سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم

22%

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 94000 تومان است.

تخفیف : 26,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ Feet up رطوبت رسان و از بین برنده خشکی پوست و اگزما بوده و فرمولاسیون قدرتمند آن  بازسازی کننده پاهای خشک ، زبر و ترک دار بوده و می تواند سلامتی ،نرمی و لطافت را به پوست پاهایتان هدیه نماید.

نقد و بررسی : سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم یک محصول کاملا تخصصی است که نرم کننده و بازسازی کننده پاهای خشک ، زبر و ترک دار بوده و با جذب سریع در پوست مانع از ترک خوردگی پا می شود و آرامش و راحتی را به پاهایتان هدیه می دهد.

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم چیست؟

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم یکی از انواع کرم های پای برند اوریفلیم است که با آبرسانی،تغذیه ،ترمیم و تقویت پوست پاهای شما هر گونه خشکی و زبری ایجاد شده در این ناحیه را درمان کرده و در نتیجه در پیشگیری و درمان خشکی و التهاب و ترک پاشنه پا بسیار مفید و سودمند می باشد.این محصول با لایه برداری و بازسازی سلول های پوست نرمی و لطافت را برای پاهایتان به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریف لیم

این سرم با دارا بودن ترکیباتی نظیر کمپلکس مینرال شامل منیزیم، روی، آهن و مس ،اسید سالیسیلک و ویتامین E مرطوب کننده بسیار قوی و غنی پوست پا و ناخن پا بوده و به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و ظرف یک هفته خشکی و زبری و پینه پوست پا را ترمیم می کند. این محصول حالت پوشانندگی مناسبی داشته و با پوشیدن جوراب به راحتی از روی پا پاک نمی شود و در نتیجه پوستتان به مدت بیشتری مرطوب و نرم خواهد ماند.


جدول مشخصات سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریف لیم

نام محصول سرم ترمیم کننده پا فیت آپ Feet up
سایز 30 میلی لیتر
محل مصرف کف پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 35835
گروه برطرف کننده ترک پاشنه پا
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 5 سال
پوست مناسب برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده و دارای پینه
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول سرم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. نرم کننده و مرطوب کننده قوی پوست پا
  2. ترمیم کننده زبری و ترک های کف پا
  3. تقویت کننده و تغذیه کننده پوست پا
  4. لایه برداری و بازسازی سلول های پوست
  5. مشاهده نتیجه مطلوب بعد از چند روز مصرف
  6. استفاده آسان و عدم تماس محصول با دست
  7. مناسب جهت رفع احساس سنگینی و خستگی در پاها
  8. حاوی مواد موثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک های پا
  9. فاقد پارابن
  10. بدون نیاز به شست و شو

سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این سرم برای پوست های خشک و ترک خورده و دارای پینه مناسب بوده و قابل استفاده توسط تمامی افراد بالای 15 سال می باشد .با استفاده از این محصول می توانید نرمی و لطافت از دست رفته پوست را بازیابی کرده و مانع از پیشرفت بیشتر ترک ها و خشک تر شدن پوست شوید.


طریقه استفاده از سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریف لیم

برای استفاده از این محصول می توانید پس از شست و شو و تمیز نمودن محل مورد نظر دوبار در روز مقداری از را بر روی پوست بریزید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.سپس می توانید با پوشیدن جوراب مرطوب نگهدارنده پا، از پوست پاهایتان بیشتر محافظت کنید.لازم به ذکر است تا بدانید در صورتی که پوست پای شما دارای زخم های باز یا خراش است از محصول استفاده نکنید.


مکانیسم اثر سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم

این محصول ،یک محصول ایده آل برای پاهای خشک، زبر و ترک خورده است. این سرم فشرده و قوی  با خواص نرم کنندگی و آبرسانی بالای خود سبب ترمیم و تسکین پوست ترک خورده پا شده و به وضوح ظاهر پوست را بهبود می بخشد. این سرم جهت نرمی و حفظ رطوبت، لطافت و شادابی پوست پا و ناخن پا تهیه و تولید شده و استفاده از آن جهت پیشگیری از ترک، پینه و زبر شدن پوست پا بسیار موثر و سودمند است .


نحوه خرید و قیمت سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب اوریفلیم مجموعه کاملی از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی،عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم را جهت عرضه به مشتریان خود در سراسر ایران فراهم نموده تا نیاز یکایک شما عزیزان را جهت خرید اینترنتی لوازم آرایشی و آرایشگاهی تامین نماید . شما با خرید از فروشگاه ما به تازه های مد، زیبایی و جذابیت در هر زمان و هر مکانی دسترسی داشته و می‌توانید کالاهای اصل و باکیفیت برند اوریفلیم را تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید .قیمت سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم در فستیوال و حراج آخر فصل فروشگاه اوریف لیم تنها 94000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم و برخورداری از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده برای این محصول و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با ثبت سفارش این محصول با خیال راحت خرید کنید و هر جا که خواستید تحویل بگیرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم ترمیم کننده پا فیت آپ اوریفلیم”