ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم

27%

ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 55000 تومان بود.قیمت فعلی 40000 تومان است.

تخفیف : 15,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک موی موز لاونیچر Love Nature  با عصاره موز غنی شده و با دارا بودن خواص تغذیه کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده عالی از خشکی موها جلوگیری کرده و با آبرسانی و تغذیه موها لیپیدهای مورد نیاز مو را تامین و از ساختار مو محافظت کرده و حتی خشک ترین موها را می تواند نرم ،لطیف و براق نماید .

نقد و بررسی : ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم

ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم محصولی کاملا تخصصی برای مراقبت از موهاست که توسط برند اوریفلیم و با استفاده از ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه شده است .ترکیبات غنی این محصول به تارهای مو نفوذ کرده و آن را به طور عمقی نرم نموده و گره های مو را باز می کند و لطافت و نرمی خاصی را برای موهایتان به ارمغان می آورد .این محصول مرطوب کننده عمیق موها بوده و در تغذیه موهای آسیب دیده و شکننده، حجم دهندگی، بازسازی ساختار مو و نیز جوگیری از گره خوردگی موها تاثیر بسزایی دارد.

ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم یک محصول بسیار مناسب و کاربردی برای آب رسانی موهاست که مرطوب کننده و تقویت کننده انواع مو علی الخصوص موهای خشک بوده و استفاده از آن موهای شما را در مدت طولانی تری نرم و خوش حالت نگه می دارد.این ماسک مو در ترمیم، آبرسانی و احیای موهای بسیار آسیب دیده بسیار موثر بوده و مصرف آن به زیبایی، نرمی و درخشش حتی ضعیف ترین و شکننده ترین موها کمک می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم

ماسک تغذیه کننده، احیا کننده و آبرسان موهای خشک لاونیچر حاوی عصاره طبیعی موز بوده و فاقد سیلیکون می باشد.این محصول با دارا بودن PH متعادل مناسب انواع مو علی الخصوص موهای خشک بوده و نقش موثری در  ترمیم، آبرسانی و احیای موهای بسیار آسیب دیده خواهد داشت .این ماسک به واسطه ترکیبات گیاهی و ارگانیک خود بدون ایجاد کوچک ترین عارضه ای، موهایی نرم و سالم و زیبا را برایتان به ارمغان آورده و در ارتقای درخشش و زیبایی موها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.


جدول مشخصات ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم

نام محصول ماسک موی موز لاونیچر Love Nature
حجم 30 میلی لیتر
محل مصرف  موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 41957
گروه مراقبت تکمیلی از موها
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
مو مناسب برای همه انواع مو 
نوع محفظه ساشه
نوع محصول  ماسک مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مناسب برای موهای شکننده، آسیب دیده و وز شده
  2. دارای اثر نرم کنندگی و همچنین درخشان کردن موها
  3. حاوی اسیدهای چرب ضروری برای بازسازی ساختار مو
  4. ترمیم کننده مو
  5. تقویت کننده و تغذیه کننده مو
  6. رفع گره خوردگی موی سر
  7. درخشان کننده مو
  8. مناسب برای موهای نازک و بی جان
  9. تهیه شده از مواد اولیه طبیعی و گیاهی
  10. افزایش دهنده ضخامت موها و حجیم کننده مو
  11. رطوبت رسانی عمیق به مو و کمک به درمان خشکی پوست سر
  12. ضد حساسیت
  13. فاقد پارابن

ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی مناسب است. همه افراد با دارا بودن انواع مو علی الخصوص موهای خشک می توانند از این ماسک مو استفاده نموده و موهای بسیار خشک و شکننده را در مدت زمان کوتاهی درمان کرده و موهایتان را به شکل طبیعی بازسازی کرده و حتی خشک ترین موها را نیز دوباره نرم لطیف نماید.


نحوه استفاده از ماسک موی موز لاونیچر اوریف لیم

شما می توانید به دو شکل از این ماسک استفاده نمایید .

1- شما می توانید این ماسک را در حمام بر روی ساقه مو های خیس و تمیز ماساژ داده و پس از گذشت ده دقیقه موهایتان را آبکشی نمایید.

2 – هم چنین شما می توانید شب ها قبل از خواب این ماسک را بر روی ساقه موهای نمدار زده و موهایتان را ماساژ دهید. سپس موهایتان را با یک کلاه پوشش داده و تا صبح بر روی موها باقی بگذارید و سپس صبح موهایتان را آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر ماسک موی موز لاونیچر اوریف لیم

ماسک موی موز لاونیچر محصولی کاملا بی نظیر و استثنایی از  لاین لاونیچر برند تخصصی اوریفلیم است که به علت دارا بودن ترکیبات فوق العاده و طبیعی موها را به صورت عمیق تغذیه نموده و با تغذیه عمیق فولیکول ها و ساقه مو موجب افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام بیشتر موها می گردد. استفاده از این محصول موجب نرمی، لطافت و درخشش موها گشته و خشکی و آسیب های ناشی از رنگ کردن یا سوختگی موها با استفاده از این ماسک به طور کامل از بین می برد .


نحوه خرید و قیمت ماسک موی موز لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از معتبرترین  فروشگاه های اینترنتی و با پایبندی به سه اصل مشتری مداری،اصالت کیفیت کالا و عرضه تمامی محصولات به صورت اورجینال و با قیمت مناسب موفق شده تا به یکی از بزرگ ‌ترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. شما با مراجعه به این سایت می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی،مراقبتی پوست و مو و عطریات مورد نظر خود از برند اوریفلیم را مشاهده و ویژگی های آن ها را مطالعه کرده و  هر آن چه که نیاز دارید را پس از مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی محصول با اطمینان و شناخت کامل خریداری نمایید.قیمت ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم در جشنواره پاییزه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 40000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و زیبایی و لطافت را برای موهای خود به ارمغان بیاورید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک موی موز لاونیچر اوریفلیم”