لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

23%

لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 138000 تومان است.

تخفیف : 42,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر Love nature به دلیل دارا بودن فرمولی خاص و ترکیبی از مواد گیاهی نرم‌‌ کننده و مرطوب کننده با آبرسانی عمیق پوست در ایجاد رطوبت طبیعی پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول با دارا بودن بافت سبک به سرعت جذب پوست گردیده و با از بین رفتن زبری پوست ،نرمی ،لطافت و شفافیت طبیعی از دسته رفته پوست را به پوست بدن شما باز می گرداند.

نقد و بررسی : لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم با ترکیب فوق العاده ی تمشک و نعناع محصولی بی نظیر و بسیار خوشبوست که بیش از 97% از فرمولاسیون این محصول از ترکیبات گیاهی تشکیل شده و از همین رو با دارا بودن ترکیبات منحصر به فرد محصولی قدرتمند برای نرمی و لطافت پوست به شمار می رود. این محصول مرطوب کننده و انرژی بخش پوست بدن است و استفاده از آن موجب لطافت ، شادابی و نرمی پوست شما می شود.

لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم چیست؟

لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم یکی دیگر از محصولات کاملا ارگانیک و گیاهی برند اوریفلیم است که بافتی ابریشمی به پوست شما بخشیده و در ایجاد حس تازگی و شادابی در طی روز تاثیر بسزایی دارد . این محصول ضمن مرطوب و نرم کنندگی پوست عطری ملایم نیز به ارمغان آورده و علاوه بر خوشبو شدن پوست در ایجاد پوستی تمیز ،پاکیزه و شفاف تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون بدن نشاط بخش لاونیچر اوریف لیم

لوسیون مرطوب کننده و تسکین دهنده پوست بدن با رایحه نشاط بخش تمشک و نعنا سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث بوده و در نتیجه با دارا بودن چنین ترکیبات منحصر بفردی بدون بر جای گذاشتن آثار چربی بر روی پوست ،پوست بدن را به طور عمیق آبرسانی کرده و با رطوبت رسانی ماندگار به پوست سبب طراوت و شادابی پوست می گردد. این محصول پایه گیاهی داشته و استفاده از آن موجب تغذیه ،نرمی و لطافت بیشتر پوست خواهد شد .


جدول مشخصات لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

نام محصول لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر Love nature
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 32603
گروه محصولات مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. ایجاد حس شادابی در طول روز
  2. نرم کننده و مرطوب کننده بدن
  3. تغذیه کننده پوست بدن
  4. روشن کننده و شفاف کننده پوست بدن
  5. خوشبو کننده قوی بدن
  6. رطوبت رسانی 24 ساعته به پوست
  7. شاداب کننده و انرژی بخش پوست بدن
  8. از بین رفتن زبری پوست
  9. بافت سبک با جذب سریع
  10. تأیید سازگاری با پوست توسط متخصصین پوست
  11. فاقد پارابن و روغن های صنعتی
  12. ضد حساسیت با PH طبیعی
  13. تأیید سازگاری با پوست توسط متخصصین پوست

لوسیون بدن نشاط بخش لاونیچر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 25 سال با دارا بودن انواع پوست مناسب بوده و استفاده از آن سبب نرم و لطیف شدن پوست بدن و خوشبو شدن آن خواهد شد .


نحوه استفاده از لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است پس از هر بار شست و شو مقداری از لوسیون را روی پوست تمیز بدن به آرامی ماساژ دهیدو سپس پوستتان را بشویید.این محصول جهت استعمال خارجی تولید شده و می بایست دور از دسترس کودکان قرار گیرد .


مکانیسم اثر لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاو نیچر اوریف لیم

این محصول با آبرسانی عمیق به پوست بدن بهترین نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن است که با دارا بودن بیش از 97% ترکیبات طبیعی و ارگانیک پوستی نرم، مخملی و صاف را برایتان به ارمغان آورده و به معطر شدن بدن کمک بسیاری می کند. این محصول با کاهش روند اکسیداسیون روند پیری پوست را به تاخیر انداخته و در نتیجه در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست تاثیر بسزایی دارد.


نحوه خرید و قیمت لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب مکانی مناسب جهت بررسی ، مشاوره و خرید کلیه محصولات آرایشی،بهداشتی و مراقبتی برند اوریفلیم است و تمامی این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان خود عرضه می نماید . قیمت لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم در جشنواره تابستانه محصولات برند اوریفلیم در فروشگاه ما تنها 138000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاو نیچر اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و با خرید این محصول استثنایی پاکیزگی ، زیبایی و سلامتی را به پوست خود هدیه کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لوسیون بدن نشاط بخش تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم”