کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم

23%

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 115000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب ضدپیری لاونیچر حاوی کیوتن Love nature Q10 یک محصول مرطوب کننده و آبرسان است که مخصوص استفاده در شب بوده و استفاده از آن می تواند از پیری پوست جلوگیری کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نماید. این کرم حاوی ترکیبات جوان کننده و روشن کننده پوست بوده و با افزایش میزان کلاژن سازی در پوست سبب کاهش چین و چروک های پوستی و به تعویق افتادن فرایند پیری پوست می گردد .

نقد و بررسی : کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم یکی از قدرتمندترین و بی نظیرترین محصولات مراقبت از پوست شبانه برند اوریفلیم است که با داشتن ترکیبات فوق العاده فعال و استثنایی لطافت، انعطاف پذیری و قوام پوست را به آن بازگردانده و در طی مدتی کوتاه پوستی جوان، لطیف و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. این محصول علاوه بر مزایای نامبرده خاصیت ضد پیری داشته و برای رفع و کاهش چین و چروک بسیار موثر است.

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم چیست؟

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم یک محصول مراقبت روزانه از پوست در تمام طول شب است که استفاده از آن به رطوبت رسانی ، آبرسانی و تغذیه پوست کمک نموده و سبب کاهش چین و چروک های ایججاد شده بر روی پوست می گردد.استفاده از این محصول به ترمیم و حفظ سلول های پوست کمک کرده و در جوان سازی پوست تاثیر مثبت و بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم

این محصول یک کرم شب غنی است که حاوی کیوتن Q10 و عصاره یونجه بوده و با داشتن ترکیبات نامبرده انتخابی هوشمندانه برای ریکاوری و تقویت پوست به شمار می رود . کوآنزیم Q10 یک ماده تغذیه کننده مفید برای پوست است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود اما پس از سن بلوغ تولید Q10 در بدن سیر نزولی پیدا کرده و همین امر یکی از دلایل شل شدن و افتادگی پوست تلقی می شود.از همین رو متخصصان پوست کمپانی اوریفلیم با تولید این کرم شب که حاوی دوز بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی مؤثر و مورد نیاز پوست می باشد زمینه را برای ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده پوستی فراهم نموده و با  تغذیه و آبرسانی قوی پوست شادابی و لطافت را برای پوستتان به ارمغان آورده اند.


جدول مشخصات کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم

نام محصول کرم شب ضدپیری لاونیچر حاوی کیوتن Love nature Q10
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 31395
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 30 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کرم شب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. رطوبت رسانی عمیق به پوست
  2. نرم کننده و ترمیم کننده پوست
  3. ضد افتادگی و سفت کننده پوست
  4. جمع کننده منافذ باز پوست
  5. تغذیه کننده عمقی پوست
  6. محرک ساخت کلاژن و الاستین
  7. دارای 93.3% ترکیبات طبیعی و ارگانیک
  8. بازسازی عمقی پوست در طول شب
  9. دارای اثرات طولانی و ماندگار
  10. ساختار سبک با جذب سریع
  11. مناسب برای انواع پوست
  12. مناسب جهت استفاده هنگام شب
  13. محصولی پایه برای آرایش
  14. فاقد پارابن

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم برای تمامی افراد و تمامی سنین بالای 30 سال مجاز بوده و می تواند با ایجاد رطوبت بادوام بر روی پوست ساخت کلاژن در پوست را تحریک نموده و بدین طریق لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.


طریقه استفاده از کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز و استثنایی تنها کافی است تا پس از تمیز کردن و پاکسازی پوست این کرم را شب ها بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت استفاده کنید.از استفاده از این کرم بر روی پوست حساس دور چشم خودداری نموده وبا استفاده از ترکیبات مغذی موجود در این کرم در تمام شب پوستتان را بازسازی و ترمیم نمایید.این محصول یک کرم مراقبتی است و می تواند به طور مداوم مورد مصرف قرار گرفته و در این زمینه هیچ گونه محدودیت و عوارضی وجود ندارد .توصیه می کنیم جهت اثر بخشی بیشتر مصرف این کرم هم زمان با کرم روز ضدپیری لاونیچر انجام پذیرد.


مکانیسم اثر کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریف لیم

کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم با بهره مندی از کیوتن Q10 و عصاره یونجه باعث آبرسانی عمیق به پوست گردیده و در تامین رطوبت حیاتی پوست و در نتیجه بهبود قابلیت ارتجاعی و کاهش خطوط و چروک های صورت شما تاثیر بسزایی دارد.با استفاده از این کرم در  شب پوستی سفت تر، لطیف تر و شفاف تر در طی روز داشته و جوانی را با تمام وجود احساس کنید .


نحوه خرید و قیمت کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با هدف ارائه بهترین کالاها و محصولات برند جهانی اوریفلیم ، جلب رضایت کامل مشتری و با  هدف پاسخ گویی به نیاز مشتری  برای دستیابی به کلیه محصولات ارایشی و مراقبتی برند اوریفلیم ، طراحی و راه اندازی شده است. ما این اطمینان را به شما می دهیم که بعد از اولین خرید به علت کیفیت بالای محصول عرضه شده و قیمت مناسب آن برای همیشه مشتری دایمی فروشگاه ما خواهید شد و با خرید از فروشگاه ما تفاوت واقعی محصولات اصلی و غیر اصل را احساس خواهید نموده و در وقت و زمان خود صرفه جویی خواهید نمود .قیمت کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم در جشنواره آخر فصل فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 115000 تومان می باشد که شما عزیزان جهت خرید کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب ضدپیری لاونیچر اوریفلیم”