شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم

26%

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 89000 تومان است.

تخفیف : 31,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 15 اکتبر, 2020

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا Swedish Spa محصولی فوق العاده کاربردی و با ارزش است که حاوی ویتامین ها و خواص ،آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی فراوان بوده و با کف فراوان و کرمی خود به بهترین نحو از پوست شما مراقبت می کند.  این محصول ، پوست را مرطوب و لطیف کرده و استحمام روزانه با آن علاوه بر آن که مراقبت کاملی از پوست بدنتان به عمل می آورد برایتان بسیار دلپذیر و دلچسب خواهد بود .

نقد و بررسی : شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم با بهره گیری از برترین عصاره های طبیعی و فرمولاسیون سحرآمیز خود پوست شما را به آرامی از حیث وجود آلودگی ها پاک کرده و نرمی و لطافت خاصی را به پوستتان می بخشد. این محصول جهت رطوبت رسانی و روشن سازی پوست بسیار مفید و موثر بوده و مصرف آن سبب بازسازی و حفظ لطافت و احیاء پوست می شود.

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم شوینده ای ملایم و کاملا طبیعی برای شست و شو و پاکسازی پوست بدن است که  PH پوست بدن را متعادل کرده و علاوه بر پاک کنندگی و افزایش نرمی و لطافت پوست ، آرامش خاصی را نیز برای شما به همراه دارد .این محصول با ایجاد طراوتی فرحبخش و مراقبتی نوازشگر دارای رایحه برگاموت بوده و پوستی شاداب و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریف لیم

این محصول از نمک های معدنی تهیه شده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد.علاوه بر این ،این محصول حاوی روغن بادام شیرین و روغن کلزا بوده و بهترین شوینده ،پاک کننده و مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن می باشد .این محصول با دارا بودن رایحه برگاموت  حس خوش تازگی را به شما القا کرده و باعث شفافیت ،لطافت و نرمی بیشتر پوست شما می شود .این محصول بر خلاف صابون های جامد، بهداشتی تر و به صرفه تر می باشد و استفاده از آن سبب داشتن پوستی صاف، ابریشمین و زیبا می شود .


جدول مشخصات شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم

نام محصول شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا Swedish Spa
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34023
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. شوینده و پاک کننده بسیار ملایم پوست بدن
  2. مرطوب کننده قوی پوست
  3. التیام بخش و ضدالتهاب
  4. نرم کننده پوست
  5. افزایش لطافت و شادابی پوست
  6. تعادل PH پوست
  7. تأیید سازگاری با پوست از نظر پزشکی
  8. تمیز و شفاف کننده پوست بدن
  9. ایجاد حس نشاط و سر زندگی
  10. مناسب انواع پوست
  11. فاقد سورفکتانت های SLS و SLES و پارابن

شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو بدن برای همه انواع پوست به خصوص پوست های خشک، مناسب است.این شامپو می تواند خارش ، خشکی و التهاب پوست بدن را به خوبی برطرف نماید .ترکیبات سازنده این محصول فاقد سورفکتانت های SLS و SLES بدلیل احتمال ایجاد تحریک و خارش پوست بوده و مرطوب کننده های این شامپو ماندگاری رطوبت را بر روی پوست افزایش داده ، خشکی و زبری آن را برطرف می کنند.


نحوه استفاده از شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریف لیم

برای استفاده از شامپو بدن فومی اسپا در هر استحمام مقداری از شامپو را روی لیف خیس ریخته و بدن را با آن تمیز نموده پس از چند دقیقه آبکشی نمایید.این محصول مناسب استفاده برای شست شوی پوست بدن در حمام بوده و محدودیتی در میزان استفاده از این محصول وجود ندارد.


مکانیسم اثر شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریف لیم

شامپو بدن فومی اسپا شوینده ای بسیار ملایم است که با دارا بودن رایحه آرامش بخش مرطوب کننده ،خوشبو کننده و نرم کننده پوست می باشد.این محصول با تعادل PH پوست در داشتن پوستی صاف و زیبا و نرم و لطیف نمودن پوست تاثیر بسزایی داشته و  حس خوش تازگی را به شما القا می کند و باعث شفافیت بیشتر پوست می گردد.


قیمت و طریقه خرید شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم جهت ارائه و فروش برترین و معتبرترین لوازم آرایشی و بهداشتی برند بین المللی اوریفلیم پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشته است و در طی سال ها فعالیت خود تمام تلاش خود را جهت جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات خود با قیمت های مناسب نموده است .ما با ارائه محصولات متنوع،با کیفیت و اورجینال برند اوریفلیم  توانسته ایم رضایت مشتریانمان را تامین کرده و بدین ترتیب توانسته ایم سهمی کوچک در زمینه زیبایی و سلامتی شما داشته باشیم .قیمت شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم در حراج پاییزه محصولات اوریفلیم 89000 تومان است که شما عزیزان  برای خرید شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن در نشانی دلخواه خود تحویل بگیرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن فومی سوئدیش اسپا اوریفلیم”