ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم

21%

ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 130000 تومان بود.قیمت فعلی 103000 تومان است.

تخفیف : 27,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر Love Nature یک مرطوب‌کننده عمیق و مؤثر با دوام بسیار طولانی است که به سرعت لیپیدهای از دست رفته پوست را بازسازی و ترمیم نموده و با رطوبت‌رسانی مداوم، پوست را احیا و سنتز کلاژن را تحریک می‌نماید. این محصول با آب‌رسانی به تمامی لایه‌های پوست به واسطه دارا بودن ویتامین‌های مورد نیاز پوست ، آن را به خوبی تغذیه نموده و ساخت چربی را در پوست افزایش می‌دهد و با جلوگیری از خارج شدن آب از پوست از خشکی و به تبع آن پیری زودرس پوست جلوگیری می‌نماید و شادابی را به پوست باز می‌گرداند.

نقد و بررسی : ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم

ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم محصولی بی‌نظیر، محبوب و پر طرفدار از لاین لاونیچر برند تخصصی و جهانی اوریفلیم است که برای ایجاد نرمی و لطافت در پوست‌ های خشک طراحی و تولید شده است. این ماسک با بهبود علائم‌ آزاردهنده ناشی از خشکی پوست در تسریع روند درمان و نوسازی پوست‌های خشک و زبر بسیار مؤثر بوده و با نفوذ به عمق لایه‌های پوست و تأمین رطوبت مورد نیاز پوست باعث کاهش خشکی پوست و نرمی و شادابی آن خواهد شد.

ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم نرم کننده و رطوبت‌دهنده عمیق پوست صورت است که با ایجاد یک لایه محافظ غیر چرب بر روی پوست آن را به خوبی آب‌رسانی کرده و در تسریع روند ترمیم و نوسازی پوست اثری ماندگار و مؤثر دارد. این محصول با دارا بودن تعادل مناسب میان اجزای موجود در فرمولاسیون خود از قدرت پوشانندگی و آب‌رسانی بالایی برخوردار بوده و با حفظ آب در لایه‌های پوست، پوست را سریعاً بازسازی کرده و خشکی و زبری آن را برطرف نموده و مقاومت پوست را در برابر عوامل خارجی افزایش می‌دهد.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک تسکین دهنده لاونیچر اوریفلیم

این ماسک‌ حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و فوق‌العاده مؤثری در تأمین رطوبت از دست رفته پوست و بازسازی و ترمیم پوست می‌باشد. عصاره جو دوسر موجود در این ماسک دارای قدرت نرم‌کنندگی و تسکین‌دهندگی پوست بوده و میوه گوجی بری با دارا بودن آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ های مورد نیاز پوست در بهبود ظاهر پوست و افزایش نرمی و لطافت آن نقش بسزایی دارد. این کرم با دارا بودن تمامی ویتامین‌ ها و املاح معدنی مورد نیاز پوست هم‌چون ویتامین ث، ویتامین ای، ویتامین‌های گروه ب و زینک به خوبی تمامی نیازهای تغذیه‌ای پوست را تأمین کرده و تمامی مشکلات پوستی را به سرعت از بین برده و درمان می‌نماید.


جدول مشخصات ماسک تسکین دهنده لاونیچر اوریفلیم

نام محصول ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر Love Nature
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست حساس دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 34860
گروه مراقبت روزانه و تکمیلی از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
پوست مناسب برای پوست خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول ماسک صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک تسکین دهنده لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • نرم و مرطوب‌کننده پوست
  • کمک به رفع خشکی پوست
  • ایجاد لطافت و شادابی در پوست‌ های خشک
  • ضد التهاب و تسکین‌ دهنده پوست
  • غنی شده با ترکیبات مؤثر طبیعی و کاملاً ارگانیک
  • رطوبت‌رسان و آب‌رسان بسیار قوی با قدرت جذب بسیار بالا
  • کمک به درمان درماتیت و اگزما
  • کاهش چین و چروک پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • ایجاد طراوت در پوست در تمام طول روز
  • تغذیه‌کننده و تقویت‌کننده پوست
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد پارابن و الکل
  • دارای رایحه ملایم میوه‌ا

ماسک تسکین دهنده لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای مراقبت از پوست صورت خشک تهیه و تولید شده است و استفاده از آن به تمام افراد بالای 15 سال که از خشکی پوست صورت خود رنج می‌برند توصیه می‌شود. خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی پایدار این ماسک در محافظت از پوست سبب بهبود خشکی و التهابات پوستی خواهد شد. این محصول در افزایش نرمی و لطافت پوست بسیار مؤثر بوده و نرم‌کننده قوی برای پوست‌ های خشک به شمار می‌رود.


نحوه استفاده از این ماسک چگونه است؟

برای استفاده از این محصول پوست خود را شسته تمیز کرده و خشک نمایید. اکنون مقدار مناسبی از ماسک را بر روی پوست صورت به جز نواحی حساس دور چشم قرار دهید و در حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. پس از خشک شدن ماسک بر روی پوست، پوست صورت خود را به آرامی با آب ولرم شسته و سپس با یک دستمال نرم خشک کنید. از این ماسک دو بار در هفته استفاده نمایید و اثرات معجزه‌ آسای این ماسک را پس از هر بار استفاده به وضوح مشاهده کنید و از نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید.


مکانیسم اثر ماسک تسکین دهنده لاونیچر اوریفلیم

این محصول آب‌رسان قوی پوست می‌باشد که با عصاره گوجی بری و جو دوسر فرموله شده است. این ماسک یک محصول ترمیم‌کننده و رطوبت‌رسان است که با جذب فوق‌العاده پوست را به خوبی تغذیه کرده و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ های مورد نیاز برای طراوت و شادابی پوست می‌باشد. ترکیبات مؤثر این ماسک رطوبت از دست رفته پوست را باز گردانده و با تغذیه و مراقبت از پوست، پوستی لطیف، شفاف و درخشان را برایتان به ارمغان می‌آورد.


نحوه خرید و قیمت این ماسک صورت به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف عرضه محصولات برترین برند آرایشی، پوستی و عطری روز دنیا برند اوریفلیم تاسیس شد.مجموعه ما با بهره گیری از متخصصان و مشاوران مرتبط با این حوزه و با گردآوری کلیه محصولات این برند مطرح جهانی و با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تاکید بر استفاده از محصولات سالم، گیاهی و با مشاوره تخصصی در خدمت شماست.

قیمت ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم در حراج پر تخفیف این فروشگاه تنها 103000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول بی نظیر را به صورت اصل و با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک تسکین دهنده جو دوسر و گوجی بری لاونیچر اوریفلیم”