کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم

25%

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو essentials محصولی بسیار بی نظیر و استثنایی برای مرطوب نمودن و روشن نمودن رنگ پوست صورت است که با آب رسانی عمیق و مداوم پوست و تقویت و تغذیه پوست به واسطه دارا بودن ترکیبات خاص و منحصر بفرد و انواع ویتامین های مورد نیاز  پوست در مدت کوتاهی پوستتان را صاف ،روشن و شفاف خواهد نمود و با دارا بودن فاکتور محافظتی SPF 10 از پوست شما در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می کند.

نقد و بررسی : کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم یک کرم آب رسان بسیار قوی است که استفاده از آن باعث ایجاد حس طراوت و شادابی پوست در تمام طول روز می شود.این محصول بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی بر روی پوست روند پیری پوست را کند کرده و بهترین و موثرترین محصول نرم کننده و روشن کننده پوست می باشد.

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم چیست؟

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم یک محصول کاملا تخصصی از لاین اسنشالز اوریفلیم است که برای جوانسازی و جلوگیری از خشکی پوست تهیه و تولید شده است .این محصول با جذب فوق العاده و تامین رطوبت مورد نیاز پوست شفافیت و شادابی را برای پوستتان به ارمغان آورده و با دارا بودن ترکیبات ضروری و مورد نیاز پوست در حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم

این محصول به واسطه دارا بودن ویتامین های A ، B ، E و عصاره پوملو (نوعی گربپ فروت) موجب تغذیه کامل سلول های پوست گشته و با بهره گیری از عناصر معدنی همانند زینک استحکام و انعطاف پذیری پوست را چند برابر می نماید .ترکیبات طلایی تکیل دهنده این محصول بافت پوست را ترمیم و احیا نموده و با تقویت و تغذیه پوست زیبایی و سلامتی را به آن هدیه می نماید به نحوی که در هنگام لمس پوست حس لطافت و ابریشمی شدن پوستتان را با تمام وجودتان احساس خواهید نمود.


جدول مشخصات کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم

نام محصول کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو essentials
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32698
گروه مراقبت روزانه و تکمیلی از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 14 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم  مرطوب کننده صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • تامین رطوبت، نرمی و لطافت پوست به مدت طولانی 
  • برطرف کننده خشکی پوست و عوارض ناشی از آن
  • جلوگیری از ترک خوردگی و حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست
  • حاوی عصاره پوملو برای افزایش طراوت و شادابی پوست
  • ضد پیری بافت پوست
  • تقویت کننده و تغذیه کننده پوست 
  • ضد رادیکال های آزاد و محافظ پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست به مدت طولانی
  • تنظیم PH پوست
  • دارای رایحه گلی
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد حساسیت
  • مورد تایید متخصصان پوست

کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول مناسب جهت تمام پوست ها به خصوص پوست های خشک ، آسیب دیده و دارای چروک می باشد و توسط تمامی افراد بالای 14 سال قابل استفاده می باشد .این محصول علاوه بر مقاصد زیبایی جنبه پیشگیری و درمان کنندگی نیز دارد و اثرات مصرف آن پس از مدت کوتاهی به وضوح قابل مشاهده می باشد .


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

شما در طول روز می توانید از این کرم برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید و محدودیتی در میزان استفاده از این محصول وجود ندارد.بنابراین برای آبرسانی و مرطوب نمودن پوست خود به طور مرتب ، هر صبح و شب کرم را بر روی پوست تمیز صورت مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود .استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم مجاز نبوده و می بایست از استفاده از این محصول در نواحی حساس دور چشم خودداری نمایید .


مکانیسم اثر کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریف لیم

برند تجاری اوریفلیم از معتبرترین و معروف ترین برندهای بین المللی در زمینه تولید و عرضه محصولات تخصصی پوست می باشد. این کرم نیز یکی از تولیدات بی نظیر و استثنایی برند سوئدی اوریفلیم است که برای بهبود انعطاف پذیری، از بین بردن زبری و بهبود عملکرد بافت پوست فرموله و تولید شده است .مرطوب‌کنندگی قوی این محصول، سبب از بین رفتن خشکی پوست ، تغدیه و ترمیم نواحی خشک پوست و افزایش لطافت و نرمی پوست خواهد شد و این کرم رنگ پوستتان را روشن و شفاف خواهد نمود .


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که به احترام صرفه جویی در زمان افراد و عرضه محصولات با کیفیت برند اوریفلیم فعالیت می نماید. ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود تمامی محصولات را با کیفیت بسیار بالا و به صورت اصل و با قیمتی مناسب در فروشگاه خود عرضه می کنیم تا نقشی کوچک در تامین سلامتی و زیبایی پوست و موی عزیزانمان در سراسر نقاط ایران داشته باشیم .قیمت کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم در حراج ویژه و استثنایی این فروشگاه تنها  90000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به آسانی ثبت سفارش و خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم مرطوب کننده صورت اسنشالز پوملو اوریفلیم”