ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم

18%

ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم


قیمت اصلی 125000 تومان بود.قیمت فعلی 103000 تومان است.

تخفیف : 22,000 تومان

ناموجود

دسته بندی :

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

ژل شست و شوی صورت تی تی اوریفلیم محصولی بی نظیر و پر فروش از برند اوریفلیم است که دارای فرمولاسیون قدرتمند گیاهی و حاوی عصاره گیاه تی تری یا روغن درخت چای می باشد .از این رو این محصول دارای خواص ضد میکروبی و آنتی باکتریال بوده و بدون تحریک پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست گردیده و به راحتی میزان ترشح چربی پوست را کنترل می کند. این فرآورده جهت شستشوی پوست های چرب و آکنه ای ایده آل بوده و استفاده از آن باعث تنظیم pH پوست ، درمان جوش و پیشگیری از ایجاد جوش های جدید می گردد.

نقد و بررسی : ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم

برای پاکسازی مواد آرایشی ،آلودگی های محیطی و … از روی پوست صورت می بایست از یک ژل شست و شوی قدرتمند استفاده نمایید.ژل شست و شوی صورت تی تری اوریفلیم برای پوست های چرب فرموله شده و استفاده از آن علاوه بر پاکسازی کامل لایه های پوست، سبب زدودن آلودگی ها از روی پوست چرب می شود.این مصحول با دارا بودن خواص آنتی باکتریال برای افرادی که پوست خیلی چرب، کثیف و پر از آکنه دارند بسیار مناسب بوده و کم کننده چربی پوست به شکل صحیح خود می باشد و بدین طریق جوش و آکنه را درمان نموده و از بروز آن بر روی پوست صورت جلوگیری می کند .در ادامه می توانید با این محصول و خواص شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شوید .

ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم چیست؟

ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم با عصاره درخت چای tea tree یکی از محصولات قدرتمند ضد جوش و پاک کننده پوست صورت اوریفلیم است که برای مراقبت روزانه از پوست صورت طراحی و فرموله شده است .این محصول به سبب خاصیت آنتی باکتریال و تنظیم کننده چربی، به عنوان یک محصول مکمل برای درمان آکنه نیز استفاده می شود که در ادامه می توانید با خصوصیات و ویژگی های این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید .


ترکیبات تشکیل دهنده ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم

ژل شستشوی صورت تی تری با عصاره درخت چای tea tree همان گونه که از نامش پیداست حاوی ماده قدرتمندی به نام عصاره ورغن درخت چای یا تی تری می باشد .این محصول به علت وجود چنین ترکیبی دارای خواص ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال بوده و از بین برنده انواع جوش می باشد .این محصول مناسب پوست های چرب و افراد بالای 18 سال می باشد .


جدول مشخصات ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم

نام محصول ژل شستشوی صورت تی تری با عصاره درخت چای tea tree
سایز 150 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 30153
گروه محصولات مراقبت روزانه پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع پوست پوست های چرب و جوش دار
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت تی تری اوریف لیم

ژل شست و شوی صورت تی تری مخصوص پوست های چرب و جوش دار بوده و استفاده از آن می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  • تمیزکننده مواد آرایشی و سایر آلایندگی ها از روی سطح پوست
  • ضد میکروب و ضد جوش
  • مناسب برای  پوست چرب 
  • ضد حساسیت
  • فاقد پارابن ، sls ، الکل و صابون
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • ضد خشکی پوست
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • پاکسازی عمقی پوست
  • آنتی باکتریال
  • حذف سلول های مرده از سطح پوست

ژل شستشوی صورت تی تری اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 18 سال مناسب بوده و فرمولاسیون آن به نحوی است که برای افراد دارای پوست چرب و جوش دار مناسب بوده و بیشترین کارایی را دارد .


طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت تی تری اوریف لیم

برای استفاده از این محصول استثنایی و وفق العاده هر روز در دو نوبت صبح و شب پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته کرده و ماساژ دهید و سپس بشویید.استفاده از این محصول در نواحی دور چشم ممنوع بوده و می بایست در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.برای افزایش اثر بخشی این محصول از تونر تی تری به همراه این محصول به عنوان محصول مکمل استفاده نمایید و با استفاده از برس های پاکسازی یا اسفنج های شستشوی صورت می توانید نتیجه بهتری را در زمان کوتاه تری کسب نمایید .


مکانیسم اثر ژل شستشوی صورت تی تری اوریف لیم

ژل شست و شوی صورت تی تری اوریفلیم مخصوص پوست های چرب بوده و به علت دارا بودن عصاره تی تری ضد میکروب ،ضد جوش و ضد پیری بوده و به خوبی می تواند آلودگی ها را از روی سطح پوست بزداید .این محصول بهترین و مناسب ترین پاک کننده چربی های اضافه پوست بوده و به علت دارا بودن خواص آنتی باکتریال از ایجاد جوش بر روی صورت جلوگیری می کند. این محصول ترشح چربی پوست را تنظیم کرده، به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و اثر ضد عفونی کنندگی ملایمی نیز دارد.در نهایت ژل پاک کننده تی تری با داشتن عصاره درخت چای آلودگی ها و آثار آرایش را به خوبی از پوست شما پاک کرده و تمیزی بی نظیری به پوست شما هدیه می کند.


نحوه خرید و قیمت ژل شستشوی صورت تی تری اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی ما محصولات با اصالت و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻی برند اوریفلیم  را در اﺧﺘﯿﺎر خریداران ﺧﻮد ﻗﺮار داده و تجربه خوب یک خرید اینترنتی با قیمتی مناسب را برای شما فراهم نموده است .ما با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات ،مشتریانمان را قبل از خرید آگاه نموده و در نتیجه انتخاب محصولات این برند را برای مشتریانمان راحت تر نموده ایم .قیمت ژل شست و شوی تی تری اوریفلیم در آف پاییزه محصولات اوریفلیم 46000 تومان است .برای خرید ژل شست و شوی صورت تی تری اوریفلیم نیز می توانید با بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به راحتی خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل شستشوی صورت تی تری اوریفلیم”