کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

25%

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز Essentials یک محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک با فرمولاسیونی مدرن و منحصر به فرد است که برای نرمی، افزایش طراوت و شادابی پوست محصولی فوق‌العاده کاربردی و مؤثر به شمار می‌رود. ترکیبات ویتامینه موجود در این محصول رطوبت پوست را به میزان بالا و مؤثری افزایش داده و روند نوسازی و احیاء پوست را بهبود و سرعت می‌بخشد. این محصول علاوه بر نرمی و لطافت پوست در کاهش عمق چین و چروک‌ها نیز اثرات اثبات شده‌ای داشته و محصولی بسیار قدرتمند و مؤثر برای محافظت از سلامتی و زیبایی و جوانی پوست به شمار می‌رود.

نقد و بررسی : کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم یک محصول فوق‌العاده و بسیار کاربردی برای مراقبت از پوست صورت است که با آب‌ رسانی و ایجاد نرمی و لطافت در پوست علاوه بر استحکام پوست از زبری و خشکی پوست جلوگیری کرده و با دارا بودن فاکتور حفاظتی 10 SPF از پوست صورت در مقابل نور خورشید و اثرات سوء آن بر روی پوست محافظت می‌نماید. چنان‌ چه می‌خواهید از یک کرم صورت آب‌ رسان و ضد آفتاب استفاده نمایید این محصول با دارا بودن عملکرد دوگانه نامبرده انتخاب مناسبی برای شماست .

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم چیست؟

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم محصولی استثنایی و غنی از ترکیبات مرطوب‌کننده است که برای تقویت و مقابله با خشکی پوست تهیه و تولید شده است. این محصول با دارا بودن قدرت آب‌رسانی بسیار قوی، جذب سریع و دوام طولانی احیاءکننده، نرم‌کننده و محافظت‌کننده پوست صورت است که اثرات درمانی و زیبایی آن بلافاصله پس از اولین استفاده قابل رویت خواهد بود.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

این کرم صورت غنی از ترکیبات ویتامینه و آنتی‌اکسیدان بوده و سطح بالایی از ویتامین‌های E و ب 3 در فرمولاسیون این محصول به کار رفته است. فرمولاسیون منحصر بفرد این محصول در حفظ زیبایی و سلامت پوست تأثیر بسزایی داشته و تمام ترکیبات فعال مورد نیاز را به قلب سلول‌ های پوستی انتقال می‌دهد. پس از استفاده از این محصول پوست لطیف‌تر، سفت‌تر، صاف‌تر و شفاف‌تر شده و به صورت مشهودی جوان و لیفت می‌گردد.


جدول مشخصات کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

نام محصول کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز Essentials
حجم  50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست حساس دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 43906
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 14 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • آب‌رسانی عمیق سلول‌ های پوست
  • برطرف‌کننده خشکی و چین و چروک
  • مراقبت از پوست در برابر سرما و گرما
  • ضد لک و روشن‌کننده پوست
  • شاداب‌کننده و شفاف‌کننده پوست
  • دارای SPF 10
  • جمع‌کننده منافذ باز پوست
  • پرکننده خطوط ظاهری پوست
  • مناسب انواع پوست
  • ضد حساسیت و ضد التهاب
  • نرم‌کننده و لطافت بخش پوست
  • سازگار با PH پوست
  • فاقد پارابن

کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول قابل استفاده توسط تمامی افراد بالای 14 سال با دارا بودن انواع پوست می‌باشد. با استفاده از این محصول بسیاری از مشکلات پوستی به سرعت درمان شده و سد دفاعی پوست تقویت می‌شود. سنتز کلاژن و الاستین در پوست افزایش می‌یابد و خطوط و چین و چروک‌ها از بین رفته و پوست نرم و مرطوب می‌شود.


نحوه استفاده از این کرم چگونه است؟

شما می‌توانید در طول روز برای محافظت از جوانی، زیبایی، سلامتی و طراوت پوست خود به دفعات از این کرم استفاده نمایید. کافی است تا مقداری از کرم را بر روی پوست کاملاً تمیز و خشک صورت قرار داده و با نوک انگشت به صورت دورانی کرم را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید تا کرم جذب پوست گردد.


مکانیسم اثر کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریف لیم

این محصول مرطوب‌کننده قوی و عمیق پوست صورت است که برای مراقبت روزانه و شبانه از پوست با استفاده از برترین ترکیبات طبیعی و گیاهی فرموله و تولید شده است. این محصول به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و با تغذیه و تقویت پوست گردش خون را درون پوست بهبود می‌بخشد و با محافظت از پوست و آب‌رسانی پوست هر گونه تیرگی و چین و چروک را از بین برده و به افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب کمک می‌نماید. با استفاده از این محصول می‌توانید روند پیری پوست را به تعویق انداخته و از آثار سوء رادیکال‌ های آزاد و نور خورشید بر روی پوست جلوگیری نمایید.


نحوه خرید و قیمت این کرم صورت به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا و محصولات برند اوریفلیم در ایران است که تمامی محصولات این برند با تنوعی بی نظیر در این فروشگاه عرضه می شود .کاربران و مشتریان ما می توانند با حق انتخاب بسیار بالا پس از دریافت و مطالعه اطلاعات کامل هر محصول کالای مورد نظر خود را با حداکثر اطمینان از فروشگاه ما خریداری نمایند.قیمت کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم در فستیوال فروش بهارانه این فروشگاه تنها 90000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش و خرید محصول آن را در نشانی داده شده تحویل بگیرید. ما خرید محصولات با کیفیت برند اوریفلیم را در محیطی کاملا امن برایتان فراهم نموده ایم تا بتوانیم رضایت شا مشتریان عزیز را جلب نماییم.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم صورت ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم”