حس تازگی، نرمی و شادابی برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. ترکیبات فعال موجود در این محصول در تمام طول روز پوست شما را با طراوت نگهداشته و از زیبایی و جوانی پوست شما محافظت می‌نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

این سرم پوست دارای ترکیبات سبک اما بسیار مغذی بوده و به راحتی با نفوذ به پوست می‌تواند مشکلات پوستی را برطرف کرده و ظاهری صاف و درخشان برای پوستتان ایجاد نماید. عصاره بلوبری، کلودبری و ویتامین‌های C، E مهم‌ترین ترکیبات آنتی‌اکسیدانی هستند که نام آن‌ها در فرمولاسیون این محصول خودنمایی می‌کند.علاوه بر این سایر ترکیبات گیاهی به همراه اسید هیالورونیک این امکان را فراهم نموده‌اند تا شما با استفاده از این محصول پوستی شفاف، روشن، صاف و درخشان داشته باشید و در نتیجه از نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید.


جدول مشخصات سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

نام محصول سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز Hydra Optimals
حجم  30میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 33135
گروه مراقبت های تکمیلی پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
پوست انواع پوست
نوع محفظه بطری
نوع محصول  سرم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  •  روشن‌کننده و ترمیم‌کننده پوست
  • شفاف‌کننده و شاداب‌کننده پوست
  • آب ‌رسانی عمیق پوست
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ ها
  • محافظت از پوست در برابر اثرات مخرب ناشی از رادیکال‌ های آزاد
  • دارای بافت سبک و بدون چربی
  • نرم‌کننده و لطیف‌کننده پوست
  • ایجاد حس تازگی برای پوست
  • جوان‌کننده و ضدچین و چروک
  • احیا و بازسازی پوست
  • ضدحساسیت
  • فاقد پارابن
  • مناسب انواع پوست
  • مورد تایید متخصصین پوست

سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز برای چه افرادی مناسب است؟

این سرم برای همه انواع پوست مناسب بوده و تنها توسط تمامی افراد بالای 18 سال قابل استفاده می‌باشد. با توجه به حساس بودن ناحیه دور چشم حتی ‌الامکان سعی نمایید از استفاده از این محصول در این ناحیه خودداری نموده و برای محافظت از کیفیت این محصول آن را در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهدای نمایید .


نحوه استفاده از سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

جهت استفاده از این محصول می‌توانید روزانه در دو نوبت صبح و شب پس از شست ‌وشوی پوست مقدار کمی از سرم را بر روی پوست صورت قرار داده و پوست صورت خود را به آرامی با این سرم ماساژ دهید .اکنون اجازه دهید تا سرم به خوبی جذب پوستتان گردد و سپس می‌توانید ازکرم روز یا شب استفاده نموده و یا به عنوان پایه آرایش از این محصول استفاده کنید.


مکانیسم اثر سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

این محصول آب‌رسانی بسیار قوی است در نتیجه افرادی که از خشکی پوست رنج می‌برند با استفاده از این سرم به سرعت می‌توانند پوست خود را مرطوب کرده و کدری پوست را درمان نمایند. این محصول قوی‌ترین آب‌رسان و ترمیم کننده پوست در میان سایر برندها شناخته شده است و جذب آن فوق ‌العاده عالی می‌باشد. اگر می‌‌خواهید تنها با خرید یک محصول به صورت هم‌زمان پوست خود را آب‌رسانی، ترمیم، تقویت و تغذیه نمایید توصیه می‌کنیم حتماً این محصول را خریداری کرده و بدین طریق پوستی زیبا، شاداب و شفاف داشته باشید.


نحوه خرید و قیمت سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم، با هدف عرضه و ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی سالم و ارگانیک برند اوریفلیم تاسیس شده است و با عرضه و فروش محصولات اورجینال با قیمتی بسیار مناسب تاکنون به خوبی توانسته است تمامی نیازهای آرایشی و بهداشتی خانم ها و آقایان را به بهترین نحو ممکن تامین نموده و رضایت آن ها را جلب نماید .قیمت سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم در جشنواره بهارانه این فروشگاه تنها 185000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش در نشانی مد نظرتان محصول درخواستی را تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم سوپر آنتی اکسیدان هیدرا اپتیمالز اوریفلیم”