کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم

37%

کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم


95000 تومان

تخفیف : 55,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم صورت مغذی جو دوسر و گوجی بری لاونیچر Love Nature یک کرم مرطوب کننده قوی برای آب رسانی به پوست خشک بوده و با هیدراته نمودن طولانی مدت پوست برای همیشه خشکی ها و پوست پوسته شدن های پوست را درمان کرده و زیبایی ،لطافت و نرمی از دست رفته پوست را به سرعت به آن باز می گرداند.

نقد و بررسی : کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم

کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت روزانه از پوست های خشک برند تخصصی و مطرح بین المللی اوریفلیم است که استفاده از آن برای هیدراته نمودن پوست و درمان هر گونه خشکی پوست بسیار نافع و سودمند است .این کرم به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و با دارا بودن مواد ارزشمند سبب تغذیه عمیق پوست و مرطوب نمودن قوی و عمیق پوست صورت می شود.

کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم چیست؟

کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم یکی از بهترین و قدرتمند ترین کرم های مرطوب کننده برند اوریفلیم است که برای حفظ زیبایی و سلامت پوست و با استفاده از ترکیبات کاملا گیاهی طراحی و فرموله شده است .این محصول با آب رسانی عمیق به پوست و تقویت طبیعی سد فیزیکی پوست می تواند در مرطوب نمودن طولانی مدت پوست تاثیر بسزایی داشته باشد .این کرم مرطوب کننده دارای اثرات کاملا درمانی بوده و فاقد هرگونه مواد آلرژی زا و اسانس در ترکیبات خود می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم صورت مغذی لاونیچر اوریف لیم

این کرم  با دارا بودن عصاره جودوسر ،میوه گوجی بری و … در فرمولاسیون خود به عنوان بهترین و بی نظیرترین کرم تغذیه کننده و مرطوب کننده قوی پوست خشک شناخته شده است .عصاره جو دوسر با دارا بودن قدرت نرم کنندگی و تسکین دهندگی بسیار بالا سبب رفع خشکی پوست گردیده و  میوه گوجی بری به علت برخورداری از انواع  آنتی اکسیدان های قوی، انواع ویتامین ها و مواد معدنی در آبرسانی مداوم به پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول فاقد ترکیبات مضری هم چون الکل و پارابن بوده و با دارا بودن رایحه ملایم میوه ای برای خوشبو نمودن و مرطوب نمودن پوست صورت بسیار مفید و سودمند است.


جدول مشخصات کرم صورت مغذی لاونیچر اوریف لیم

نام محصول کرم صورت مغذی جو دوسر و گوجی بری لاونیچر Love Nature مناسب پوست خشک
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز نواحی اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 34862
گروه محصولات مراقبت روزانه -مرطوب کننده پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست انواع پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. تقویت دفاع طبیعی پوست با ترکیبات انحصاری و مواد اولیه کاملاً طبیعی نظیر عصاره جو دوسر و میوه گوجی بری
  2. آبرسانی عمیق پوست
  3. استحکام پوست و پیشگیری از پوسته شدن و زبری پوست
  4. ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  5. شاداب و شفاف کننده پوست صورت
  6. افزایش دهنده خاصیت کشسانی پوست
  7. مناسب استفاده توسط افراد بالای 16 سال
  8. مناسب پوست خشک
  9. مورد تایید متخصصین پوست
  10. دارای بافت سبک و جذب سریع
  11. ضد حساسیت
  12. بدون عطر، رنگ، پارابن و مواد نگهدارنده
  13. دارای رایحه ملایم میوه ای

کرم صورت مغذی لاونیچر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول شگفت انگیز و بسیار کاربردی برای رطوبت رسانی 24 ساعته به پوست های خشک بسیار مناسب و مفید بوده و این محصول توسط تمامی افراد بالای 16 سال که از خشکی پوست خود رنج می برند مناسب می باشد .


طریقه مصرف کرم صورت مغذی لاونیچر اوریف لیم

با توجه که این محصول در فرمولاسیون خود از ترکیبات طبیعی بهره برده است بنابراین شما می توانید بدون محدودیت در میزان و زمان از این محصول استفاده نمایید .نحوه استفاده از کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم نیز بسیار ساده است تنها کافی است برای استفاده از این محصول استثنایی هر زمان که بر روی پوست خود احساس خشکی نمودید از این کرم استفاده نمایید. فراموش نکنید این کرم مناسب پوست صورت بوده و استفاده از آن در نواحی اطراف چشم ممنوع می باشد .


مکانیسم اثر کرم صورت مغذی لاونیچر اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات قدرتمندی هم چون عصاره جو دوسر و میوه گوجی بری سرشار از ویتامین ها،عناصر معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست بوده و با تغذیه و آب رسانی عمیق پوست نرمی و لطافت از دست رفته را به پوست برمی گرداند. فرمولاسیون بی نظیر این محصول موجب بازسازی و تغذیه پوست حتی پوست های بسیار کم آب شده و در رفع خشکی پوست بسیار مفید و سودمند است .


نحوه خرید و قیمت کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم

سلامت وب یک فروشگاه آنلاین است که با هدف رساندن کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مشتری تاسیس شده است.شما می توانید پس از مطالعه صفحه نقد و بررسی هر محصول برای خرید آن بدین صورت اقدام نمایید .چنان چه قصد خرید کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید. قیمت کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم 95000 تومان است که شما می توانید با خرید از فروشگاه ما از تخفیفی باور نکردنی برای این محصول برخوردار شده و این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه ما خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم صورت مغذی لاونیچر اوریفلیم”