کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم

14%

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم


قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 215000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 11 دسامبر, 2020

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم با محافظت کامل از پوست در برابر اشعه های UVB ، UVA دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهابی بسیار بالایی بوده و استفاده روزانه آن جهت مراقبت از پوست و محافظت از آن در برابر آسیب های زیان بار نور خورشید به تمامی افراد در تمامی سنین توصیه می گردد.این محصول در پیشگیری از پیری پوست ناشی از اشعه خورشید موثر بوده و در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم می باشد.

نقد و بررسی : کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم یکی از جدید ترین محصولات تخصصی و مراقبتی برند اوریفلیم است که جهت محفاظت کامل از پوست در برابر اشعه ‌های مضر خورشید تهیه و طراحی شده است.این محصول  علاوه بر تنظیم ترشح چربی، موجب رطوبت رسانی و التیام پوست گردیده و در نتیجه استفاده روزانه از آن جهت محافظت پوست در برابر اشعه های آسیب رسان UVA،  UVA و جلوگیری از پیری زودرس پوست به تمامی افراد توصیه می شود.

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم چیست؟

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم جدید ترین محصول برند سوئذی اوریفلیم است که دارای بیشترین اثر ضد UVB به همراه قوی ترین فیلتر UVA می باشد.استفاده از این محصول قدرتمند از پوست در برابر اشعه های موردنظر محافظت کرده و پوست صورت و بدن شما را درمقابل آفتاب سوختگی و پیری زودرس و….. ایمن می کند .فرمولاسیون غنی این محصول  سبب شده است تا بافت این محصول کاملا سبک بوده و این محصول هیچ گونه چربی اضافه ای روی پوست شما به جا نگذاشته و به سرعت جذب پوست خواهد گشت. این محصول غیر کومدون زا و مقاوم در برابر آب و نور بوده و قابل استفاده برای انواع پوست می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملا ارگانیک و طبیعی و آنتی اکسیدان هایی هم چون ویتامین ای جهت پیشگیری از اثرات مخرب پرتوهای خورشید بر روی پوست فرموله و تهیه شده است .استفاده از این محصول در تمام روز از تیرگی و لک­ های روی پوست جلوگیری کرده و مانع از  چروک و پیری زودرس پوست و سرطان پوست می شود. استفاده از کرم ضدآفتاب سان 360 با 50 SPF در تمام فصول سال و شرایط آب و هوایی الزامی بوده و در محافظـت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های مضر خورشید بسیار مفید و سودمند است.


جدول مشخصات کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم

نام محصول کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 Sun با SPF50
سایز 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت و بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 35760
گروه ضد آفتاب
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم ضد آفتاب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. ایجاد رطوبت، نرمی و لطافت مناسب بر روی سطح پوست
  2. مقابله با تشکیل و خنثی سازی رادیکال های آزاد
  3. حفاظت از پوست در برابر UVA ، UVB
  4. محافظت بالا در برابر آفتاب سوختگی و آسیب های پوستی ناشی از تابش نور خورشید
  5. دارای ساختار سبک و جذب سریع
  6. جلوگیری از دهیدراته شدن پوست
  7. مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  8. مناسب به عنوان پایه آرایش
  9. مناسب تمامی انواع پوست
  10. فاقد چربی و بدون ایجاد براقیت
  11. فاقد پارابن جهت کاهش بروز حساسیت

کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای تمامی افراد و همه انواع پوست به جز پوست چرب مناسب بوده و در پیشگیری از پیری پوست ناشی از اشعه خورشید نیز مفید و موثر می باشد.این محصول دارای بافت سبک و غیر چرب و غیر جوش زا بوده و می تواند به عنوان پایه ای ایده آل برای آرایش روزانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.


طریقه استفاده از کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریف لیم

برای استفاده از این محصول 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار مناسب از کرم را بر روی تمام نقاط بدن به خصوص صورت، گردن و پشت دست ها بمالید و ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و در طی روز هر 2 ساعت تجدید نمایید.


مکانیسم اثر کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریف لیم

این محصول با دارا بودن SPF50 و فیلتر UVA/UVB از پوست صورت در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع از آفتاب سوختگی پوست می‌شود.فرمولاسیون قوی و غنی این محصول با هیدراته نمودن پوست از خشکی پوست جلوگیری کرده و با احیای بافت پوست با پیری پوست مقابله می‌کند.


نحوه خرید و قیمت کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریف لیم

سلامت وب اوریفلیم به عنوان فروشگاه تخصصی اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی، فرصت انتخاب و خرید محصولات متنوع و معتبر برند اوریفلیم را برای شما فراهم می کند. گروه های مختلف محصولات نامبرده به همراه عطر و ادوکلن ها با تنوعی بی نظیر در این فروشگاه عرضه می شود. کاربران و مشتریان ما می توانند با حق انتخابی بسیار بالا  و با دریافت اطلاعاتی کامل تمامی ویژگی های محصول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب  و خریداری نمایند.قیمت کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم در فستیوال و حراج آخر فصل فروشگاه اوریف لیم تنها 215000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول استثنایی و بی نظیر را خریداری نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم ضدآفتاب صورت و بدن سان 360 اوریفلیم”