لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم

37%

لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 95000 تومان است.

تخفیف : 55,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر Love Nature بهترین و بی نظیرترین لوسیون برای مراقبت از پوست بدن است که حاوی روغن بادام ،شی باتر ،گلیسیرین و آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمندی است که پوست را به صورت 24 ساعته آبرسانی کرده و موجب نرمی و لطافت پوست می گردد . این محصول دارای رایحه ای مطبوع است که باعث ایجاد حس سلامت و شادابی در پوست بدن می شود .

نقد و بررسی : لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم

لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم  محصولی کاملا بی نظیر و استثنایی برای نرمی، شادابی و حفظ سلامت پوست می باشد که در بازسازی و تغذیه سلول های پوستی تاثیر چشمگیر و بسیار مثبتی داشته و با آبرسانی عمیق پوست موجب طراوت و شادابی در پوست می گردد .این محصول غنی شده از روغن بادام و شی باتر دو مرطوب کننده قوی گیاهی است و از همین رو  در مراقبت روزانه از انواع پوست بسیار مفید و کاربردی می باشد.

لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم چیست؟

لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم یکی از پر فروش ترین ،محبوب ترین و پرطرفدارترین لوسیون بدن های اوریفلیم است که با بهره مندی از ترکیبات قدرتمند و آبرسان گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست سبب آبرسانی سریع پوست گشته  و به عنوان نرم کننده ای با قدرت جذب بسیار بالا شناخته شده است .این محصول می تواند طراوت و تازگی خاصی را به پوستتان بخشیده و ضمن نرم و تغذیه نمودن پوست از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و زیبایی و جوانی را به پوستتان هدیه نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم

این لوسیون بدن با بهره مندی از خواص روغن بادام،شی باتر،گلیسیرین و  ویتامین های A، E و B1 دارای بافتی ابریشمی و بسیار سبک است که استفاده از آن در ایجاد حس تازگی و طراوت در پوست بدن تاثیر بسزایی داشته و ضمن مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست رایحه ی ملایم و دلنشین آن بدنتان را در تمام طول روز خوشبو و خوش عطر خواهد ساخت .


جدول مشخصات لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریف لیم

نام محصول لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر Love Nature
حجم  200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 32617
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و خیلی خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  لوسیون بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. کاهش التهابات و خشکی پوست
  2. نرم کننده عمقی و لطیف کننده پوست
  3. مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست
  4. موثر در جوانسازی پوست
  5. شاداب کننده و طراوت بخش پوست
  6. حاوی عصاره های گیاهی روغن بادام و شی باتر
  7. افزایش دهنده خاصیت انعطاف پذیری پوست
  8. جلوگیری از افتادگی و رفع چین و چروک پوست بدن
  9. جذب و پخش پذیری سریع
  10. تأیید سازگاری با پوست توسط متخصصین پوست
  11. ماندگاری بالا
  12. دارای رایحه خوب
  13. فاقد پارابن

لوسیون بدن روغن بادام لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تأمین و تنظیم تعادل رطوبت انواع پوست طراحی و فرموله شده است و قابل استفاده توسط تمامی افراد بالای 18 سال می باشد و علاوه بر نرم کردن پوست آن را بسیار معطر و خوشبو می سازد .


نحوه استفاده از لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز تنها کافی است تا هر روز پس از استحمام، پوست را به مقدار مناسبی از لوسیون آغشته کنید و اجازه دهید جذب شود.این محصول بدون نیاز به شست و شو بوده و مکمل اثر بخشی آن شامپو بدن مغذی روغن بادام لاونیچر می باشد .


مکانیسم اثر لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریف لیم

این لوسیون بدن دارای ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک است و بلافاصله پس از استفاده به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده ، نرمی و لطافت خاصی به پوست می بخشد و علاوه بر حفظ رطوبت، پوست را به خوبی آبرسانی و تغذیه می کند.


قیمت و طریقه مصرف لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب ، یک فروشگاه آنلاین معتبر عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد که از محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی تولید شده توسط برند اوریفلیم دیدن کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود و مطالعه صفحه مربوط به بررسی محصول کالای مورد نظر خود را با آگاهی کامل انتخاب کرده و آن را با کیفیت بسیار بالا به صوت اصل و با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند . قیمت اصلی لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم 95000 تومان است که برای بهره مندی از تخفیف در نظر گرفته شده برای این محصول و خرید لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم با بهترین قیمت از فروشگاه ما شما عزیزان می توانید  همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لوسیون بدن مغذی روغن بادام لاونیچر اوریفلیم”