ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم

50%

ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 70000 تومان بود.قیمت فعلی 35000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر Love Nature یکی از برترین محصولات مراقبت روزانه از پوست برند اوریفلیم است که با بهره مندی از عصاره طبیعی برنج و چای سفید تهیه و تولید شده است و استفاده از آن موجب پاکسازی و شفاف شدن پوست گردیده و این محصول بهترین نرم کننده و شاداب کننده پوست شناخته شده است و استفاده از آن راز زیبایی و جوانی پوست به شمار می رود .

 

نقد و بررسی : ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم

ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم با دارا بودن عملکرد دو گانه روشن کنندگی و پاکسازی پوست محصولی بی نظیر از برند اوریفلیم است که برای استفاده توسط انواع پوست طراحی و فرموله شده است .این ماسک با استفاده از ترکیبات ارگانیک گیاهی تهیه و تولید شده و استفاده از آن پوستی درخشان، یکدست و شفاف را برایتان به ارمغان می آورد .

ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم یکی از تولیدات برتر و واقعا موثر برند اوریفلیم است که در اکسیژن رسانی به سلول های پوست و تامین رطوبت مورد نیاز پوست تاثیر بسزایی داشته و با پاکسازی نمودن پوست از حیث سلول های مرده و آلودگی های سطحی بازسازی پوست را تحریک کرده و به آن طراوت و شادابی می بخشد.این محصول قوی ترین ماسک شفاف کننده و روشن کننده پوست بوده و اثرات آن تنها پس از یک بار استفاده از این محصول قابل مشاهده بوده و در صورت تداوم استفاده برای همیشه ماندگار خواهد ماند .


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک شفاف کننده لاونیچر اوریف لیم

این ماسک با دارا بودن بافت گلی حاوی عصاره طبیعی برنج و چای سفید بوده و با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی سبب حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و بهبود سریعتر ساختار پوست می گردد .علاوه بر این ، این ماسک با دارا بودن اثرات روشن کنندگی پوست در افزایش طراوت و شادابی و ایجاد پوستی صاف و یکنواخت ،روشن و شفاف تاثیر بسزایی دارد .


جدول مشخصات ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم

نام محصول ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر Love Nature
حجم  10 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35428
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست 
سن مناسب برای تمامی افراد  بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  ساشه
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. روشن کننده و مغذی پوست
  2. شفاف کننده قدرتمند پوست
  3. ایجاد تعادل در سنتز ملانین
  4. از بین برنده سلول های مرده سطح پوست
  5. رفع سریع و مؤثر کدورت و تیرگی پوست
  6. ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  7. رفع خستگی پوست
  8. صاف و درخشان کننده پوست
  9. درمان کننده لک و پیگمنتیشن
  10. مناسب برای انواع پوست
  11. دارای جذبی سریع و بافتی سبک
  12. ضد آلرژی
  13. بدون پارابن

ماسک شفاف کننده لاونیچر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 16 سال و انواع پوست مناسب بوده و پس از استفاده از آن پوست به صورت عمیق پاکیزه شده ،لک های پوستی کاهش پیدا کرده و رنگ پوست شفاف تر و روشن تر و ظاهر پوست پوست نرم و لطیف می گردد.


نحوه استفاده از ماسک شفاف کننده اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز تنها کافی است تا مقدار مناسبی از ماسک را روی پوست تمیز قرار داده و پس از ده دقیقه پوستتان را بشوئید. از این ماسک در ناحیه اطراف چشم استفاده نکنید و فراموش نکنید که این ماسک قابل استفاده برای یک بار مصرف می باشد.


مکانیسم اثر ماسک شفاف کننده لاونیچر اوریف لیم

این ماسک با دارا بودن عصاره طبیعی برنج و چای سفید بلافاصله پس از استفاده سبب حذف آلودگی ها از سطح پوست گردیده و پس از پاکسازی پوست بازسازی پوست را تحریک کرده و به آن طراوت و شادابی می بخشد. این ماسک با اثرات روشن کنندگی پوست در افزایش طراوت و شادابی و ایجاد پوستی صاف و یکنواخت تاثیر بسزایی دارد .


نحوه خرید و قیمت ماسک شفاف کننده لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با سابقه طولانی در امر فروش محصولات آرایشی برند اوریفلیم با قیمت بسیار مناسب امکان خرید اینترنتی انواع محصولات آرایشی، مراقبتی پوست و مو و بدن و ادوکلن های این برند را برایتان فراهم نموده و با ارائه تخفیفات ویژه و استثنایی امکان تهیه انواع این محصولات را برای تمامی اقشار جامعه با دارا بودن هر سطح درآمد میسر ساخته است .قیمت ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاو نیچر اوریفلیم در آف تابستانه فروشگاه ما تنها 35000 تومان است و شما عزیزان برای خرید ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاو نیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس این محصول را خریداری نموده و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک شفاف کننده برنج و چای سفید لاونیچر اوریفلیم”