کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

18%

کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 520000 تومان بود.قیمت فعلی 425000 تومان است.

تخفیف : 95,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب لیفتینگ نوایج NovAge Ultimate Lift با تکیه بر تکنولوژی انحصاری AspartoLift در احیا و بازسازی، تغذیه، آبرسانی، اکسیژن رسانی و محافظت از پوست در برابر پیری زودرس پوست و تبعات منفی ناشی آن بسیار مثر و سودمند است.این کرم با کاهش چین و چروک ، رفع افتادگی پوست و سفت کردن قوی پوست درمان موثری برای لیفتینگ و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست صورت و گردن به شمار می رود.

نقد و بررسی : کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم محصولی ویژه و بسیار اثر بخش بوده و با دارا بودن ترکیبات فعال مغذی و با تکیه بر تکنولوژی انحصاری AspartoLift به طور فعال پوست را مستحکم کرده و قابلیت ارتجاعی پوست را بدان باز می گرداند.این محصول قوی ترین و موثر ترین ضد چروک و لیفتینگ کننده قوی پوست می باشد که به سرعت پوست شما را بازسازی و ترمیم کرده و زیبایی و لطافت خاصی را بدان هدیه می نماید.

کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم چیست؟

کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم یکی از محصولات بسیار ارزشمند و پر فروش لاین نوایج اوریفلیم است که با هدف جوانسازی پوست صورت هایی که دچار افتادگی شده اند تهیه و تولید شده است. ماده آسپارتوليفت موجود در این محصول ثبات و استحکام پوست را افزایش داده و به جوان سازی پوست کمک می کند. این محصول با افزایش رطوبت عمقی پوست به کلاژن سازی پوست کمک کرده و در جوان سازی و شادابی پوست ،افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و رفع خطوط پوست بسیار موثر است.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

با افزایش سن روی پوست چین و چروک‌ ها ایجاد شده و به مرور زمان پوست دچار افتادگی ‌می‌شود که در صورت عدم کنترل عمق این چروک ‌ها بیشتر شده و تنها راه بازسازی و احیا مجدد پوست و پیشگیری از عمیق شدن خطوط چهره  استفاده از کرم شب لیفتینگ می باشد .ماده آسپارتوليفت که در تهیه این محصول به کار رفته است توسط تیم محققان کمپانی اوریفلیم کشف شده و حق اختراع آن به نام شرکت اوریفلیم ثبت شده است . این کرم لیفتینگ شب با دارا بودن چنین ترکیب ارزشمندی به مرور روند تولید کلاژن را سریع ‌تر کرده و عمق چروک‌ ها را کاهش می‌دهد. پس از استفاده از این محصول به مدت 12 هفته همراه با استفاده از سایر محصولات موجود در ست محصولات لیفتینگ نوایج سوپریم اوریفلیم تا 70 درصد از افتادگی پوست از بین می رود.


جدول مشخصات کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

نام محصول کرم شب لیفتینگ نوایج NovAge Ultimate Lift
حجم  50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت و گردن
کد بهداشتی یا کد مرجع 31541
گروه محصولات مراقبت شبانه از پوست صورت و گردن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 40 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. محرک سنتز کلاژن و الاستین
  2. رطوبت رسانی عمیق و بادوام پوست
  3. محافظ بسیار قوی پوست در برابر تشعشعات مضر نور خورشید و رادیکال های آزاد
  4. تقویت کننده ، مغذی و احیاء کننده پوست
  5. مراقبت شبانه از پوست
  6. ضدافتادگی و استحکام پوست
  7. محو شدن خطوط و چروک های صورت و گردن
  8. سفت کننده و کاهش دهنده چین و چروک
  9. آرامش بخش و متعادل کننده پوست
  10. افزایش حجم گونه ها
  11. پر کننده ی خطوط صورت
  12. فاقد پارابن

کرم شب لیفتینگ نوایج اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 40 سال و انواع پوست مناسب بوده و علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی سبب بازگرداندن استحکام و الاستیسیته ی پوست خواهد شد.


نحوه استفاده از کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم

شما می توانید شب ها پس از پاکسازی و تمیز نمودن آرایش از سطح پوست خود از این کرم استفاده نموده و بدین ترتیب زیبایی ،جوانی و لطافت را به پوست خود هدیه کنید.پس از گذشت مدت کوتاهی از مصرف این محصول پوست شما بازسازی شده و چروک ها از چهره تان محو می گردد و صورت شما زیبایی طبیعی خود را باز می یابد.


مکانیسم اثر کرم شب لیفتینگ نوایج اوریف لیم

این محصول با رطوبت رسانی عمیق و بادوام به پوست محرک سنتز کلاژن و الاستین بوده و بهترین و قدرتمند ترین کرم شب ضدچروک،سفت کننده و لیفتینگ 24 ساعته پوست می باشد.ترکیبات موثر موجود در این محصول با تقویت عملکرد غشاء پوست و رطوبت رسانی عمقی به پوست می تواند جوانی و حس سلامت و زیبایی را برای پوستتان به ارمغان آورد .


نحوه خرید و قیمت کرم شب لیفتینگ نوایج اوریف لیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب اوریفلیم فعالیت رسمی خود را از بدو تاسیس تاکنون با هدف عرضه کلیه محصولات برند اوریفلیم به صورت کاملا اورجینال و با قیمتی بسیار مناسب اختصاص داده است .این فروشگاه با عرضه محصولات متنوع سعی دارد تا نیازهای آرایشی و بهداشتی شما را مرتفع کرده و شما را در مسیر بهترین انتخاب یاری نماید. قیمت کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم در جشنواره فروش ویژه پاییزه محصولات اوریف لیم تنها 425000 تومان است که شما عزیزان برای خرید کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس و با خیالی آسوده این محصول و یا سایر محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه سلامت وب با نازلترین قیمت خریداری و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب لیفتینگ نوایج اوریفلیم”