کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

9%

کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم


345000 تومان

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت Royal Velvet محصولی بسیار قدرتمند و موثر برای مراقبت از پوست از برند مطرح جهانی اوریفلیم است که برای تغذیه،ترمیم ،تقویت و آب رسانی پوست های خشک افراد بالای 40 سال و با استفاده از پنج روغن تغذیه کننده پوست و عصاره زنبق سیاه تهیه و تولید شده است .این محصول کاهش دهنده خطوط پوست و سفت کننده پوست صورت بوده و ظاهری جوان و شاداب به پوست می بخشد.

 

حاوی

نقد و بررسی : کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم محصولی استثنایی،شگفت انگیز ، بسیار پرفروش و محبوب است که جهت جوانسازی پوست در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از فرمولاسیون کاملا اختصاصی تهیه و تولید شده است .این محصول با آب رسانی ماندگار پوست در تمام طول شب آن را بازسازی و ترمیم نموده و ظاهری شاداب تر،صاف تر و جوان تر به پوستتان هدیه می نماید .

کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم چیست؟

کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم محصولی مراقبتی و فوق العاده تخصصی از برند اوریفلیم است که برای مراقبت از زیبایی و جوانی پوست شما تهیه و طراحی شده است .این محصول سفت کننده و افزایش دهنده خاصیت کشسانی پوست بوده و همراه با تغذیه و رطوبت رسانی پوست سبب افزایش حجم عضلات تحلیل رفته صورت خواهد شد و پوستی صاف و شفاف را برایتان به ارمغان خواهد آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده کپسول روغن صورت رویال ولوت اوریف لیم

این محصول حاوی پنج روغن تغذیه کننده پوست و عصاره زنبق سیاه بوده و با دارا بودن ترکیبات انحصاری و مواد اولیه کاملاً طبیعی محصولی فوق العاده، برای مبارزه ی همه جانبه با پیری است. این محصول تمام ترکیبات فعال را به پوست انتقال داده و باعث می شود تا پوست لطیف تر، سفت تر و شفاف تر شده و به طور مشهودی جوان تر و صاف تر گشته و ظاهری سالم و شاداب پیدا نماید.


جدول مشخصات کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

نام محصول کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت Royal Velvet
حجم دارای 28 کپسول
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت
کد بهداشتی یا کد مرجع 24547
گروه مراقبت از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 40 سال
نوع پوست  مناسب برای پوست های خشک و ترک خورده
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کپسول روغنی
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • آب رسانی پوست
  • احساس نرمی و لطافت پوست صورت
  • افزایش مقاومت پوست
  • پیشگیری از افتادگی پوست
  • کاهش افتادگی و رفع چروک های صورت
  • جوانسازی پوست
  • رفع لک های تیره و خشکی پوست
  • برطرف نمودن حلقه های تیره و پف زیر چشم
  • تجدید سلولی و بازسازی پوست
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • پر کننده خطوط صورت
  • سفت کننده ،لیفت کننده و فرم دهنده پوست
  • فاقد پارابن
  • مورد تایید متخصصان پوست

کپسول روغن صورت رویال ولوت برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای پوست های خشک و تمامی افراد بالای 40 سال مناسب بوده و ترمیم کننده شبکه های پروتئین پوست ،محکم کننده پوست صورت و ضد افتادگی و ضد چروک می باشد.


نحوه استفاده از کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

برای استفاده از این محصول استثنایی هر شب پس از شست و شوی صورت و پیش از استفاده از کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم سر یک کپسول را شکانده و روغن درون آن را بر روی صورت زده و به خوبی ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوستتان شود.این محصول جهت افزایش استحکام پوست ،کاهش افتادگی و رفع چروک های صورت بسیار مفید و موثر بوده و نرم کننده و شفاف کننده پوست می باشد.


مکانیسم اثر کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات مغذی و مقوی پوست با تحریک ساخت پروتئین های رشته ای پوست، حالت ارتجاعی پوست را تقویت بخشیده و با افزایش ساخت کلاژن و الاستین  بهترین تغذیه کننده،تقویت کننده و ترمیم کننده پوست می باشد.این محصول در مدت کوتاهی پوست صورت را روشن و شفاف تر نموده و چین و چروک های صورت را محو می نماید .همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این محصول اثر عوامل سوء محیطی از جمله آلودگی ها و رادیکال های آزاد را خنثی کرده و ظاهر و قوام پوست را بهبود می بخشد.


نحوه خرید و قیمت کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از پیشروها در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که فعاليت محوری آن عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم می باشد. ما با عرضه محصولات با کیفیت و پشتیبانی صحیح و به موقع و تحویل محصولات در کمترین زمان ممکن، در پی  جلب رضايت مشتريان خود می باشیم.قیمت کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم در حراج زمستانه ی محصولات فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 345000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول عالی و بسیار مفید برای پوست را به صورت اورجینال تنها از فروشگاه ما خریداری کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کپسول روغن صورت سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم”