چگونه صورتمان را چاق کنیم؟

روشهایی برای گونه گذاری در منزل

1-باد کردن لپ ها

نفس عمیقی بکشید و لب‌ها را محکم روی هم بگذارید تا هوا از دهان خارج نشود. هوا را به داخل یکی از لُپ‌ها سپس به درون لوپ دیگر بفرستید. تا حد امکان لُپ‌ها را بزرگتر کنید و متناوباً ۱۵ بار هوا را به لپ‌ها بفرستید. پس از ۳۰ ثانیه استراحت، تمرین را تکرار کنید.

2-با دهان باز بخندید

خنده با دهان باز یکی از تمرینات مخصوص  چاق کردن صورت می باشد . برای این کار چشم‌ ها و دهان را کاملاً و تا حد امکان باز کنید که گوشه دهان به گوش‌ها نزدیک شوند. پس از  ۴ ثانیه به حالت اولیه  برگردید . این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید و بین هر تکرار ۳۰ ثانیه استراحت داشته باشید.

3-نوشیدن آب را فراموش نکنید

نوشیدن آب در طول روز تاثیرات  معجزه‌ آسایی بر روی پوست و چاقی صورت دارد. نوشیدن8 تا 10 لیوان  آب در همه  علی الخصوص افرادی  که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند و با لاغری صورت مواجه شده اند مفید می باشد.

چگونه صورتمان را چاق کنیم؟

4-آجیل بخورید

یکی دیگر از روش‌ های طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن استفاده از مغز ها و آجیل ها در برنامه غذایی است بدین منظور تعدادی  مغز پسته، بادام، فندق  و گردو را با ۲ عدد خرما مخلوط کرده  تا به صورت خمیر  نرمی در آید و روزی  2 تا 3 قاشق از این خمیر بخورید .خوردن این ترکیب  یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

5-استرس را دور کنید

سبک زندگی سالمی داشته باشید با انجام  ورزش روزانه ، مصرف آب کافی، خنده ، تمرکز بر رژیم غذایی، حفظ صبر و انگیزه و کاهش سطح استرس خود می توانید عضلات صورتتان

6-کاهش وزن تدریجی داشته باشید

کاهش وزن سریع   منجر به کاهش آب بدن می شود . بهره مندی از تغذیه کامل و انجام ورزش و کاهش وزن تدریجی  بهترین راهکار برای حفظ حجم صورت هنگام کاهش وزن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *