کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم

20%

کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم


قیمت اصلی 50000 تومان بود.قیمت فعلی 40000 تومان است.

تخفیف : 10,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست کرن بری Cranberry یک محصول ایده آل برای مراقبت از دستان شماست.این محصول با دارا بودن فرمولاسیون کاملا طبیعی و ارگانیک و بهره مندی از عصاره کرن بری و زنجبیل به تغذیه و حفاظت از پوست دستان شما و تقویت ناخن های شما می پردازد و استفاده از آن در راستای زیبایی و جوانی پوست دستان بسیار حایز اهمیت می باشد.

نقد و بررسی : کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم

کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم با استفاده از ویتامین ها،عناصر معدنی و آنتی اکسیدان ها تهیه گردیده و با نفوذ پذیری بالا، ویتامین ها و اسیدهای چرب را به بافت پوست انتقال می دهد. این کرم با دارا بودن اثرات درمانی فوق العاده ارزشمند در از بین بردن چین و چروک های سطحی و عمقی پوست و ایجاد لایه ی محافظتی بر روی پوست دست تاثیر بسزایی داشته و از پوست در برابر خشکی و سایر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می نماید.

کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم چیست؟

کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم محصولی ترمیم کننده، تغذیه کننده و التیام بخش پوست است که برای مراقبت از لطافت ،زیبایی و جوانی غیر قابل بازگشت پوست دستان شما تهیه و فرموله شده است .این کرمبرطرف کننده چین و چروک های سطحی و عمقی پوست دست بوده و در افزایش حالت الاستیسیته (کشسانی) پوست بسیار مفید و موثر است.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم

پوست دست نیز به اندازه پوست صورت نیاز به مراقبت داشته و اثرات مضر ناشی از مصرف شوینده ها، شستشوی مکرر دست و قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب می تواند سبب آسیب دیدن پوست دست گردیده و زیبایی و لطافت آن را از بین برده و سبب تیرگی و خشکی پوست دست گردد. کرم دست کرن بری اوریفلیم با دارا بودن ویتامین E ،کرن بری،چای معطر و زنجبیل سبب جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری و کدر شدن دست در برابر عوامل محیطی می شود.این محصول پوست دست را ترمیم و تغذیه نموده و تنها یک بار استفاده از آن در تمام روز پوست شما مرطوب و معطر می سازد.


جدول مشخصات کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم

نام محصول کرم دست کرن بری Cranberry
حجم 30 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 34733
گروه مراقبت روزانه از پوست دست
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست کرن بری Cranberry اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تغذیه کننده قوی پوست
  2. بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
  3. برطرف کننده خشکی و حساسیت های پوستی
  4. دارای خاصیت نرم کنندگی پوست دست
  5. تقویت کننده و آبرسان پوست دست
  6. حاوی ویتامین E
  7. ضد رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان
  8. جوان کننده و محافظ پوست دست
  9. تقویت کننده و آبرسان پوست دست
  10. رطوبت رسان کافی به پوست
  11. سبک بودن کرم و قدرت جذب بالا
  12. بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست دست
  13. ایجاد حس نرمی و ابریشمی بر روی پوست دست پس از مصرف
  14. دارای رایحه ی ملایم و مطبوع
  15. اثری ماندگار حتی پس از شست و شو
  16. سازگار با پوست دست
  17. فاقد پارابن

کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم برای تمامی افراد و انواع پوست ها علی الخصوص پوست های خشک و حساس مناسب بوده و سبب حفاظت از پوست دست و تقویت ناخن ها خواهد شد.


نحوه استفاده از کرم دست کرن بری Cranberry اوریف لیم

برای استفاده از این کرم روزانه، با استفاده از این محصول دست های خود را مرطوب نمایید و در صورت نیاز می توانید این کرم را در طول روز تجدید نمایید و بدین ترتیب دستانتان را نرم ،مرطوب و معطر سازید.


مکانیسم اثر کرم دست کرن بری Cranberry اوریف لیم

کرم دست کرن بری با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی به آسانی و به سرعت پوست دست را تغذیه نموده و با بازسازی  و ترمیم پوست از دست ها در برابر خشکی، لکه و چروک ناشی از افزایش سن و نور خورشید مراقبت می نماید .این محصول در ایجاد طراوت و رطوبت طبیعی و بادوام پوست تاثیر بسزایی داشته و مناسب استفاده توسط انواع پوست می باشد.


نحوه خرید و قیمت کرم دست کرن بری Cranberry اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان مرجع اینترنتی معرفی و عرضه کلیه محصولات آرایشی ، زیبایی ، بهداشتی و مراقبتی برند اوریفلیم می کوشد تا با معرفی کامل این محصولات و مشاوره تخصصی مشتریان خود را برای انتخاب درست محصول مورد نظر خود راهنمایی کرده تا آن ها بتوانند خرید آگاهانه و مطمئنی داشته باشند.چنان چه قصد خرید کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت سفارش و خریداری نمایید .قیمت کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم در آف آخر فصل فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 40000 تومان است که شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با تلفن های فروشگاه ما این محصول را به راحتی خریداری نمایید و از تخفیف در نظظر گرفته شده برای این محصول بهره مند گردید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست کرن بری Cranberry اوریفلیم”