ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم

17%

ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 166000 تومان است.

تخفیف : 34,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز Optimals یکی از انواع ماسک های صورت برند اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون خاص خود گرد و غبار، چربی های اضافی و مواد حاصل از تعریق را از سطح پوست پاک کرده و به آن لطافت و درخشندگی می بخشد. این محصول علاوه بر آب رسانی رطوبت لازم پوست را نگهداری و از خشکی آن جلوگیری می کند و مصرف روزانه آن پوست را شفاف و سالم می کند.

نقد و بررسی : ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم

ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم محصولی جدید اما پر فروش و بسیار مفید از برند اوریفلیم است که با بهره گیری از خواص کائولین یا خاک رس قابلیت جذب بالایی در جذب چربی یا سبوم اضافی پوست را دارد و سبب پاکسازی و شفاف سازی انواع پوست می گردد.این محصول با دارا بودن خاصیت سایندگی بسیار ملایم سبب حذف سلول های مرده پوست  گردیده و در انعطاف پذیری، طراوت و نرمی پوست تاثیر بسیار بسزایی دارد .

ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم محصولی محبوب و پرطرفدار از برند اوریفلیم است که با دارا بودن خاک رس تمامی آلودگی ها را به آرامی از پوست حذف کرده و شفافیت را به پوست باز می گرداند.این محصول با انجام هم زمان دو عمل لایه برداری و پاک کنندگی در حفظ رطوبت، لطافت و شفافیت پوست موثر بوده و  از تشکیل چین و چروک های سطحی جلوگیری نموده و به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم

ماسک خاک رسی اوریفلیم محصولی برتر و کاملا تخصصی است که در لاین اپتیمالز اوریفلیم تهیه و تولید شده است .این محصول فوق العاده کاربردی پاک کننده عمیق روزنه های پوست و دفع سموم پوست بوده و کوچک تر کننده روزنه های باز پوست می باشد. این محصول مخصوص پوست های خشک، چرب،نرمال و مختلط بوده و استفاده از آن سبب سفتی و بهبود رنگ و بافت پوست می شود.


جدول مشخصات ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز Optimals
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 34008
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال 
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  ماسک پاکسازی کننده پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. حاوی خاک رس و سایر ترکیبات مغذی و مورد نیاز پوست
  2. پاکسازی عمیق و دفع سموم پوست
  3. کوچکتر کردن منافذ باز پوست
  4. حفظ تون پوست
  5. تمیز کننده بسیار موثر پوست
  6. حذف سلول های مرده و آلودگی های سطحی پوست
  7. جذب و رفع چربی اضافه پوست
  8. کاهش براقیت و مات کننده پوست
  9. پیشگیری از بروز جوش های پوستی
  10. رفع جوش های سر سیاه و سر سفید صورت بویژه ناحیه پیشانی و بینی
  11. جلوگیری از تکثیر باکتری ها مولد جوش های صورت
  12. احیا کننده پوست
  13. فاقد پارابن

ماسک پاکسازی کننده صورت اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این ماسک برای تمامی افراد و انواع پوست مناسب بوده و در از بین بردن سلول های مرده سطح پوست ، کاهش براقی پوست و افزایش شفافیت و شادابی پوست تاثیر بسزایی دارد .


نحوه استفاده از ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریف لیم

برای استفاده از این محصول بی نظیر و فوق العاده موثر و کاربردی می توانید پوست صورت خود را به خوبی بشویید و سپس خشک کنید و سپس یک لایه از ماسک روی تمامی نواحی صورت قرار دهید و پس از ده دقیقه پوست صورتتان را بشویید.از این محصول می توانید یک تا دوبار در هفته استفاده نموده و فراموش نفرمایید که استفاده از این ماسک در نواحی اطراف چشم ممنوع می باشد.


مکانیسم اثر ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریف لیم

این ماسک با دارا بودن حاوی خاک رس در پاکسازی عمیق و دفع سموم پوست بسیار مفید و موثر بوده و علاوه بر کاهش چربی پوست و تنظیم فعالیت غدد سباسه در کوچکتر کردن منافذ باز پوست نیز تاثیر بسزایی دارد .این محصول تمیز کننده بسیار موثر انواع  پوست بوده و با حذف سلول های مرده و آلودگی های سطحی پوست زیبایی و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .


نحوه خرید و قیمت ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریف لیم

فروشگاه اینرتنتی سلامت وب با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه کلیه محصولات برند اوریفلیم شروع به فعالیت نمود .این فروشگاه در طول سال ها فعالیت خود با ارائه محصولات فوق العاده با کیفیت و تضمین اصلی بودن کالاها با تکیه بر کادر مجرب و متخصص خود توانسته است از رقبای خود پیشی گرفته و با  ارائه کلیه محصولات این برند با قیمت و کیفیت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب نماید .قیمت ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم در حراج و آف تابستانه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 166000 تومان است چنان چه قصد خرید ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت سفارش و خریداری نموده و در نشانی دلخواه و مد نظر خود تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک پاکسازی کننده صورت اپتیمالز اوریفلیم”