کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم

9%

کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 450000 تومان بود.قیمت فعلی 410000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم محصولی بی نظیر برای مراقبت از پوست افراد بالای 50 سال  در برابر اثرات مخرب پیری است که دارای تاثیرگذاری فوق العاده بالایی جهت کاهش تیرگی و چین و چروک های دور چشم می باشد.این محصول دارای تاثیرگذاری سریعی بوده  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی پوستتان را لطیف جوان و زیبا خواهد نمود .

نقد و بررسی : کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم

با توجه به نازک و حساس بودن پوست دور چشم و پوست لب و اطراف لب استفاده از یک کرم دور چشم برای جلوگیری از چین و چروک در نواحی نامبرده و کاهش تیرگی و پف دور چشم بسیار مناسب است .کرم دور چشم تایم ریستور از سری محصولات بی نظیر لاین تخصصی نوایج اوریفلیم بوده و استفاده از آن موجب درمان چین و چروک های اطراف چشم، لیفتینگ پلک و برطرف نمودن سیاهی و پف ناحیه چشم در افراد بالای 50 سال می گردد.برای آشنایی با خواص و فواید بیشتر این محصول جادویی به ادامه نوشته امروز توجه بفرمایید .

کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم چیست؟

کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم محصولی جدید و قوی با دارا بودن اثرات ضد پیری است که توسط تمامی افراد بالای 50 سال و برای دور چشم و اطراف لب قابل استفاده می باشد . استفاده از این کرم جادویی موجب بهبود گردش خون مویرگی در موضع مربوطه می شود و اکسیژن لازم را به نسوج پوست می رساند. همچنین ترکیبات ضد پیری موجود در این مصحول از تخریب الیاف الاستین و کلاژن جلوگیری کرده و باعث سفتی،زیبایی و جوانی پوست شما در نواحی نامبرده می گردد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریف لیم

این محصول شگفت انگیز و جادویی به عنوان قوی ترین کرم دورچشم برای افراد بالای 50 سال بوده و برای پوست ظریف اطراف چشم و لب نیز قابل استفاده می باشد .این کرم حاوی جنیستین سویا برای افزایش کلاژن سازی و کاهش چین و چروک عمیق اطراف چشم بوده و در برطرف نمودن چین و چروک، کاهش پف کردگی و سیاهی اطراف چشم  و نرم کردن پوست لب و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در این نواحی نیز مفید و کار آمد می باشد .


جدول مشخصات کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریف لیم

نام محصول کرم دور چشم و لب تایم ریستور نوایج NovAge Time Restore
سایز 15 میلی لیتر
محل مصرف پوست دور چشم و لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 32629
گروه محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 50 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست انواع پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این کرم قدرتمند دور چشم شامل موارد زیر می باشد:

  1. کاهش پف کردگی و سیاهی اطراف چشم
  2. رفع تیرگی دور چشم با اثر ضد پف
  3. آبرسان و نرم کننده پوست دور چشم
  4. تسکین دهنده و شاداب کننده دور چشم
  5. فاقد پارابن و الکل
  6. ضدحساسیت
  7. مناسب انواع پوست
  8. مناسب استفاده توسط افراد بالای 50 سال
  9. کاهش چروک و خشکی لب و اطراف لب
  10. افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و پیشگیری از ایجاد چروک در این نواحی
  11. تقویت کننده بافت همبند و ایجاد کننده سفتی پوست

کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم شب برای تمامی افرادبالای 50 سال مناسب بوده و این کرم قابل استفاده توسط انواع پوست ها می باشد.همچنین بهتر است بدانید این کرم مناسب استفاده برای پوست ظریف اطراف چشم و لب بوده و دارای اثر بخشی بسیار بالا ،قابل مشاهده و اثبات شده ای می باشد .


نحوه استفاده از کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریف لیم

برای استفاده از این محصول بی نظیر تنها کافی است در ابتدا پوست خود را به کمک یک پاک کننده ملایم تمیز و کاملاً خشک کرده و سپس به مقدار کافی از این کرم دور چشم به اطراف چشم ها مالیده و ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.استفاده از این محصول در دو نوبت صبح و شب می تواند اثر بخشی این کرم را تسریع کرده و روند بهبودی پوستتان را کوتاه نماید .توصیه می شود برای محافظت از کیفیت این محصول آن را در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهدارید.


مکانیسم اثر کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم

این کرم متخصص از بین بردن هر گونه چین و چروک،تیرگی و پف در ناحیه دور چشم بوده و همچنین در کاهش چروک و خشکی لب و اطراف لب نیز کاربرد گسترده ای دارد .این محصول دارای تاثیر گذاری فوق العاده بالایی برای پوست های نازک و حساس دور لب و دور چشم بوده و ترکیبات قدرتمند به کار رفته در این محصول به ترمیم پوست تان کمک کرده و موجب حفظ رطوبت و پر شدن آن می شود. همچنین مواد طبیعی به کار رفته در این محصول سلول های مرده پوست را از بین برده و باعث تحریک رشد  و تشکیل لایه های جدید پوستی می شود. خلاصه آن که این محصول باعث نرم شدن ، انعطاف پذیری و درخشندگی پوست شما گشته و لطافت و شادابی آن را تضمین می کند.


نحوه خرید و قیمت کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب جهت تسهیل در امر فروش و عرضه کلیه محصولات آرایشی برند اوریفلیم و دسترسی آسان مشتریان به این محصولات و خرید این مصحولات با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تاسیس شد. این مجموعه آماده ارائه خدمات مشاوره در خصوص انواع محصولات و کاربردهای آن ها وهمچنین مشاوره در خصوص ثبت سفارش کالا و تحویل محصولات می باشد.قیمت کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم در حراج آخر فصل این فروشگاه تنها 340000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریف لیم با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و خریدی ایده آل را تجربه کنید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دور چشم تایم ریستور نوایج اوریفلیم”