کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم

12%

کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 88000 تومان است.

تخفیف : 12,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم تغذیه دست سافت کرس softcaress پوست های خشک سایز بزرگ برای مراقبت و محافظت از پوست دستان شما تهیه و تولید شده است .این کرم با دارا بودن بیش از 97 درصد ترکیبات طبیعی و بهره مندی از روغن ماکادمیا باعث نرم کنندگی و آبرسانی به پوست دست می شود و از پوست دست شما در برابر خشکی محافظت می کند .

نقد و بررسی : کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم

 

کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم محصولی شگفت انگیز و کاملا استثنایی است که برای تقویت و مراقبت از زیبایی و لطافت پوست دستانتان در مجهز ترین لابراتوارهای برند اوریفلیم و توسط برترین متخصصین پوست فرموله و تهیه شده است.این کرم قوی ترین کرم دست تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست دست بوده و در رفع خشکی، زبری، قرمزی، حساسیت و التهابات پوستی بسیار موثر و سودمند است.

کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم چیست؟

کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم یکی از محصولات بی نظیر و پر فروش برند اوریفلیم است که از محبوبیت بسیار فراوانی در میان طرفداران این برند برخوردار بوده و جزو  محصولات پر طرفدار و محبوب این برند می باشد .اگر می خواهید پوست دستانتان نرم و زیبا باشد و از هر گونه خشکی ،ترک خوردگی و چین و چروک بر روی آن جلوگیری کنید کرم سافت کرس را حتما خریداری کرده و مصرف نمایید و بدین ترتیب از زیبایی و سلامتی پوست دستان خود مراقبت نمایید.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم

این کرم حاوی روغن ماکادمیا (فندق استرالیایی) و سایر ترکیبات ویتامینه و آنتی اکسیدانی بسیار ارزشمند است از همین رو فرمولاسیون تغذیه کننده و آنتی اکسیدانی این کرم ، پوست دست های خشک و ترک خورده  را نرم و مرطوب کرده و از آن محافظت می کند . بافت این کرم بسیار سبک بوده و در نتیجه این کرم به سرعت جذب پوست دست می شود و پوست را نرم و لطیف می کند .


جدول مشخصات کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم

نام محصول کرم تغذیه دست سافت کرس softcaress پوستهای خشک سایز بزرگ
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 31348
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
نوع پوست  مناسب برای همه انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و ترک خورده
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم تغذیه دست سافت کرس اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آبرسانی بالای پوست
  2. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  3. جلوگیری از پیری زودرس پوست دست
  4. تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست دست
  5. حفظ رطوبت پوست تا 24 ساعت
  6. عدم ایجاد حس چربی بر پوست
  7. دارای بافت سبک و جذب سریع
  8. حاوی ترکیبات طبیعی و کاملا ارگانیک
  9. ایده آل برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و حساس
  10. مقابله با رادیکال های آزاد و چین و چروک پوست
  11. محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی
  12. احیا و بازسازی پوست
  13. دارای رایحه دلنشین روغن ماکادمیا
  14. مورد تایید متخصصین پوست
  15. فاقد پارابن

کرم تغذیه دست سافت کرس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بالای 15 سال و همه انواع پوست به ویژه پوست های خشک و ترک خورده بسیار مناسب است.این کرم با محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی زمینه را برای احیا و بازسازی مجدد پوست فراهم می نماید.


نحوه استفاده از کرم تغذیه دست سافت کرس اوریف لیم

برای استفاده از این محصول می توانید کرم را بر روی پوست تمیز دست قرار دهید و با ماساژ کرم بر روی پوست دست کرم را جذب پوستتان نمایید .این کرم فقط برای استعمال خارجی بوده و می بایست دور از دسترس کودکان نگهداری شود.این کرم آبرسان و مغذی بوده و با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری پوست جوانی و زیبایی را به پوست دستانتان هدیه می نماید.


مکانیسم اثر کرم تغذیه دست سافت کرس اوریف لیم

این محصول جهت آبرسانی و تامین روطبت مورد نیاز پوست و تغذیه سلول های پوستی تهیه و تولید شده است .فرمولاسیون پیشرفته این محصوا کاملا از ترکیبات طبیعی تشکیل شده و این کرم به دلیل دارا بودن ترکیبات قدرتمند خود از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل خارجی تسریع کننده پیری پوست محافظت کرده و نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد .با استفاده مداوم از این کرم دست پوست دست کاملا تغذیه و ترمیم شده نموده و نرم ،شفاف و زیبا خواهد شد .


نحوه خرید و قیمت کرم تغذیه دست سافت کرس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را برای تمامی مشتریان خود تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که از بدو تاسیس تاکنون به آن پایبند بوده ایم و بدین طریق توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم.قیمت کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم در حراج آخر فصل فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 88000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و با استفاده از این محصول از سلامتی و زیبایی پوست دستانتان مراقبت نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم تغذیه دست سافت کرس اوریفلیم”