پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم

25%

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 60000 تومان است.

تخفیف : 20,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا essentials با استفاده از عصاره میوه و ترکیبات کاملا طبیعی، بهترین پاک کننده آرایش، مواد زاید و آلودگی های سطح پوست می باشد که پوست را کاملاً تمیز و شفاف کرده و با تسریع فرایند بازسازی پوست نرم کننده و آرامش بخش پوست می باشد .این محصول باعث بهبود متابولیسم سلول های پوست گردیده و شادابی و جوانی را به پوستتان هدیه می کند.

نقد و بررسی : پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم محصولی مناسب برای استفاده روزانه است که خرید و استفاده از آن در مراقبت پوست و تامین شفافیت و سلامت روزانه پوست صورت بسیار موثر است .این محصول با حذف تمامی آلودگی ها از سطح پوست از پوستتان مراقبت نموده و با احیا مجدد پوست در اکسیژن رسانی بهتر و بیشتر به پوست و افزایش جریان خون در عروق سطحی پوست و در نتیجه تغذیه بهتر سلول های پوستی تاثیر بسزایی دارد .استفاده از این محصول سبب سلامتی، طراوت و شادابی پوست صورت گشته و راز داشتن پوستی سالم و  زیبا به شمار می آید .

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم چیست؟

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم یکی از محصولات ارزشمند مراقبت از پوست صورت برند اوریفلیم است که برای پاک کردن آرایش و هر گونه آلودگی از روی پوست تهیه و تولید شده است .این محصول با حفظ تعادل اسیدی و قلیایی پوست مرطوب کننده پوست صورت بوده و در پیشگیری از تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد  بر روی پوست و زیبایی و شادابی پوست تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم

این محصول با برخورداری از عصاره میوه پاپایا در فرمولاسیون خود پاک کننده عمیق پوست می باشدکه استفاده از آن برای پاک کردن آرایش چشم و صورت حتی واتر پروف بسیار مناسب و کاربردی می باشد .این محصول دارای مواد پاک کننده غیر صابونی ملایم و سازگار با پوست صورت است و در پاک کردن چربی های اضافی پوست، آلودگی های سطحی و باقی مانده مواد آرایشی از سطح منافذ پوست تاثیر بسیار مثبتی داشته و زیبایی ،شادابی ،جوانی و طراوت را به پوستتان هدیه می دهد.


جدول مشخصات پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم

نام محصول پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا essentials
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 36195
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست -پاک کننده پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد  بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. پاک کننده آرایش و آلودگی از سطح پوست
  2. نرم و لطیف کننده پوست
  3. از بین برنده چربی اضافه و سلول های مرده پوست
  4. روشن کننده پوست
  5. جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست
  6. مناسب شست و شوی روزانه
  7. شفاف کننده و رفع کدری پوست
  8. ایجاد نرمی و زیبایی در پوست
  9. افزایش دهنده لطافت و شادابی پوست
  10. مناسب برای انواع پوست
  11. دارای جذبی سریع و بافتی سبک
  12. ضد آلرژی
  13. بدون پارابن

پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 16 سال و انواع پوست مناسب بوده و با تامین رطوبت و لطافت پوست می تواند شادابی و طراوت را برای پوستتان به ارمغان بیاورد .


نحوه استفاده از پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم

برای استفاده از این محصول پاک کننده تنها کافی است روزانه در دو نوبت  صبح و شب پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته کرده و ماساژ دهید و سپس پوست صورت خود را بشویید. به خاطر داشته باشید این محصول نباید در نواحی اطراف چشم استفاده شود و در نتیجه از تماس این محصول با اطراف چشم اجتناب کنید .


مکانیسم اثر پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم

این محصول یک پاک کننده بسیار ملایم است که برای پاک کردن آرایش و آلودگی از روی پوست تهیه و فرموله شده است .این محصول با حفظ تعادل اسیدی و قلیایی پوست مرطوب کننده پوست بوده وبا آبرسانی عمیق پوست از خشکی پوست جلوگیری می نماید .


نحوه خرید و قیمت پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده محصولات برند تخصصی اوریفلیم است که توسط یک تیم قوی اداره می شود و امکان خرید آنلاین کلیه محصولات این برند اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی ،عطر و ادوکلن و محصولات پوستی را برای تمامی مشتریان خود فراهم نموده است .در این فروشگاه شما می توانید تمامی کالاهای متعلق به این برند را مشاهده، بررسی و با دریافت مشاوره های حرفه ای و اطمینان از ضمانت اصل بودن کالا محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.قیمت پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم در فستیوال تابستانه فروشگاه ما تنها 60000 تومان است . شما عزیزان برای خرید پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و در نهایت تنها با یک تماس این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پاک کننده صورت اسنشالز پاپایا اوریفلیم”