شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature

23%

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature


قیمت اصلی 130000 تومان بود.قیمت فعلی 100000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

استفاده از یک شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برای حفظ و تثبیت رنگ مو و همچنین حفظ زیبایی و تازگی رنگ موها پس از رنگ کردن موها بسیار ضروری به نظر می رسد .با استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده علاوه بر افزایش دوام و ماندگاری رنگ مو از لطافت و زیبایی موهایتان نیز محافظت کنید .شامپوی موهای رنگ شده روغن دانه کتان و نسترن لاونیچر love nature یک شامپو کرمی بسیار غلیظ است که موها را به خوبی تمیز کرده و استفاده از آن به حفظ رنگ مو کمک می کند.این شامپو موهای آسیب دیده از رنگ را ترمیم کرده و فاقد مواد مضری هم چون پارابن و الکل می باشد .

 

نقد و بررسی : شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature

اگر می خواهید رنگ موهایتان تثبیت شده باقی بماند و به راحتی از روی موهایتان پاک نشده و کم رنگ نشود از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید .شامپو موهای رنگ شده روغن دانه کتان و نسترن اوریفلیم فرموله شده در لاین تخصصی لاونیچر از موهای رنگ شده شما در برابر رنگ پریدگی و کدر شدن محافظت نموده و باعث افزایش دوام و ماندگاری رنگ مو بر روی موها می شود .فرمولاسیون ملایم این محصول سبب حفظ رنگدانه ها را در خود شده و خاصیت ترمیم کنندگی آن موجب جلوگیری از آسیب دیدن مو پس از رنگ کردن موها خواهد شد .

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature محصولی بی نظیر و استاندارد برای نگهداری از موهای رنگ شده و تثبیت رنگ مو بر روی مو می باشد که توسط برند مطرح سوئدی اوریفلیم طراحی و تولید شده است .این برند جهانی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو نیز فعالیت داشته و تاکنون شامپوهای مختلفی را برای نگهداری از موها روانه بازار نموده است .استفاده از شامپوی مورد نظر ما باعث حفظ لطافت موها و تثبیت رنگ در موهای رنگ‌ شده و دکلره شده خواهد شد .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

این محصول حاوی ترکیبات کاملا گیاهی همانند روغن دانه کتان و عصاره گل نسترن بوده و برای تثبیت رنگ موها پس از رنگ شدن بسیار مفید و کارآمد می باشد .با استفاده از این محصول شگفت انگیز می توانید شاهد افزایش درخشندگی مو، تثبیت رنگ مو، ترمیم و بازسازی ساختمان کراتین موهای آسیب دیده و نرم کنندگی موثر موها باشید.


جدول مشخصات شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

نام محصول شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature
سایز 250 میلی لیتر
محل مصرف موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 32621
گروه موی رنگ شده
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع مو انواع مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

مزایای استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم

حتما به خوبی می دانید که استفاده مداوم از رنگ موها  برای رنگ کردن مو به دلیل دارا بودن ماهیت شیمیایی باعث وارد آمدن آسیب به کوتیکول ساقه مو می گردد .بنابراین رنگ کردن مداوم موها پیامدی جز کاهش درخشندگی موها، نا منظمی موها و …. برایتان نخواهد داشت. برند اوریفلیم با استفاده از تجربیات و تخصص پزشکان گروه پوست و مو محصولی بی نظیر را در لابراتوارهای مجهز خود تولید نموده است که با استفاده از آن رنگ مو تثبیت شده و نیازی به رنگ کردن مداوم موها به علت رنگ پریدگی و کم رنگ شدن رنگ مو نمی باشد .این محصول شگفت انگیز که از ترکیب روغن دانه کتان و عصاره گل نسترن ساخته شده است دارای مزایا و فواید زیر می باشد:

  • کاملا گیاهی
  • مناسب استفاده برای تمامی سنین
  • مناسب استفاده برای انواع مو
  • تمیز کننده قوی مو
  • محافظت از رنگ مو
  • تثبیت رنگ مو
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده از رنگ
  • افزایش شفافیت و درخشندگی مو
  • فاقد پارابن
  • جلوگیری از تیره شدن و کدر شدن رنگ مو

شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این شامپو برای تمامی گروه های سنی و با داشتن هر نوع مویی بلامانع است .ساختار کرمی و غلیظ این شامپو  موها را به خوبی تمیز کرده و استفاده از آن به حفظ رنگ مو کمک کرده و موهای آسیب دیده از رنگ را به خوبی ترمیم می کند.


طریقه استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم

برای استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر ،مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس قرار داده و به آرامی موهایتان را با آن ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 الی 3 دقیقه بر روی مو ها نگاه داشته و سپس موهایتان را آبکشی نمایید. از این شامپو می توانید 3 تا 4 مرتبه در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.


مکانیسم اثر شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم

استفاده از این محصول سبب حفظ رنگ مو بر روی ساقه مو می شود و به  ماندگاری بیشتر رنگ  بر روی مو و عدم جدا شدن آن از ساقه مو کمک می کند.ترکیبات گیاهی ترمیم کننده و آنتی اکسیدان موجود در این محصول ، از موها در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و شوینده ها حفاظت کرده و با آبرسانی و مرطوب کردن موهای خشک و آسیب دیده و رنگ شده سبب ترمیم مو و حفظ و تثبیت رنگ مو می شود .


نحوه خرید و قیمت شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم

اوریفلیم یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده لوازم آرایشی،بهداشتی و مراقبت از پوست و مو می باشد که این بار اقدام به تولید و عرضه محصولی بی نظیر از لاین حرفه ای و تخصصی لاونیچر نموده است .این محصول یک شامپوی بی نظیر برای محافظت از موهای رنگ شده می باشد که با عصاره گل نسترن و روغن دانه کتان و سایر ترکیبات بی نظیر گیاهی فرموله شده است .قیمت شامپوی موهای رنگ شده روغن دانه کتان و نسترن لاونیچر love nature بسیار مناسب بوده و تنها 100000 تومان می باشد .برای خرید شامپوموهای رنگ شده لاونیچر اوریف لیم می توانید با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس گرفته و علاوه بر برخوداری از مشاوره ای رایگان در مورد این محصول و سایر محصولات عرضه شده توسط فروشگاه آنلاین ما، این محصول را به راحتی ثبت شفارش نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر love nature”