خوش فرم کردن باسن در یک هفته +انواع روش های خوش فرم کردن باسن

خوش فرم کردن باسن در یک هفته +انواع روش های خوش فرم کردن باسن

یکی از رازهای جذابیت اندام داشتن باسنی خوش فرم و بزرگ و گرد می باشد .برای داشتن یک باسن زیبا و خوش فرم شما می توانید از تمرینات و نکات تغذیه ای که در سلامت وب امروز به شما معرفی می شود استفاده کنید این تمارین به همراه توصیه های تغذیه ای ارائه شده در این مقاله بهترین راهکار برای خوش فرم کردن باسن در یک هفته می باشد .با انجام این تمرینات می توانید به صورت آسان ، کم هزینه ، ایمن  و بدون عوارض ناشی از جراحی زیبایی پروتز باسن به رویای خوش فرم شدن باسن خود جامه عمل بپوشانید .

خوش فرم کردن باسن در یک هفته

خوش فرم کردن باسن در یک هفته و به صورت فوری با استفاده از تمرینات ورزش و تغذیه مناسب می تواند زیبایی اندام را برایتان به ارمغان بیاورد.بزرگترین عضله انسان گلوتیوس ماکسیموس است که به همراه سه عضله گلوتیوس مدیوس، گلوتیوس مینیموس و بافت چربی، سبب شکل گیری و افزایش سایز باسن شما می شود. برای بزرگ و خوش فرم کردن باسن می توانید بر روی انجام تمریناتی که بر روی این عضلات تاکید دارند حساب کنید .به همین منظور برای دستیابی به نتیجه مطلوب با بازدهی حداکثر به ادامه سلامت وب امروز توجه بفرمایید .


1- تمرین اسکات با کمک دمبل

برای انجام این تمرین جهت خوش فرم کردن باسن  و داشتن باسنی خوش فرم تنها کافیست پاها را به عرض شانه باز کنید و یک دمبل را به صورت عمود مقابل قفسه سینه خود با دو دست نگهدارید .سپس زانوهای خود را خم کرده و در حالت اسکات قرار گرفته و با ایجاد یک زاویه 90 درجه به سمت پایین بروید .اکنون با آوردن آرنج هر دو دست به سمت زانوها و اعمال فشار به پاشنه پا به حالت ایستاده بازگشته و دمبل را به بالای سرتان ببرید .این تمرین را مطابق شکل و در 3 ست 15 تایی تکرار نمایید .انجام و تکرار این تمرین با تقویت عضلات سرینی و عضلات چهار سر ران سبب بزرگ کردن ران و باسن شما خواهد شد .

ورزش برای پهن شدن لگن


2-تمرین پرتاب کردن پا به سمت بالا

انجام این تمرین روشی آسان جهت کسب نتیجه مطلوب در راستای خوش فرم کردن باسن به شمار می رود .برای انجام  ورزش برای پهن شدن لگن به هیچ وسیله خاصی مانند دمبل ندارید و تنها کافیست مانند تصویر به صورت چهار دست و پا بر روی زمین بخوابید بو سپس با بالا کشیدن شکم از سطح زمین و ثابت ماندن پای چپ پای راست خود را به صورت زاویه 90 درجه تا جایی که برایتان میسر است به سمت بالا ببرید .این حرکت کششی را در 3 ست 20 تایی برای هر پا به طور جداگانه انجام دهید .بین هر یک از ست ها 1 دقیقه استراحت نموده و سپس مجددا این عمل را تکرار کنید.

بزرگ کردن ران و باسن


3-پل بسازید

اگر می خواهید بدانید چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم ؟باید بگوییم انجام این حرکت بسیار ساده علاوه بر خوش فرم شدن باسن به تناسب اندام شما کمک بسیاری می نماید .بدین منظور به پشت بر روی زمین دراز بکشید و دست های خود را به صورت کشیده در طرفین خود قرار دهید و کف پاهای خود را بر روی زمین بگذارید .اکنون تلاش کنید بدون تغییر وضعیت در پاها و زانوها کمر خود را از زمین بلند کنید کمی مکث کنید و سپس به حالت قبل خود بازگردید.این تمرین را در 3 ست 10 تایی به منظور تقویت عضلات شکم و باسن خود انجام دهید.

چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم؟


4-اسکات استقامتی

اسکات استقامتی یا تمرین نشستن استقامتی بدون صندلی یکی از راهکار های با ارزش و سودمند در راستای بزرگ کردن باسن و ران و چاقی پایین تنه به شمار می آید .برای خوش فرم کردن باسن خود تنها کافیست صاف بایستید و سپس پاها را مطابق شکل به عرض شانه باز کنید اکنون به آرامی باسن خود را هدایت نموده و مطابق زمانی که قرار است بر روی یک صندلی بنشینید باسن را به سمت پایین و عقب بیاورید .زانوهای شما در هنگام انجام این تمرین نباید جا به جا شده و جلو تر از نوک انگشتان پایتان قرار گیرند و همچنین کمر شما باید کاملا صاف و کشیده بوده و به هیچ عنوان خم نشود . پس از چند ثانیه مجددا به حالت اولیه بازگشته و تمرین را مجددا تکرار نمایید .اجرای این تمرین با تاثیر بر روی  ماهیچه های سرینی (گلوتئوس) سبب حجیم شدن و بزرگ شدن باسن می شود .

