شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم

27%

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 110000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر Love Nature  با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد حاوی توت ‌های جنگلی و ماست بوده و با دارا بودن رایحه‌ای خوش‌بو به آرامی آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک کرده و باعث تغذیه، تقویت، ترمیم و طراوت و شادابی پوست می‌گردد.این محصول درخشندگی  و لطافت فوق‌العاده‌ای را برای پوست به ارمغان آورده و زیبایی و سلامتی پوستتان را تضمین می‌نماید.

نقد و بررسی : شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت بزرگ اوریفلیم است که جهت شست‌‌ و شوی روزانه بدن فرموله و تهیه شده است. با استفاده از این محصول و قدرت شویندگی مناسب آن می‌توانید علاوه بر رفع تمامی آلودگی ‌ها از سطح پوست بدن از خشکی پوست جلوگیری کرده و نرمی و لطافت خاصی را به پوست خود هدیه نمایید.

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم بهترین، بی‌نظیرترین و کاربردی‌ترین محصول پاک‌کننده و خوشبوکننده پوست بدن  است که در لاین تخصصی لاونیچر اوریفلیم تهیه و تولید شده است. این محصول با حفظ رطوبت طبیعی پوست از بروز خشکی و حساسیت‌ های پوستی جلوگیری کرده و حاوی ویتامین ‌ها و عصاره‌ های ضروری و مورد نیاز پوست بدن می‌باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم

طراحی این شامپو به گونه‌ای صورت گرفته است که مجموعه‌ای از ترکیبات کاملاً طبیعی در کنار هم گردآوری شده و در نتیجه خاصیت شویندگی و پاک‌کنندگی این محصول افزایش یافته است.بنابراین شست ‌و شوی روزانه بدن با این محصول به علت دارا بودن عصاره توت‌های جنگلی اعم از کرن‌بری، آقطی، تمشک و … به همراه ماست سبب می‌شود تا پوست بدن پس از شست ‌و شو بسیار نرم و لطیف گردد و فرد احساس تازگی  و آرامش نماید. این محصول به رفع بوی بد بدن در اثر تعریق کمک کرده و بدنتان را خوشبو می‌سازد.


جدول مشخصات شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر Love Nature
حجم   250 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 39468
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 14 سال
پوست انواع پوست
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک‌کننده و محافظت‌کننده پوست بدن
  2. ترمیم‌کننده و تغذیه‌کننده پوست
  3. بازسازی و احیای سلول‌های پوستی
  4. درخشان‌کننده و شفاف‌کننده پوست
  5. آب‌رسانی عمیق به پوست
  6. رفع خشکی پوست
  7. لطیف‌کننده و نرم‌کننده پوست
  8. ضدحساسیت
  9. مناسب انواع پوست
  10. دارای رایحه خوش بوی میوه‌ها
  11. ایجاد حس طراوت به مدت طولانی
  12. آرامش‌ بخش و مناسب استفاده روزانه
  13. بهترین محصول برای رفع بوی نامطبوع بدن
  14. فاقد پارابن

شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول مناسب جهت استفاده توسط تمامی افراد بالای 14 سال با دارا بودن انواع پوست بوده و ترکیبات تشکیل‌دهنده آن ضدحساسیت و کاملاً سازگار با پوست بدن می‌باشد.


نحوه استفاده از شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این شامپو بدن مقداری از شامپو را بر روی کف دست یا لیف غیر زبر ریخته و سپس پوست بدن را به خوبی به شامپو آغشته نموده و پس از شست‌وشو آب‌کشی نمایید. از تماس این محصول با چشم‌ها پرهیز کرده و در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شست‌وشو دهید. این محصول بهترین و موثرترین پاک‌کننده، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست بدن بوده و با رفع بوی نامطبوع بدن طراوت و شادابی بسیاری را برایتان به ارمغان می‌آورد.


مکانیسم اثر شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریف لیم

این محصول به علت دارا بودن ترکیبات فوق‌ العاده مغذی و آنتی‌اکسیدانی علاوه بر پاکسازی و رفع بوی ناخوشایند بدن تنظیم‌کننده تعادل میان چربی و رطوبت پوست بدن بوده و در کاهش خشکی و زبری پوست تاثیر بسزایی دارد. اگر خواهان سلامتی و زیبایی پوست بدن خود می‌باشید توصیه می‌کنیم روزانه از این محصول برای شست‌وشوی بدن خود استفاده نمایید تا روز خود را پر انرژی آغاز نمایید .


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،به عنوان نماینده رسمی برند اوریفلیم در ایران با دارا بودن سابقه طولانی در امر عرضه و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی برند اوریفلیم فعالیت می نماید .ما با معرفی هر محصول در صفحه ای جداگانه تمامی اطلاعات لازم در مورد شناخت کامل هر محصول را در اختیارتان قرار می دهیم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده و کسب اطلاعات کافی در مورد هر محصول اقدام به خرید آن نمایید .قیمت شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم در آف فصلی فروشگاه پر تخفیف سلامت وب اوریفلیم  تنها 110000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و با رضایت و آرامش خرید خود را به صورت اینترنتی انجام داده و علاوه بر برخورداری از مشاوره رایگان با کارشناسان ما از پشتیبانی فروشگاه از زمان ثبت سفارش تا تحویل بهره مند گردید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن کرمی فارست بری لاونیچر اوریفلیم”