پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

24%

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم


قیمت اصلی 210000 تومان بود.قیمت فعلی 160000 تومان است.

تخفیف : 50,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 24 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر Tender Care حاوی سه عدد تندرکر با رایحه انار، رز و بدون بو است از همین رو محصولی فوق العاده استثنایی و بی نظیر از برند اوریفلیم است که به عنوان قوی ترین نرم کننده و تسکین دهنده پوست بدن شناخته شده است . این محصول با آب رسانی عمیق و مداوم پوست به آسانی هر گونه ترک و خشکی پوست را برطرف کرده و با دارا بودن موم عسل و ویتامین E مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا و … می باشد .

 

نقد و بررسی : پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم برای آب رسانی و محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی تهیه و تولید شده است .این محصول نرم کننده، تغذیه کننده و تسکین دهنده پوست بدن بوده و پوست آسیب دیده را که بر اثر سرما، گرما، خشکی، تابش آفتاب و سایر عوامل خارجی آسیب دیده است به سرعت ترمیم می کند .اگر به زیبایی ،نرمی و لطافت پوست خود اهمیت می دهید حتما این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید .

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم چیست؟

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم محصولی کاملا ويژه و استثنایی از برند مطرح و جهانی اوریفلیم است که  در زمره جدید ترین محصولات برند اوریفلیم به بازار عرضه و معرفی شده است . این محصولات حاوی ترکیبات موثر تقویت کننده ، مرطوب کننده و نرم کنننده پوست می باشند در نتیجه از کاهش رطوبت مورد نیاز پوست جلوگیری کرده و با تقویت سد دفاعی طبیعی پوست ، از ایجاد خشکی و زبری پوست جلوگیری کرده و شادابی را برای پوست بدن به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

این پک همان گونه که از نامش پیداست دارای سه بالم محافظت کننده تندر کر برای مراقبت از پوست می باشد .این محصولات همگی حاوی موم عسل و ویتامین E بوده و دارای رایحه انار، رز و بدون بو می باشند .شما با خرید این پک می توانید از سلامتی و زیبایی پوست خود مراقبت کرده و علاوه بر آن از تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصولات بهره مند شوید و با پرداخت بهای مناسبی هر سه تندرکر محبوب و پر طرفدار اوریفلیم را خریداری نمایید .


جدول مشخصات پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

نام محصول پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر Tender Care
حجم   15 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 35809
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و حساس
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  بالم محافظت کننده تندرکر
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. نرم کننده و برطرف کننده خشکی و زبری پوست
  2. تغذیه کننده و تسکین دهنده مناسب نواحی خشک و زبر پوست بدن 
  3. آب رسانی عمیق پوست
  4. نرم کننده و تقویت کننده پوست
  5. رفع لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست
  6. کاهش و بهبود پینه، زبری و خشکی پوست
  7. حفظ تعادل رطوبت و چربی پوست
  8. افزایش نرمی و لطافت پوست
  9. نرم کننده و خوشبو کننده پوست بدن
  10. بدون پارابن، بدون سیلیکون و کاملا گیاهی

پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصولات برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده بسیار موثر بوده و موجب احیا و طراوت و شادابی پوست خواهد شد .این محصول برای تمامی افراد و با دارا بودن هر سنی مناسب بوده و این محصول قوی ترین ترمیم کننده خشکی و زبری پوست لب، آرنج، زانو و پاشنه پا و …می باشد .


نحوه استفاده از پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

برای استفاده از این محصولات می توانید پس از استحمام و یا شست و شوی پوست آن ها را بر روی پوست تمیز بدن استفاده نموده و در صورت نیاز می توانید آن را تکرار کنید .ترکیبات طبیعی و ارگانیک این محصول سبب نرم و ابریشمین شدن بافت پوست گردیده و پوستتان را به خوبی تغذیه،ترمیم ،تقویت و آب رسانی نماید .


مکانیسم اثر پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

این محصول علاوه بر ترمیم پوست و مراقبت از آن در برابر عوارض ناشی از سرما و گرما آن را به خوبی آب رسانی کرده و خشکی پوست را به آسانی برطرف می نماید .این محصولات همگی با فرمولاسیون کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه و تولید شده اند و دارای خاصیت التیام بخشی می باشند .با استفاده از تندرکر های اوریفلیم افزایش شادابی و لطافت پوست خود را تضمین کرده و از سلامتی ، نرمی و زیبایی پوست خود مراقبت نمایید .


نحوه خرید و قیمت پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم یک سایت فروشگاهی است که کلیه محصولات ارگانیک برند اوریفلیم را با کترین قیمت و  به صورت کاملا اورجینال به مشتریان خود ارایه می نماید .محصولات این برند بسیار محبوب و پر طرفدار بوده و شما می توانید آن ها را با قیمت های باور نکردنی تنها از فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم خریداری نمایید .قیمت پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم در جشنواره پایان سال این فروشگاه تنها 160000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را با تضمین صد در صد و با مناسب ترین قیمت تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پک سه تایی بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم”