ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی Optimals Body

26%

ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی Optimals Body


قیمت اصلی 288000 تومان بود.قیمت فعلی 214000 تومان است.

تخفیف : 74,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ژل لاغری آنتی سلولیت اپتیمالز بادی اوریفلیم یک محصول ضد سلولیت است که با حذف سریع چربی ها در نقاطی مانند شکم، باسن، ران و زانو و بهبود وضعیت ظاهر پرتقالی پوست راه رسیدن به اندامی متناسب و ایده آل را برایتان هموار می سازد . مواد موثر و ترکیبات فعال موجود در این محصول سبب سوختن سریع چربی ها و جلوگیری از ذخیره سازی مجدد چربی ها در زیر پوست خواهد شد .

نقد و بررسی : ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی Optimals Body

 اگر برای درمان سلولیت خود به دنبال یک روش بدون دردسر و اثر بخش می باشید خبر خوشی برایتان داریم .امروز می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که با داشتن بهترین کیفیت و کارایی در درمان سلولیت تاثیر گذار بوده و با افزایش سوخت و ساز چربی ها سبب از بین رفتن چربی های اضافه و از بین رفتن ظاهر پوست پرتقالی پوست شده و پوستتان را صاف و هموار می نماید .ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی یک محصول فوق العاده قدرتمند از برند مشهور و محبوب سوئدی اوریفلیم است که با داشتن ترکیبات فعال بهترین و بی نظیرترین محصول تخصصی برای رفع سلولیت به شمار می آید .

ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی چیست؟

ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی یک محصول اختصاصی برای رفع سلولیت محسوب می شود که با از بین بردن سلول های چربی سبب بهبود خاصیت ارتجاعی بافت چربی و بازگشت به حالت اصلی آن می شود .این محصول قدرتمند با فرم دهی به بدن سبب خوش اندامی و محدود شدن ذخیره چربی در بدن می شود.


سلولیت چیست؟

قبل از این که به معرفی این محصول شگفت انگیز و استثنایی بپردازیم بهتر است ابتدا شما را با مفهوم سلولیت آشنا کنیم.ناهموار شدن پوست بدن در اثر تجمع چربی ها در زیر پوست سبب فرو رفتگی و بر آمدگی بر روی سطح پوست می شود و ظاهر پوست را شبیه پوست پرتقال می کند .در این حالت چربی های زیر پوست بزرگ شده و با هل دادن پوست به سمت خارج سبب به داخل کشیدن پوست توسط بافت همبندی می شود .در این حالت می گوییم فرد دچار سلولیت شده است .این عارضه روی باسن،ران معمولا شیوع بیشتری داشته و البته بروز آن در سایر نقاط بدن نیز دور از انتظار نیست .این پدیده در زنان بیشتر از مردان دیده شده و بروز آن پس از سن 25 سالگی می باشد .

برخی افراد تصور می کنند در صورت کاهش وزن می توانند سلولیت را کاملا از بین برده و ظاهر پوست را به حالت قبل بازگردانند که این تصور کاملا اشتباه بوده و از بین رفتن کامل سلولیت از طریق کاهش وزن تقریبا غیر ممکن است.به همین منظور شما علاوه بر کاهش وزن می بایست از یک محصول موثر برای رفع سلولیت خود استفاده کنید تا به سرعت به اندام هایتان فرم داده و ظاهر پوستتان را از شر سلولیت نجات دهید.


ترکیبات تشکیل دهنده ژل آنتی سلولیت اوریف لیم اپتیمالز بادی

حال که با مفهوم سلولیت آشنا شدید زمان آن رسیده است تا شما را با ترکیبات این محصول شگفت انگیز و کاربردی آشنا کنیم.ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی حاوی کافئین و عصاره برگ سدر بوده و علاوه بر آن از فواید اسید هیالورونیک نیز در ترکیبات خود بهره برده است .فرمولاسیون طبیعی این محصول در افزایش سوخت و ساز چربی ها و از بین رفتن چربی های اضافه زیر پوست نقش بسزایی دارد .این محصول جهت رفع حالت پوست پرتقالی، افتادگی پوست و تجمع بیش از حد آب در زیر پوست طراحی شده و با بهبود کیفیت پوست در رفع سلولیت تاثیر چشمگیری دارد.


جدول مشخصات ژل آنتی سلولیت اوریف لیم اپتیمالز بادی

نام محصول ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی Optimals Body
سایز 150 میلی لیتر
محل مصرف پوست های دچار سلولیت ران ،باسن ،بازو،شکم و پهلو
کد بهداشتی یا کد مرجع 31317
گروه آنتی سلولیت
سن مناسب برای افراد بالای 16 سال
پوست  پوست های ناصاف و دارای سلولیت
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول ژل
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی

  1. مناسب پوست های دچار سلولیت
  2.  درمان کامل ظاهر پوست پرتقالی پوست
  3.  یکدست کننده سطح پوست بدن
  4.  از بین بردن چربی های اضافی زیر پوست
  5.  از بین بردن سلولیت
  6. دارای خاصیت ترمیم کنندگی
  7.  افزایش دهنده استحکام پوست بدن
  8.  رطوبت رسانی به پوست
  9.  دارای ساختار ژلی، غیرچسبنده و سبک
  10. جذب سریع و تاثیر گذاری موثر
  11.  غیر قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما از سلولیت رنج می برید و ظاهر پرتقالی یا پنیری پوستتان سبب جلوه ای نازیبا برای پوستتان شده است از این محصول استفاده کنید . این محصول از رشد و تکثیر این سلولیت ها جلوگیری نموده و ماساژ پوست با این محصول سطح پرتقالی پوست را صاف و مسطح می نماید. ترکیبات تشکیل دهنده این محصول افزایش دهنده گردش خون زیر پوست بوده و با ایجاد  حس گرما در زیر پوست و با تحریک کاتابولیسم لیپیدها در رفع سلولیت موجود در شکم، ران، بازو، باسن و غیره افراد بالای 16 سال تاثیر بسزایی دارد .استفاده از این محصول در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد .


طریقه استفاده از ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی

برای استفاده از ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی پس از تمیز نمودن پوست مقداری از ژل را بر روی سطح دچار سلولیت ریخته و به مدت 5 دقیقه پوستتان را ماساژ دهید تا ژل به خوبی جذب پوستتان گردد .تنها پس از گذشت دو هفته می توانید تاثیر این محصول را به واسطه تغییرات چشمگیر ایجاد شده بر روی پوستتان مشاهده نمایید .


مکانیسم اثر ژل آنتی سلولیت اوریف لیم اپتیمالز بادی

ژل سفت و رفع ترکی اوریفلیم اپتیمالز بادی محصولی با فرمولاسیون بی نظیر است که برای رفع حالت پوست پرتقالی، درمان افتادگی پوست و تجمع بیش از حد چربی در زیر پوست تهیه و تولید شده است .ترکیبات تشکیل دهنده این محصول و کافئین فعال موجود رد آن در  تبدیل سلول‌ های چربی‌ ساز به سلول‌ های چربی‌سوز نقش موثری داشته و تاثیرات آن پس از 14 روز مصرف قابل ارزیابی است. این ژل برطرف کننده علایم قابل رویت سلولیت مقاوم بوده و با رفع همه علایم قابل رویت از قبیل  حالت پوست پرتقالی، افتادگی پوست و تجمع آب سبب بهبود کیفیت پوست،رفع سلولیت و حالت پوست پرتقالی به صورت صد در صد%100 تضمینی خواهد شد.


نحوه خرید ژل آنتی سلولیت اوریف لیم اپتیمالز بادی

برند معتبر و جهانی اوریفلیم با داشتن بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه‌ی تولید لوازم بهداشتی و با توجه به استانداردهای جهانی و با هدف رضایت مشتری محصولات بی نظیری را به بازار عرضه نموده است که ژل آنتی سلولیت اوریفلیم نیز یکی از آن ها بوده و در دسته محصولات لاغری اوریفلیم قرار دارد . این محصول با کمک  به رفع سلولیت موجود در شکم، ران، بازو، باسن و غیره از طریق تحریک کاتابولیسم لیپیدها به شما در راه رسیدن به اندامی خوش‌ فرم و خوش‌حالت کمک خواهد کرد.قیمت ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی در حراج تابستانه محصولات اوریفلیم مبلغ 214000 تومان می باشد که شما می توانید با خرید آنلاین ژل اپتیمالز اوریفلیم از فروشگاه ما علاوه بر بهره مندی از تخفیف بالای این محصول در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نموده و این محصول را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا در مکان مد نظرتان تحویل بگیرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل آنتی سلولیت اوریفلیم اپتیمالز بادی Optimals Body”