تنگ کردن واژن با استفاده از روش های بدون جراحی و خانگی

واژن یکی از اندام های مهم زنانه است که در اثر زایمان های متعدد، افزایش سن علی الخصوص پس از یائسگی ، هیسترکتومی و جراحی های لگنی دچار شل شدگی و افتادگی می شود .این مشکل سبب می شود تا در هنگام برقراری ارتباط جنسی زوجین کیفیت رابطه و احساس رضایت ناشی از آن کاهش یابد .بدین منظور می بایست از روش تنگ کردن واژن برای رفع این مشکل استفاده نمود .در مقاله سلامت وب امروز روش های بدون جراحی و خانگی تنگ کردن را به شما معرفی نماییم .

تنگ کردن واژن چگونه امکان پذیر می شود ؟

تنگ کردن واژن یکی از اقدامات مفید برای درمان سندروم شل شدگی واژن (VRS) می باشد که می تواند در بهبود کیفیت رابطه زوجین و افزایش احساس رضایت نقش مهمی داشته باشد .روش های متعددی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که به وسیله آن ها می توان وضعیت عضلات واژن را به حالت قبل بازگردانده و ظاهر واژن را زیباتر نمود .روش هایی که در این نوشته سلامت وب به شما معرفی می شود به صورت غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی می تواند علاوه بر تنگ کردن واژن ظاهر واژن شما را جوان و زیبا نماید .

واژن تنگ عکس


1- شیوه تغذیه خود را اصلاح نمایید

بهره مندی از یک رژیم غذایی طبیعی و حاوی مواد غذایی آلی یکی از موثر ترین روش های سفت و تنگ کردن واژن شما به شمار می آید. استفاده از یک رژیم غذایی سالم عضلات کف لگن شما را تقویت نموده و سبب افزایش خاصیت کشسانی و الاستیته این عضلات می شود . مصرف غذاهایی که دارای استروژن های طبیعی هستند نظیر دانه کنجد، انار، سویا و محصولات آن، هویج، توت ها و سیب روشی ساده و موثر برای بهبود وضعیت عضلات واژن و موثرترین روش تنگ کردن واژن به شمار می آید.در برنامه غذایی خود از محصولات غذایی حاوی چربی های سالم مانند انواع ماهی ،آجیل و پروتئین های حیوانی برای حفظ عضلات واژن استفاده فرمایید.

تنگ کننده دائمی واژن


2- تنگ کردن واژن با اب انار

برخی افراد ممکن است مصرف خوراکی و موضعی سرکه و تنگ كردن واژن با آب انار را برای تنگی واژن به شما پیشنهاد کنند اما بهتر است بدانید مصرف این مواد می تواند اثرات نامطلوبی را در واژن بر جای بگذارد و استفاده از این مواد برای جوانسازی واژن هیچ پشتوانه علمی نداشته و ندارد.


3- استفاده از تمرینات کگل

یکی از مواردی که می تواند در تنگ کردن واژن بسیار موثر باشد انجام ورزش کگل است. انجام تمرینات کگل به صورت روزانه و در زمانی بین 10 الی 15 دقیقه به آسانی می تواند نتایج دائمی را در تنگ کردن واژن به همراه داشته باشد.تمرینات کگل همانند با هدف تمرکز بر روی عضلات واژن انجام می شود و در این زمینه نتایج مثبتی را به همراه داشته است .

برای انجام این ورزش ابتدا مثانه خود را به طور کامل خالی نمایید و سپس بر روی زمین دراز بکشید .اکنون عضلات کف لگنتان را به مدت 5 ثانیه منقبض و جمع نمایید مانند زمانی که قصد دارید تا ادرارتان را نگهدارید سپس عضلات را رها کرده و پس از 10 ثانیه مکث مجددا این تمرین را تکرار نمایید .

نگ كردن واژن با دارو گياهي


4-از تمرین استقامتی اسکات استفاده کنید

با انجام تمرین اسکات شما می توانید به صورت کاملا طبیعی عضلات واژن خود را سفت و تقویت نمایید .این تمرین یکی از تمرینات شایع و با ارزش برای حفظ عضلات کف لگن و تنگ کننده دائمی واژن به شمار می آید .

برای انجام این تمرین کافی است صاف بایستید و سپس پاهای خود را به عرض شانه باز کنید اکنون همانند زمانی که قصد نشستن بر روی یک صندلی را دارید سعی کنید باسن خود را به عقب برده و در این وضعیت که قرار است بر روی یک صندلی فرضی بنشینید قرار گیرید .مدتی در این وضعیت بمانید و سپس به حالت قبل بازگشته و مجددا این تمرین را تکرار نمایید .