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟


5-تمرکز بر روی محصولات غذایی حاوی پروتئین

مصرف پروتئین ها برای رشد و نمو ماهیچه ها ضروری بوده و مصرف محصولات غذایی حاوی پروتئین، همراه با انجام تمرین های ذکر شده در این نوشته به صورت صحیح، باعث افزایش قابل توجه سایز باسن ، بزرگ کردن باسن و خوش فرم شدن باسن می شود . مهم ترین منابع غذایی طبیعی تامین پروتئین بدن شامل موارد زیر می باشد: تخم مرغ، سینه مرغ بدون پوست، ماهی قزل آلا، ماهی تن، پنیر، بوقلمون، لوبیا، حبوبات، گوشت گاو و گوشت گاو و سویا

خوش فرم شدن باسن


6-استفاده از منابع غذایی حاوی کربوهیدرات های مفید وچربی های سالم 

مصرف کربوهیدرات های پیچیده و سالم مانند حبوبات ،دانه کینوا ،سیب زمینی شیرین ،برنج قهوه ای ،جو دوسر ،غلات و نان های کامل می توانند در راستای افزایش حجم و باسن موثر بوده و جایگزین خوبی برای کربوهیدرات های فرآوری شده مانند چیپس و ماکارونی محسوب شوند. همچنین منابع غذایی حاوی چربی های سالم که می توانند در از دست دادن وزن و افزایش حجم و سایز باسن و داشتن باسنی زیبا به شما کمک کنند شامل روغن ماهی، روغن زیتون ،بادام، کره بادام زمینی و آجیل می باشد.

آمپول بزرگ کننده ران و باسن


7- از سبزیجات تازه استفاده کنید

مصرف سبزیجات تازه راهی آسان برای افزایش حجم عضلات ، تقویت عضلات باسن و چاق کردن پاها و باسن می باشد.با افزودن سبزیجات تازه به هر وعده غذایی می توانید انرژی مورد نیاز خود را به سادگی تامین کرده و از خستگی زودرس جلوگیری نمایید .سبزیجات حاوی مواد مغذی و معدنی با ارزشی می باشند که در افزایش قدرت جذب مواد معدنی و اسید های آمینه جهت افزایش قدرت عضلانی شما نقش بسیار مهمی دارند .


8-از مکمل های مناسب استفاده کنید

چگونه باسنم را بزرگ کنم ؟برای پاسخ به این سوال ما مصرف مکمل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. مصرف مکمل های حاوی ویتامین ها و مواد معدنی می تواند سبب تامین انرژی مورد نیاز شما در هنگام انجام تمرینات گردند در حالی که مصرف مواد پروتئینی تنها به رشد عضلات کمک می کند .مصرف مکمل ها کلاژن پوست را تقویت نموده و سبب بهبود وضعیت ظاهری پوست و بافت زیباتر پوست می شود.توصیه می شود قبل از مصرف مکمل ها و خرید مکمل حتما با یک پزشک مشورت نموده و مکمل ها را بر اساس نیاز بدنتان مصرف نمایید .

باسن خوش فرم


9-از لباس های مناسب استفاده کنید

پوشیدن دامن های تنگ و چسبان در قسمت ران و باسن یکی از راهکارهای خلاقانه برای خوش فرم به نظر رسیدن باسن شما به حساب می آید .برای این که بدانید چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم به پوشش خود دقت نمایید .شما می توانید با پوشیدن دامن های کوتاه کمر خود را باریک تر و باسن خود را گردتر و بزرگتر نشان دهید.همچنین پوشیدن لباس های زیر فرم دهنده باعث ایجاد ساختار ساعت شنی در اندام شما می شود و بر بزرگ نشان دادن باسن و ران تاکید می نماید .پوشیدن شورت و جوراب شلواری های فرم دهنده سبب گرد تر به نظر سیدن باسن شما می شوند .

افزایش سایز باسن


10-شلوار مناسبی بپوشید

پوشیدن یک شلوار مناسب که در قسمت باسن جذب می باشد بهترین راه حل برای بزرگ نشان دادن باسن شماست .همچنین پوشیدن شلوار هایی که در قسمت ران و باسن دارای جیب ،گلدوزی و یا منجوق دوزی می باشند راهی دیگر برای خوش فرم نشان دادن باسن شماست .

بزرگ شدن فوری باسن

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *