کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

13%

کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 347000 تومان است.

تخفیف : 53,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

کرم دورچشم نوایج برلیانس NovAge Brilliance یک از محصولات جدید اما بسیار محبوب و پر طرفدار برند اوریفلیم است که  برای مراقبت از پوست حساس ناحیه چشم با استفاده از ترکیبات خاص و منحصر بفرد و فرمولاسیونی غنی از عصاره های گیاهی ارزشمند ،انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در لاین تخصصی نوایج تولید شده است .این محصول با افزایش کلاژن به انعطاف پذیری پوست کمک کرده و به سرعت و بدون عوارض جانبی هر گونه چین و چروک ،پف زیر چشم و تیرگی موجود در این منطقه را از بین برده و پوستی لطیف ،شاداب و شفاف را برایتان به ارمغان می آورد .

نقد و بررسی : کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم محصولی بسیار موثر برای لیفت و جوانسازی پوست دور چشم است که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن پوست این ناحیه را مرطوب کرده و با تقویت روند رطوبت رسانی پوست ،پوست این ناحیه را صاف و نرم خواهد نمود.فرمولاسیون منحصر بفرد این محصول به سنتز کلاژن در بافت پوست کمک کرده و بافت پوست این ناحیه به سرعت لیفت و سفت شده و هر گونه تیرگی ،چروک و پف در این ناحیه از بین خواهد رفت.

کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم چیست؟

کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم از جدید ترین،کاربردی ترین،بی نظیر ترین و موثر ترین کرم های دور چشم برند اوریفلیم است که برای مراقبت از پوست حساس این ناحیه تهیه و فرموله شده است .این کرم دور چشم، دارای عصاره های گیاهی بوده و سرشار از ترکیبات موثر ضد پف، ضد چروک و ضد تیرگی می باشد .این محصول با رطوبت رسانی مؤثر به کاهش چروک دور چشم کمک کرده و جهت تغذیه و تغذیه پوست لطیف دور چشم محصولی بسیار مفید و مناسب می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

کرم دور چشم برلیانس یکی از محصولات پرطرفدار برند اوریفلیم لاین تخصصی نوایج است که برای درمان و پیشگیری پیری زودرس و چروک پوست اطراف چشم با استانداردهای نوین پزشکی و زیبایی تهیه و تولید شده است.این کرم  با دارا بودن انواع ویتامین ها ،آنتی اکسیدان ها و پروتئین های مورد نیاز پوست هر گونه چروک، خطوط ریز و روند پیری پوست اطراف چشم را کاهش داده و از افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.این محصول با افزایش الاستیسیته پوست به بهبود خون رسانی در این ناحیه کمک کرده و با تحریک سنتز کلاژن به جوانسازی پوست و افزایش استحکام پوست کمک می کند.


جدول مشخصات کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

نام محصول کرم دورچشم برلیانس نوایج  NovAge Brilliance
حجم  15 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35746
گروه مراقبت روزانه از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 20 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم دور چشم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • رطوبت رسانی مؤثر و کاهش چروک دور چشم
  • افزایش لطافت و پیشگیری از چروک پوست دور چشم
  • کاهش پف کردگی و سیاهی اطراف چشم
  • جوانسازی، بازسازی و استحکام پوست دور چشم
  • مرطوب کننده و روشن کننده پوست
  • احیا کننده و شاداب کننده و آبرسان قوی
  • تقویت کننده بافت همبند و ایجاد کننده سفتی پوست و کاهش چین و چروک
  • کمک به آرامش پوست و پلک چشم
  • کاهش چروک و خطوط پنجه کلاغی
  • ضد التهاب، تسکین دهنده و ترمیم کننده
  • غیر حساسیت زا
  • فاقد پارابن
  • مورد تایید متخصصین چشم و پوست

کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بالای 20 سال و با دارا بودن انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و تیره مناسب می باشد.با استفاده از این محصول به افزایش استحکام و الاستیسیته پوست اطراف چشم خود کمک کرده و با آب رسانی پوست این ناحیه به راحتی و به سرعت هر گونه تیرگی و چین و چروک ایجاد شده در اطراف چشم را کاهش دهید .


نحوه استفاده از این کرم چگونه است؟

شما می توانید این محصول را به صورت روزانه پس از تمیز کردن کامل صورت و اطراف چشم استفاده نمایید.بدین منظور مقدار کمی از کرم را به صورت نقطه ای بر روی پلک قرار داده و به آرامی آن را به سمت گوشه بیرونی چشم ماساژ دهید. برای رسیدن به بهترین نتیجه روزی دو بار صبح و بویژه عصر از این کرم دور چشم استفاده کنید.


مکانیسم اثر کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم

شرکت سوئدی اوریفلیم به دلیل حساسیت و ظرافت پوست اطراف چشم اقدام به تولید محصولی بسیار تخصصی و با کیفیت به نام کرم دور چشم نوایج برلیانس جهت مراقبت خاص از پوست این ناحیه نموده است. این کرم به علت دارا بودن مواد مؤثره بسیار قدرتمند و ویتامینه باعث نوسازی سلول های پوست شده و با تحریک فرایند ساخت کلاژن و الاستین در این ناحیه متعاقباً سیاهی دور چشم را از بین برده و به راحتی هر گونه تیرگی و پف زیر چشم را درمان می نماید .این ماده با ایجاد رطوبت کافی در پوست اطراف چشم هر گونه چین و چروک در این ناحیه را از بین برده و سبب طراوت پوست و شادابی آن می گردد.


نحوه خرید و قیمت این کرم دور چشم به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با استفاده از کارشناسان متخصص و باتجربه و با توجه به سه عامل کیفیت، سرعت، قیمت مناسب و ….جهت عرضه و فروش محصولات برند اوریفلیم در ایران تاسیس شد .ما تمامی تلاش خود را نموده ایم که مشتری مداری را  در سرلوحه کار خود قرار داده و با عرضه محصولات متنوع این برند جهانی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب رضایت تمامی مشتریانمان را جلب نماییم. قیمت کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم در حراج فصلی این فروشگاه تنها 347000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و خریدی رضایت بخش را با ما در فضای اینترنتی و آنلاین تجربه نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دورچشم نوایج برلیانس اوریفلیم”