شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

27%

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 147000 تومان است.

تخفیف : 53,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز optimals  محصولی بسیار مناسب و کاربردی برای پاک کردن آرایش چشم و صورت است که غنی از مواد طبیعی سوئدی و ویتامینE  بوده و به آسانی آلودگی های پوست و آرایش چشم را بدون آن که اثری بر میزان PH طبیعی پوست داشته باشد از بین می برد .این محصول مناسب برای انواع پوست و حتـی پوست‌های حساس بوده و در کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری زودرس پوست تاثیر بسزایی دارد .

نقد و بررسی : شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم محصولی بسیار قدرتمند و استثنایی است که برای برای تمیز کردن پوست صورت و پاک کردن چشم  بسیار ایده آل است و به طور موثر استفاده از آن موجب جلوگیری از پیری زودرس پوست خواهد شد .با این محصول پوستی صاف ،نرم و بدون چین و چروک خواهید داشت .

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست اوریفلیم است که عمیقا پوست را از هر گونه آرایش و ناخالصی پاک می نماید و به این ترتیب پوست شما صاف ، لطیف و تمیز خواهد شد .این محصول علاوه بر این به علت دارا بودن مواد طبیعی سوئدی و ویتامینE به کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست کمک کرده و پوست را تغذیه و آبرسانی می کند.این محصول برای پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب بوده و دارای خاصیت ضدپیری و احیاکنندگی پوست می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

پوست صورت ما روزانه در معرض عوامل آلودگی محیطی و محصولات آرایشی متعددی قرار می گیرد. به مرور زمان این عوامل سبب کدر شدن رنگ پوست گردیده و زیبایی و جوانی پوست را خدشه دار می کنند .جهت بهبود تنفس سلولی و اکسیژن رسانی و پاک سازی عمقی پوست استفاده از شیر پاک کن ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم که با مواد طبیعی سوئدی و ویتامینE فرموله شده است بسیار موثر و کاربردی می باشد .


جدول مشخصات شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز optimals
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 35684
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 35 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  شیر پاک کن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک کننده آرایش چشم و صورت
  2. بهبود لطافت و انعطاف پوست
  3. حفظ رطوبت مناسب و ایجاد یک لایه حفاظتی روی پوست
  4. فراهم نمودن شادابی و طراوت پوست
  5. ایجاد سد دفاعی جهت جلوگیری از تبخیر آب از سطح اپیدرم
  6. شفاف کننده، درخشان کننده پوست
  7. جلوگیری از کدر شدن پوست
  8. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  9. تغذیه و آبرسانی پوست
  10. مناسب برای انواع پوست
  11. ضد التهاب و جلوگیری از ایجاد قرمزی و تحریک پوست
  12. رطوبت رسانی و تقویت پوست
  13. سازگار با PH طبیعی پوست
  14. کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست
  15. دارای خاصیت ضدپیری و احیاکنندگی پوست
  16. دارای بافت سبک و جذب سریع
  17. دارای فرمولاسیون غیر حساسیت زا، فاقد پارابن، عطر و سایر مواد نگه دارنده

شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای استفاده توسط افراد بالای 35 سال مناسب بوده و قابل استفاده توسط تمامی انواع پوست می باشد .این محصول فوق العاده آلودگی های پوست و آرایش پوست و چشم را به آسانی از بین می برد بدون آن که اثری بر روی میزان PH طبیعی پوست بگذارد.


نحوه استفاده از شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

برای استفاده از این محصول هر روز در دو نوبت صبح و شب مقداری از شیرپاک کن را را روی پنبه ریخته و سپس پد پنبه ای را بر بر روی پوست صورت و چشم ها مالیده و در نهایت با پنبه مرطوب بقایای آن را پاک کرده و سپس پوستتان را با آب بشوئید. برای پاکسازی عمیق تر پوست و افزایش اثر بخشی این محصول می توانید از تونر ضدپیری اپتیمالز استفاده کنید.


مکانیسم اثر شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

این محصول یک پاک کننده تخصصی است که به صورت هم زمان دارای عملکرد سه گانه پاک کردن آرایش و آلودگی ها از روی صورت،ضد پیری و احیا کننده پوست صورت می باشد .با شیر پاک کن اپتیمالز به راحتی ناخالصی ها و آرایش را از پوست صورت و اطراف چشم خود پاک کرده و بدین وسیله علاوه بر کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست به آسانی پوست خود را تغذیه و آبرسانی نمایید.


طریقه خرید و قیمت شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف سلامت وب از بدو تاسیس تا کنون تمامی تلاش خود را نموده است تا با  ارائه بهترین و با کیفیت ترین  لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم رضایت مشتریان خود را کسب نموده و امکان خرید آنلاین کلیه محصولات این برند را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیتی بسیار بالا برای تمامی مردم عزیز کشورمان فراهم نماید .قیمت شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم در آف بهاره فروشگاه آنلاین سلامت وب و پس از تخفیف تنها 147000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با بهترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت بازار در اسرع وقت بعد از خرید دریافت کنید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شیرپاک کن ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم”