کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم

18%

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 147000 تومان است.

تخفیف : 33,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر Milk & Honey Amber Elegance با دارا بودن پروتئین شیر و عصاره عسل قوی ترین مرطوب کننده پوست بدن است که می تواند به صورت 24 ساعته آن را آب رسانی کرده و  علاوه بر هیدراته نمودن پوست به خوبی آن را تغذیه نماید.این محصول دارای ساختاری سبک و غیر چرب بوده و خرید و استفاده از آن توسط افراد بالای 16 سال جهت پیشگیری از ایجاد چروک و افتادگی پوست، سفت کردن پوست بدن و رفع هر نوع خشکی پوست بسیار مفید و مناسب می باشد.

نقد و بررسی : کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم یکی از جدید ترین محصولات مراقبتی تخصصی روزانه از پوست بدن برند اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون کاملا انحصاری و بهره مندی از ترکیبات کاملا طبیعی موثرترین و کاربردی ترین کرم بدن می باشد که استفاده از آن می تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کرده ، به آسانی آن را نرم و لطیف نموده و از خشکی و پیری زودرس پوستتان جلوگیری نماید.

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم چیست؟

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم با تأمین رطوبت لازم و رطوبت مورد نیاز پوست از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری کرده  و به پوست بدن و دست ها نرمی و لطافت خاصی می بخشد. این محصول دارای بافت سبکی بوده و به راحتی بر روی پوست پخش شده و سریعاً جذب پوست می گردد و علاوه بر آب رسانی و بازسازی پوست بدن آن را بسیار خوشبو و معطر می سازد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم

ترکیبات اصلی این محصول پروتئین شیر و عصاره عسل است که این ترکیبات با دارا بودن عناصر فعال تغذیه ای بهترین و قوی ترین ترکیبات موثر برای آب رسانی ،تغذیه و تقویت پوست می باشد .بنابراین وجود این ترکیبات به همراه سایر ویتامین ها و عناصر معدنی در این محصول به خوبی می تواند پوستی نرم،شفاف ،لطیف و زیبا را برایتان به ارمغان آورده و رمز جوانی و شادابی پوست شما در کوتاه ترین زمان ممکن محسوب شود.


جدول مشخصات کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریف لیم

نام محصول کرم بدن و دست شیر و عسل امبر Milk & Honey Amber Elegance
سایز  250 میلی لیتر
محل مصرف مناسب استفاده برای پوست بدن و دست ها
کد بهداشتی یا کد مرجع 35956
گروه  مراقبت تخصصی روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. آب رسانی و رطوبت رسانی مداوم پوست
  2. نرم کننده ی بسیار مؤثر جهت انواع پوست
  3. به وجود آورنده پوستی مخملین برای تمام بدن
  4. شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  5. تحریک ساخت و تولید کلاژن در پوست
  6. لیفتینگ کننده و تغذیه کننده پوست
  7. رفع خارش و التهابات ناشی از خشکی پوست بدن
  8.  محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  9. بافت سبک و جذب سریع و
  10. دارای ماندگاری طولانی
  11. ایجاد حس تازگی و آرامش در طول روز
  12. جلوگیری از زبری و خشکی پوست
  13. مناسب استفاده روزانه و پس از حمام
  14. دارای رایحه ی دلنشین و ماندگار عسل، اسطوخدوس و کهربا
  15. پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست
  16. فاقد پارابن

کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم بدن تنها برای افراد بالای 16 سال با دارا بودن پوست های نرمال و خشک مناسب می باشد.با استفاده روزانه از این محصول می توانید بدون عارضه به زیبایی و لطافت پوست خود کمک کرده و از زیبایی و جوانی پوستتان به خوبی و به صورت صد در صد مراقبت کنید.


نحوه استفاده از کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریف لیم

شما می توانید پس از استحمام و یا به صورت روزانه و بدون محدودیت از این کرم برای مراقبت و احیای مجدد پوست بدن و دستانتان استفاده کرده و با رطوبت رسانی موثر به پوست از بروز هر گونه خشکی و چین و چروک بر روی پوست بدنتان جلوگیری کرده و بافتی مخملین،شفاف و شاداب را به پوستتان هدیه نمایید.


مکانیسم اثر کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریف لیم

این کرم با بهره مندی از ترکیبات آب رسان و فوق العاده به صورت 24 ساعته پوست شما را آب رسانی کرده و با مرطوب نگه داشتن آن از خشکی پوست و آسیب های ناشی از آن جلوگیری می کند.این محصول لطافتی بی نظیر به پوست شما هدیه نموده و با تغذیه عمیق پوست آن را تقویت و بازسازی نموده و هر گونه مشکل پوستی را به آسانی برطرف نموده و ظاهری شاداب و زیبا را برای پوست بدنتان به ارمغان می آورد.


طریقه خرید و قیمت کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف عرضه و فروش محصولات متنوع و اورجینال برند تخصصی و مطرح سوئدی اوریفلیم تاسیس شد و از بدو تاسیس تاکنون با عرضه کلیه محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته است اعتماد تمامی مشتریان خود را جلب نماید. ما با فراهم نمودن امکان خرید آسان کلیه اقلام و محصولات این برند با قیمت مناسب توانسته ایم شما را در راه خریدن محصول مورد نظر خود یاری نموده و بدین ترتیب در وقت و زمان شما جهت جست و جوی کالاهای مورد نیازتان از برند اوریفلیم در سایت های متفاوت صرفه جویی نماییم.قیمت کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم در حراج و آف زمستانی محصولات اوریفلیم  147000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و برای مراقبت روزانه از پوست بدنتان این محصول را با قیمتی بسیار استثنایی تنها از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم بدن و دست شیر و عسل امبر اوریفلیم”