کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم

40%

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 60000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ Feet Up محصولی از لاین تخصصی فیت آپ برند اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون کاملا اختصاصی و بهره مندی از روغن هسته کدو تنبل، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و سایر ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست پاهاست .این محصول با دارا بودن این فرمول تغذیه کننده قوی ترین
آبرسان و نرم کننده عمیق پا می باشد که به سرعت پوست پاهایتان را بازسازی کرده و آن را نرم و مرطوب می سازد و از این رو درمانی فوق العاده برای رفع ترک و خشکی پوست در این ناحیه به شمار می رود.

نقد و بررسی : کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم بهترین ،موثرترین و قدرتمند ترین محصول مراقبت روزانه از پاهاست که با  استفاده از تجارب و تخصص مجرب ترین متخصصین و فرمولاتورهای سوئدی و با استفاده از موثرترین عصاره های گیاهی ،ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها تهیه و فرموله شده است .از این رو این محصول ، محصولی فوق‌العاده برای مراقبت از پوست و ترمیم التهابات و ترک‌ های پوستی بوده و در زمینه ترمیم پینه و زبری پوست پاها تاثیر بسیار خوبی به همراه دارد.

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم چیست؟

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات مراقبتی برند اوریفلیم است که در تهیه آن  از ترکیبات مغذی و عصاره های گیاهی بسیار خوب و موثری استفاده شده است .این محصول قوی ترین مرطوب کننده و نرم کننده پوست پاهاست که با لایه برداری پوست و حذف سلول های مرده از سطح پوست هر گونه خشکی و ترک خوردگی را در این ناخیه برطرف نموده و با رطوبت دهی مؤثر و پایدار نرمی و لطافت از دست رفته را به پوست پاهایتان باز می گرداند .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریف لیم

کرم پای تغذیه کننده و مرطوب کننده فیت آپ محصولی از لاین تخصصی فیت آپ اوریفلیم است که برای محافظت و درمان خشکی و ترک خوردگی کف پاها طراحی شده است و به علت داشتن روغن کدو در فرمولاسیون خود سرشار از از اسیدهای چرب امگا3 ، امگا6 و ویتامین های A، E و C می باشد . این محصول با دارا بودن رایحه ملایم و خوشبوی هلو، وانیل و چوب صندل علاوه بر درمان خشکی پوست ، پوست پاها را کاملا نرم و جوان کرده و پاهایتان را در تمام طول روز خوشبو و معطر خواهد ساخت .


جدول مشخصات کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم

نام محصول کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ Feet Up
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست پاها
کد بهداشتی یا کد مرجع 34731
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و خیلی خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم پا
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطـوب کننـده و لایـه بـردار قـوی پوست پاشنه پا
  2. درمانی قطعی بــرای رفـع تـرک هـا، خشکی و زبـری شـدید پوســت پـا
  3. برطرف کننده پینـه پـا
  4. حذف کننده قوی لایه هـای سـطحی مـرده پوسـت
  5. التیام بخش و ایجاد حس لطافت در پوست
  6. قابـل اســتفاده بـرای سـایر نواحی زبـر و ضخیـم بـدن ماننــد آرنـج، زانـو و …
  7. دارای فرمولاسیون فاقد پارابن
  8. پخش آسان در سطح پوست
  9. مناسب برای پاهای خیلی خشک و آسیب دیده
  10. باز گرداننده نرمی و لطافت به پوست پاها
  11. کمک به بازسازی پوست خسته، فرسوده و ترک خورده پا
  12. دارای رایحه ای بی نظیر

کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای مراقبت از پوست های خشک و حساس و تأمین و تنظیم تعادل رطوبت پوست کف پا طراحی و فرموله شده است و قابل استفاده توسط تمامی افراد بالای 18 سال با دارا بودن انواع پوست علی الخصوص پوست خشک و ترک خورده در کف پا می باشد.


نحوه استفاده از کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریف لیم

کرم پای مغذی فیت آپ را حداقل 2 بار در روز روی پاهای کاملاً تمیز و خشک بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود (روی پاشنه پاها تأکید بیشتری شود). این محصول در رفع ترک و پینه پا مخصوص پوست های خشک و خیلی خشک بسیار مناسب و اثر بخش است.


مکانیسم اثر کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریف لیم

این کرم قوی ترین محصول مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی پوست پاها می باشد که با دارا بودن ترکیبات کاملا ارگانیک و عوامل بازسازنده پوست ترمیم کننده ،التیام بخش و تسکین دهنده پوست پاهای خیلی خشک و آسیب دیده می باشد .این کرم مرطـوب کننـده و لایـه بـردار قـوی پا بوده و به صورت کاملا اختصاصـی بــرای رفـع تـرک هـا، خشکی و زبـری شـدید پوســت پـا طراحی و فرموله شده است .


قیمت و طریقه مصرف کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با هدف عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و گارانتی اصلی محصولات جهت رفاه حال کاربران و مشتریان عزیز راه اندازی شده است . این فروشگاه عرضه کننده آنلاین انواع محصولات برند اوریفلیم اعم از محصولات آرایشی ،بهداشتی ،مراقبتی ،عطر و ادوکلن بوده و کلیه کالاها کاملا اورجینال بوده و در نتیجه در این فروشگاه هیچ گونه کالای غیر اصلی ارائه نمی شود. قیمت اصلی کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم 60000 تومان است که برای بهره مندی از تخفیف در نظر گرفته شده برای این محصول و خرید کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه ما شما عزیزان می توانید  همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم پای مغذی روغن تخمه کدو فیت آپ اوریفلیم”