شما می توانید با مراجعه به مقاله پیشین سلامت وب به نام خوش فرم کردن باسن در یک هفته +انواع روش های خوش فرم کردن باسن انجام این تمرین را به صورت اصولی فراگیرید و با استفاده از آن علاوه بر تنگ کردن واژن باسنی زیبا داشته باشید.

تنگ کردن واژن


5-تمرینات مربوط به کشش لگن را امتحان کنید

تمرینات کششی لگن با تمرکز بر روی عضلات کف لگن از لرزش در ناحیه لگن جلوگیری می کنند. برای انجام تمرینات مربوط به کشش لگن بر روی یک صندلی بنشینید و پاهای خود را از هم جدا کنید .سپس با قرار دادن کف دست خود بر روی زانو آرنج خود را به سمت بیرون متمایل سازید .اکنون خم شوید به نحوی که بتوانید مچ پای خود را لمس نمایید و وزن خود را بر روی ران بیندازید با باز نمودن بازوها از هم و بالا کشیدن قفسه سینه لگن خود را به پایین هدایت کنید تا عضلات لگن را تقویت نمایید .


6- تمرین لگ آپ را دست کم نگیرید

این تمرین یکی از تمرینات موثر و شناخته شده برای تنگ شدن واژن و توقیت عضلات شکم و کف لگن به شمار می آید .برای انجام این تمرین کافیست بایستید و بدون خم کردن پا پای خود را تا جایی که برایتان امکان دارد به سمت عقب و پشت سرخود ببرید .شما حتی می توانید برای انجام این تمرین پاهای خود را به سمت جلو برده و به سمت بالا بکشید ترکیب این دو تمرین به مدت 21 روز نتایج قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت.

تنگ كردن واژن به روش طبيعي


7-و اما یوگا را از یاد نبرید

انجام تمرینات یوگا به صورت منظم می تواند در تقویت عضلات واژن موثر به شمار آید .این تمرینات با تمرکز بر روی عضلات کف لگن در احیای عضلات کف لگن شما بسیار عالی است .تنفس عمیق در حین انجام تمارین یوگا و  تکرار این موارد چندین بار در طول روز به شما امکان می دهد تا در یک دوره کوتاه مدت به راحتی واژن خود را تنگ نمایید .همچنین مداومت بر انجام این تمرین  باعث افزایش تنگی واژن شما به طور طبیعی خواهد شد.

تنگ كردن واژن با آب انار


8-استفاده از مخروط واژن

مخروط واژن یکی از راه حل های بسیار مناسب برای تقویت دیواره های واژن و تنگ کردن واژن می باشد.این وزنه های مخروطی شکل به اندازه تامپون های معمولی (پنبه های دوران قاعدگی) بوده و در درون مهبل برای مدت زمانی مشخصی جاگذاری می شود .روزی دو مرتبه کوچکترین و سبکترین وزنه به مدت 15 دقیقه درون واژن قرار گرفته و با افزایش توانایی نگهداری وزنه وزن وزنه افزایش خواهد یافت . با استفاده از این روش به مرور زمان شاهد تقویت عضلات واژن و تنگ شدن واژن خواهید بود .


9- استفاده از ژل V-Tight 

ژل V-Tight محصولی بسیار استثنایی و مقرون به صرفه برای سفت و تنگ کردن کردن واژن شماست.زمانی  که از ژل تنگ کننده واژن استفاده می کنید، عضلات کف لگن به راحتی تقویت می شوند . این کرم با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی میزان سفتی عضلات واژن را تشدید می نماید .

کافیست برای استفاده از این ژل مقدار کمی از آن را به نوک انگشتتان بمالید و سپس با فرو کردن انگشتتان درون واژن انگشتتان را به دیواره های واژن بکشید. به آرامی ماساژ دهید مطمئنا شما در عرض چند دقیقه تنگ شدن واژن را احساس خواهید نمود.

در واقع شما با استفاده از این کرم به صورت کاملا طبیعی تنگ شدن واژن را در کوتاهترین زمان ممکن احساس خواهید نمود .بنابراین برای تنگ كردن واژن به روش طبيعي علاوه بر استفاده از این کرم روش های بالا را نیز امتحان کنید تا نتایج درخشانی را بدون نیاز به جراحی و صرف زمان و هزینه گزاف کسب نمایید.

ژل تنگ کننده واژن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *