کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم

36%

کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 51000 تومان است.

تخفیف : 29,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست نرم کننده هلو با دارا بودن انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و سایر ترکیبات مؤثر و ضد پیری در تأمین و افزایش نرمی و لطافت پوست نقش بسزایی دارد. این محصول نه تنها سبب روشن شدن رنگ پوست می‌گردد بلکه قوام و الاستیته پوست را افزایش داده و یک مرطوب‌کننده قوی، با دوام و مؤثر به شمار می‌آید. این محصول دارای خاصیت نرم‌کنندگی بالایی بوده و با ترمیم پوست‌ های آسیب دیده  سبب ایجاد و انتقال حس تازگی و آرامش به پوست دستانتان خواهد شد.

نقد و بررسی : کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم

کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم یکی از محصولات تخصصی برند اوریفلیم جهت مراقبت از پوست بدن است که توسط محققان و متخصصان سوئدی طراحی و تولید شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و فرمولاسیون بی‌نظیر و کاملاً طبیعی بوده و دارای خاصیت نرم‌کنندگی و آب‌ رسانی فوق‌العاده بالایی می‌باشد. این محصول طراوت و شادابی پوست را حفظ کرده و جوانی و حس سلامت و زیبایی را برای پوست دستانتان به ارمغان می‌آورد.

کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم چیست؟

کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم محصولی فوق‌العاده برای تغذیه، ترمیم و تقویت پوست حساس دست است که با اکسیژن‌ رسانی به پوست قوام و نرمی پوست را افزایش داده و از پوست دست شما در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می‌نماید. این محصول با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست در تنظیم PH و تعادل میان چربی و آب پوست و جلوگیری از تخریب بافت پوست نقش مؤثر و بسزایی داشته و فرایند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم

این محصول با قدرت آب‌رسانی بسیار بالا دارای بافت سبک و جذب سریعی بوده و حاوی ویتامین ث و اسیدهای میوه می‌باشد. از همین رو مصرف این محصول در سنتز کلاژن والاستین نقش مؤثری داشته و رطوبت و نرمی پوست را به مدت طولانی حفظ کرده و با دارا بودن رایحه ملایم هلو دستانتان را معطر و خوشبو می‌سازد.


جدول مشخصات کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم

نام محصول کرم دست نرم کننده هلو
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 41940
گروه مراقبت روزانه از پوست دست 
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • آب رسان و مرطوب کننده پوست دست
  • برطرف‌کننده خشکی و حساسیت پوست
  • دارای خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی
  • بازسازی و احیای مجدد بافت پوست
  • جوان‌‌کننده و محافظ پوست دست
  • جلوگیری از ترک خوردن پوست دست
  • بافت سبک و قدرت جذب بالا
  • ایجاد حس نرمی و ابریشمی بر روی پوست دست
  • سرشار از ویتامین ث و سایر ویتامین‌ های مورد نیاز پوست
  • ضد التهاب و ضد حساسیت
  • افزایش مقاومت پوست
  • فاقد پارابن

کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول جهت مراقبت از پوست دست تمامی افراد 3 تا 99 ساله با دارا بودن انواع پوست به ویژه پوست‌های خشک و ترک خورده تهیه و تولید شده است. این محصول با تأمین نرمی، رطوبت و شادابی پوست دست در مقابله با پیری زودرس پوست نقش چشمگیری داشته و مناسب استفاده روزانه می‌باشد.


نحوه استفاده از این کرم چگونه است؟

نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده است. پس از تمیز کردن سطح پوست و شستن و خشک کردن پوست مقداری از کرم را به پوست دست مالیده و سپس به آرامی ماساژ دهید تا کرم جذب پوستتان شود. با توجه به طبیعی و گیاهی بودن ترکیبات این محصول استفاده آن به صورت روزانه بلامانع و فاقد محدودیت و عوارض می‌باشد.


مکانیسم اثر کرم دست نرم کننده هلو اوریف لیم

این محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و با بهره‌گیری از توان و تخصص فرمولاتورهای سوئدی و با استفاده از مؤثرترین عصاره‌های طبیعی تهیه و تولید شده و دارای بالاترین کیفیت و حداکثر تأثیرگذاری می‌باشد. این محصول به خوبی پوست را مرطوب و نرم کرده و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش داده و آن را با طراوت و شاداب می‌نماید و از اثرات مخرب عوامل محیطی بر روی پوست جلوگیری کرده و پیری پوست را به تأخیر انداخته و سلامتی، زیبایی و طراوت را به پوستتان هدیه می‌کند.


نحوه خرید و قیمت این کرم دست به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف عرضه کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم آغاز به کار نمود.مجموعه ما با ارائه کالاهای اصلی و با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش تمامی تلاش خود را نموده است تا رضایت مشتریان خود را جلب کرده و آن ها را در امر خرید محصولات با کیفیت برند اوریفلیم به صورت اصل و با قیمتی مناسب یاری نماید.ما همواره برآنیم تا جدیدترین و به روزترین محصولات این برند جهانی را به مشتریان خود عرضه کنیم و هرگز کیفیت محصولات و خدمات خود را فدای کمیت نخواهیم کرد.

قیمت کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم در آف آخر فصل این فروشگاه تنها 51000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و علاوه بر خرید این محصول سایر اقلام مورد نیاز خود را در این فروشگاه یافته و به سادگی آن ها را انتخاب و خرید نمایید و محصولات مورد نظر خود را پس از خرید در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست نرم کننده هلو اوریفلیم”