بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

33%

بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم


قیمت اصلی 75000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

بالم محافظت کننده تندرکر Tender Care یکی از بهترین و کامل ترین محصولات مراقبت از پوست و آبرسان برند اوریفلیم است که علاوه بر آن که بهترین مرطوب کننده و شاداب کننده پوست می باشد از پوست در برابر پیری و بی آبی مفرط نیز محافظت کرده و با رطوبت رسانی عمقی  پوست دارای خواص التیام بخش نرم کننده و لطافت بخش پوست می باشد .

نقد و بررسی : بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم با بهره گیری از خواص منحصر به فرد موم عسل،ویتامین ای و سایر ترکیبات موثر از پوست در برابر آلاینده های محیطی و رادیکال های آزاد محافظت نموده و با حفظ نرمی و لطافت پوست از پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید . از همین رو این محصول به دلیل دارا بودن خواص نرم کنندگی ، مرطوب کنندگی و بسیار مغذی محصولی بسیار ایده آل و بی نظیر برای مراقبت از پوست بیشتر نقاط بدن می باشد.

بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم چیست؟

بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم یک محصول فوق العاده استثنایی است که محافظ پوست و مرطوب کننده قوی پوست بوده  و برای تمام افراد بالای 3 سال قابل استفاده می باشد. این محصول خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای داشته و به صورت روزانه قابل استفاده می باشد.ترکیبات تشکیل دهنده این محصول آن را به محصولی بسیار مناسب  برای پوست های خشک ، خیلی خشک و مستعد اگزما تبدیل نموده است .


ترکیبات تشکیل دهنده بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

این بالم محافظت کننده با دارا بودن فرمولاسیونی غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و با بهره مندی از موم عسل و ویتامین E بهترین ،قوی ترین و موثر ترین محصول مرطوب کننده پوست است که  در درمان هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوست به کار می رود.این محصول با دارا بودن خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی به بهبود التهابات پوستی کمک کرده و  از پوسته پوسته شدن پوست های خشک جلوگیری می کند.


جدول مشخصات بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

نام محصول بالم محافظت کننده تندرکر Tender Care
حجم 15 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا و …
کد بهداشتی یا کد مرجع 1276
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  بالم محافظت کننده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آبرسانی و محافظت 24 ساعته از پوست
  2. نرم کننده و احیا کننده قوی پوست
  3. غنی شده با عوامل مرطوب کننده طبیعی
  4. کمک به درمان و یا پیشگیری از خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش پوست
  5. حفظ رطوبت، رفع خشکی، زبری و ترک های آن
  6. تقویت و تغذیه پوست، ایجاد لایه محافظ بر روی آن
  7. محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی
  8. فاقد رنگ و عطر بوده و مناسب افراد با انواع پوست حتی پوست حساس
  9. مناسب برای استفاده روزانه
  10. بافت سبک و دارای سرعت جذب بالا
  11. ضد حساسیت
  12. فاقد پارابن

بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد و بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی مناسب بوده و قابل استفاده در لب، آرنج، زانو ، پاشنه پا و …می باشد .این موم نرم کننده بدون رنگ و بو بوده و ترمیم کننده خشکی و زبری پوست و التیام بخش و درمان کننده محل سوختگی ها می باشد.


نحوه استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

برای استفاده از این بالم محافظت کننده تنها کافی است تا مقدار کافی از آن را بر روی پوست تمیز و خشک دست و صورت و سایر قسمت های بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست گردد.این محصول قوی ترین مرطوب کننده و نرم کننده پوست بوده و در تنظیم تعادل چربی- آب پوست و حفظ طراوت و شادابی پوست بسیار مفید و سودمند است.


مکانیسم اثر بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

این محصول قوی ترین مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست می باشد که بدون ایجاد چربی اضافی و سنگینی بر روی پوست هر گونه ترک خوردگی ،لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست را به آسانی برطرف نموده و در نتیجه ذر بهبود پینه، زبری و خشکی پوست وکاهش سوزش ناشی از ترک و خشکی پوست به علت حفظ تعادل رطوبت و چربی پوست تاثیر بسزایی داشته و استفاده از آن موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می شود.


نحوه خرید و قیمت بالم محافظت کننده تندرکر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی محصولات برند اوریفلیم در ایران با بیش از سال ها سابقه فروش می باشد .این فروشگاه تمامی محصولات این برند اعم از محصولات آرایشی،بهداشتی و عطر و ادوکلن ها را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اورجینال خدمتتان عرضه می نماید .قیمت بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم در آف پاییزه فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 55000 تومان است چنان چه قصد خرید بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و با خرید از فروشگاه پر تخفیف سلامت وب اوریفلیم علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه این فروشگاه خریدی لذت بخش و مطمئن داشته باشید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم محافظت کننده تندرکر اوریفلیم”