کرم دور چشم یونجه اوریفلیم ضد پیری کیوتن Love nature Q10

31%

کرم دور چشم یونجه اوریفلیم ضد پیری کیوتن Love nature Q10


قیمت اصلی 145000 تومان بود.قیمت فعلی 100000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

برچسب ها ,

بررسی اجمالی محصول

کرم دور چشکم اوریف لیم ویژه افراد ۳۰ سال به بالا
این سری محصولات به دلیل دارا بودن پپتیدهای Q10 و عصاره یونجه طبیعی باعث نرمی و لطافت پوست و رفع تیرگی‌ها و همچنین بر طرف شدت خطوط ریز پوست می‌شود. همچنین باعث جوان ماندن پوست و جلوگیری از ایجاد چروک‌های دیگر می‌شود.

نقد و بررسی : کرم دور چشم یونجه اوریفلیم ضد پیری کیوتن Love nature Q10

امروز می خواهیم یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار اوریفلیم را به نام کرم دور چشم ضد پیری به شما معرفی نماییم.این کرم مورد تایید متخصصین پوست و موی آمریکا بوده و با دارا بودن ترکیبات گیاهی کرمی لوکس با کارایی بسیار بالا به شمار می رود .این محصول فوق العاده بلافاصله چین و چروک ها را کاهش داده و از نظر بالینی دارای اثرات کاملا اثبات شده ای بر روی پوست دور چشم می باشد .فرمولاسیون جدید این محصول تولید اسیدهیالورونیک را در این ناحیه از پوست افزایش داده و کلاژن سازی را در این منطقه تقویت می نماید.در ادامه شما می توانید با این محصول و کاربردهای جذاب و بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید .

کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10چیست؟

کرم دور چشم ضد پیری از سری محصولات love nature از برند اوریفلیم نوعی کرم دور چشم پیشرفته است که با دارا بودن کوآنزیم کیوتن 10 جهت احیای پوست دور چشم توسط کمپانی بزرگ اوریفلیم تولید شده است .این کرم با فرمولاسیون جدید و فوق العاده سبک یکی از قویترین و موثرترین محصولاتی است که بر اساس فناورری های جدید به منظور جلوگیری از پیری و چین و چروک در دنیا به مرحله تولید رسیده است.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

مهم ترین ترکب موجود در این محصول که آن را بی نظیر و استثنایی نموده است وجود کو آنزیمی به نام Q10 یا کیوتن 10 می باشد .کوآنزیم Q10 به صورت طبیعی در بدن تولید شده و سهم مهمی در عملکرد تمام سلول‌ های بدن و پشتیبانی از فرآیندهای حیاتی بدن دارد. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان از اثرات مخرب ایجاد شده توسط رادیکال‌های آزاد بر روی پوست جلوگیری نموده و در نتیجه فرایند پیرشدن پوست را که در اثر آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش ایجاد می شود را به تعویق می اندازد.سایر ترکیبات موجود در این محصول بی نظیر کمپانی اوریفلیم سوئد عصاره گل گیاه زنبق و یونجه می باشد که این ترکیبات کلاژن ساز قوی بوده و به همراه کیوتن 10 سبب تولید محصولی تخصصی وضد پیری پوست به نام کرم دور چشم کیوتن 10 از سری محصولات مراقبتی لاو نیچر اوریفلیم می شود .


جدول مشخصات و ویژگی های کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

نوع محصول کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10
گروه  ضد چروک دور چشم
سایز 15 میلی لیتر
محل مصرف پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع یا شماره مدل  31396
جنسیت مصرف عمومی
سن افراد بالای 30 سال
گروه تمامی پوست ها
نوع محفظه و یا نوع بسته بندی تیوپ
رنگ سفید یا بی رنگ
کشور سازنده سوئد
مدل  Love Nature
کمپانی صاحب برند  اوریفلیم Oriflame

مشخصات و ویژگی های منحصر بفرد کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

این محصول مراقبتی و ضد چروک مناسب افراد بالای 30+ و از سری محصولات ضد پیری (anti aging) می باشد .این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی است که آن را از سایر محصولات و کرم های دور چشم ضد پیری برندهای مختلف دیگرمتمایز نموده است .این ویژگی ها عبارت است از:

  1. کاهش چین و چروک پوست
  2. کاهش تیرگی پوست دور چشم
  3. آبرسانی پوست دور چشم
  4. شاداب شدن پوست دور چشم
  5. احیای پوست های کدر و مات
  6. مغذی عالی پوست دور چشم
  7. کاهش و محو کننده حلقه های تیره و پف دور چشم
  8. بسیار زود جذب
  9. بدون چربی
  10. مناسب برای استفاده زیر کرم های شب و روز و کرم پودر ها برای صافی بیشتر پوست
  11. ارائه کننده نتایج فوری با ماندگاری بلند مدت

مکانیسم اثر کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

تمامی محصولات اوریفلیم نتیجه ترکیبی از نوآوری پیشرفته و بیش از نیم قرن توانمندی متخصصین اوریفلیم در تحقیقات پوستی بوده و به همین جهت کلیه محصولات این شرکت مورد تایید بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران می باشند .با استفاده از این محصول شگفت انگیز از لاین فوق تخصصی لاو نیچر می توانید بلافاصله چین و چروک ها را تا 49% کاهش دهید و نتایج فوری و بلند مدتی را کسب نمایید .این محصول برای ارتقا سلامت پوست طراحی شده و ایمنی محصول با آزمایش های پوستی و درماتولوژی در آزمایشگاه های مجهز کاملا به اثبات رسیده است .این محصول استثنایی می تواند از انواع پوست در مقابل آسیب های محیطی محافظت نموده و آنتی اکسیدان موجود در آن به همراه ترکیبات گیاهی پوستی سالم تر و بهتر را برایتان به ارمغان می آورد .


نحوه استفاده از کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

نحوه استفاده از کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10 بسیار ساده می باشد . هر صبح و شب مقدار کمی از این کرم را به پوست زیر و اطراف چشم زده و سپس با نوک انگشتان به صورت دورانی و ضربه ای روی پوستتان پخش نمایید تا کرم جذب پوستتان گردد .دقت کنید تا کرم وارد چشمتان نشود و از تماس مستقیم کرم با چشمتان خودداری نمایید . توجه داشته باشید مالیدن این کرم به پوست پلک بالا با رعایت فاصله از چشم بلامانع می باشد .این محصول را روزانه می توانید می توانید تا سه بار استفاده کنیدو شاهد اثرات شگفت انگیزی آن در حذف چین و چروک و رفع تیرگی های پوست دور چشمتان باشید .این کرم ضد چروک بسیار عالی است توصیه می کنیم حتما آن را خریداری کنید و از زیبایی پوست خود لذت ببرید .


نحوه خرید کرم دور چشم ضد پیری کیوتن 10

کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم با بهره گیری از تکنولوژی لیفتینگ باعث کاهش چشمگیر چین وچروک دور چشم می شود .قیمت اصلی این محصول پس از تخفیف و در حراج تابستانه محصولات اوریفلیم تنها 100000 تومان می باشد .یعنی شما با پرداخت 43000 تومان این محصول پر طرفدار را خریداری کرده و برای همیشه می توانید با چین و چروک و تیرگی های دور چشمتان خداحافظی کنید.پس فرصت را از دست نداده و برای تهیه این محصول فوق العاده با مرکز فروش کرم دور چشم تماس گرفته و این محصول را ثبت سفارش کنید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دور چشم یونجه اوریفلیم ضد پیری کیوتن Love nature Q10”