سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

18%

سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم


قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 205000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم ضدلک ایون اوت Even Out  با بهره گیری از عصاره های گیاهی و مواد موثر با مهار تولید ملانین در پوست سبب یکنواخت شدن و روشن شدن رنگ پوست و از بین رفتن لک های تیره ایجاد شده بر روی آن می گردد. این محصول ضد حساسیت و فاقد چربی است که با ایجاد یک لایه بسیار سبک، پوششی یکنواخت و شفاف را برای پوست به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم یک محصول فوق العاده استثنایی برای تامین افزایش طراوت،شادابی و سلامت پوست شماست که دارای قدرت جذب سریع و بافت بسیار سبکی بوده و اثرات آن در راستای نرمی ،لطافت و روشن شدن رنگ پوست به صوت طولانی مدت باقی خواهد ماند.ترکیبات تشکیل دهنده این محصول آن را به سرمی شگفت انگیز برای آب رسانی و رطوبت رسانی به پوست تبدیل گرده است که در نتیجه استفاده از این محصول باعث تقویت بافت پوست و پیشگیری از بروز پیری زودرس پوست خواهد شد .

سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم چیست؟

سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم یکی دیگر از محصولات لاین ایون اوت شرکت اوریفلیم است که به صورت کاملا تخصصی برای از بین بردن لک ها ،یک دست نمودن و صاف نمودن پوست،روشن شدن رنگ پوست و …. تهیه و تولید شده است .این محصول تاثیر شگرفی در راستای از بین بردن لک و تیرگی پوست داشته و با آب رسانی مداوم پوست بافت آن را انعطاف پذیر ،نرم و لطیف می سازد .


ترکیبات تشکیل دهنده سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

این محصول بر پایه تکنولوژی های روز دنیا در لابراتوارهای مجهز تولید محصولات آرایشی در قلب کشور سوئد فرموله و تهیه شده است .عصاره گیلاس،اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و اسید سالیسیلیک به همراه ویتامین ث در ایجاد پوستی ابریشمی و لطافت و شادابی پوست تاثیر بسزایی دارد و در نتیجه استفاده از این محصول موجب بهسازی سطح و بافت پوست و روشن شدن رنگ پوست می گردد.


جدول مشخصات سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

نام محصول سرم ضدلک ایون اوت Even Out
حجم  30 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 42556
گروه مراقبت روزانه از پوست و ضد لک
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه بطری
نوع محصول سرم ضد لک
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • از بین برنده کک و مک و لکه های قهوه ای
  • روشن نمودن رنگ پوست
  • شفاف و براق کننده رنگ پوست
  • بازسازی و احیای بافت پوست
  • حفاظت از ظاهر پوست
  • درخشان کننده پوست
  • جوان کننده پوست
  • نرم و صاف کننده پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • سرشار از ویتامین ث
  • کلاژن ساز و افزایش خاصیت کشسانی و الاستیته پوست
  • دارای عملکرد فوق العاده در مهار تولید ملانین
  • دارای بافت سبک و جذب سریع
  • فاقد پارابن

سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای درمان سریع لک های پوستی بسیار مفید و موثر می باشد و می تواند حتی در درمان و از بین بردن لک های ناشی از تابش آفتاب ،پیری زودرس پوست،لک های پوستی ناشی از بیماری های کبدی،آسم و حتی روماتیسم نیز نافع بوده و با مهار تولید ملانین موجب روشن شدن رنگ پوست و شفاف شدن ظاهر پوست گردد.بنابراین به آسانی تمامی افراد با دارا بودن انواع پوست می توانند از این محصول و مزایای فوق العاده آن جهت دستیابی به مقاصد نامبرده استفاده نمایند .


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

جهت استفاده از این سرم پوست خود را تمیز بشویید و سپس خشک نمایید .اکنون می توانید روزانه در دو نوبت از این سرم بر روی پوست تمیز خود استفاده نموده و این روند را تا زمان از بین بردن تمامی لک ها ادامه دهید و بدین ترتیب پوستی لطیف و شفاف داشته باشید .پیشنهاد می شود پس از استفاده از این سرم  از کرم های روز و شب ایون اوت استفاده نموده و در هنگام مصرف مراقب باشید تا این سرم را به اطراف چشم نزنید.


مکانیسم اثر سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم

این سرم یکی دیگر از محصولات جدید برند اوریفلیم است که در راستای رفع لک ها و تیرگی های پوست با استفاده از فرمولاسیونی کاملا طبیعی و بهره مندی از عصاره گیلاس و اسیدهای آلفا هیدروکسی برای روشن شدن و افزایش شادابی و درخشش پوست تهیه و فرموله شده است .با مصرف منظم این محصول در یک بازه زمانی کوتاه به راحتی می توانید سطح پوست خود را صاف و یکدست نموده علاوه بر شفاف نمودن آن ،آن را تغذیه و تقویت نمایید.


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

در فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم مجموعه کاملی از محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم به صورت دسته بندی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شده است و علاوه بر معرفی هر محصول در صفحات مربوط به نقد و بررسی یک تیم قوی پشتیبانی نیز آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد محصول انتخابی شما می باشند. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه بسیار با کیفیت و مرغوب بوده  و شما می توانید با مشاهده پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیفات در نظر گرفته شده برای هر محصول خرید آنلاینی پر از سود و هیجان را تجربه نمایید.قیمت سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم در جشنواره بهارانه این فروشگاه تنها  205000تومان است که شما عزیزان جهت خرید سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با ثبت سفارش این محصول بهترین محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی را با ارسال سریع در سراسر ایران دریافت کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم”