کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم

25%

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 75000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا essentials با دارا بودن ترکیبات موثر و فعال و محتویات مرطوب کننده برای نرم نمودن پوست صورت و محافظت از آن در برابر عوامل نامطلوب محیطی تهیه و تولید شده است .این محصول دارای رایحه مطلوبی بوده و با اکسیژن رسانی به سلول های پوست قوام و نرمی پوست را افزایش داده و از تخریب پوست جلوگیری می نماید و سبب افزایش شادابی و طراوت پوست می گردد.

نقد و بررسی : کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم یک محصول بسیار مفید و کاربردی است که در فرمولاسیون آن از ترکیبات کاملا ارگانیک و عصاره میوه پاپایا استفاده شده است .این کرم در واقع یک کرم تخصصی از برند اوریفلیم است که بدون داشتن مواد مضر و عوارض جانبی به سرعت پوست شما را آبرسانی و مرطوب نموده و سبب زیبایی و جوانسازی پوست شما می گردد .شما با خرید و استفاده از این محصول می توانید نرمی و لطافت از دست رفته پوستتان را بازیابی نموده و پوستی شاداب و شفاف داشته باشید .

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم چیست؟

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم محصولی بسیار عالی و استثنایی از برند تخصصی اوریفلیم است که جهت آبرسانی و هیدرودرمی پوست صورت تهیه و طراحی شده است .این محصول با رطوبت رسانی به سلول های پوستی سبب نرمی و شادابی آن ها گشته و به دلیل دارا بودن ویتامین های مفید و مورد نیاز پوست در تغذیه،ترمیم و تقویت پوست بسیار مفید و سودمند می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم

این محصول حاوی عصاره میوه پاپایا بوده و مناسب استفاده در طول روز و شب می باشد .این محصول به دلیل دارا بودن چنین ترکیب قدرتمندی بهترین نرم کننده و مغذی پوست بوده و در بازسازی و ترمیم پوست و رطوبت رسانی و تقویت پوست تاثیر بسزایی دارد و استفاده از آن موجب جوانسازی پوست می گردد.


جدول مشخصات کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم

نام محصول کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا essentials
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت
کد بهداشتی یا کد مرجع 36194
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 14 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کرم صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. ایجاد طراوت و رطوبت طبیعی و بادوام پوست
  2. درمان آفتاب سوختگی و قرمزی پوست
  3. سرشار از ویتامین E و C
  4. حفظ رطوبت و بازسازی چربی های از دست رفته
  5. نرم نمودن پوست صورت
  6. محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی
  7. مناسب برای زیر آرایش
  8. ترمیم کننده سلول های آسیب دیده پوستی
  9. برطرف کننده چین و چروک های سطحی و عمقی
  10. بافت سبک با قابلیت جذب بالا
  11. تقویت کننده و افزایش دهنده حالت الاستیسیته (کشسانی) پوست
  12. مناسب برای تمامی انواع پوست
  13. فاقد پارابن

کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای افراد بالای 14 سال و همه انواع پوست مناسب است.شما می توانید با استفاده از این کرم پوست صورت خود را به آسانی آبرسانی نموده و آن را شاداب ،شفاف و زیبا نمایید .


نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریف لیم

در طول روز می توانید مقدار مناسب از این کرم را بر روی پوست خشک و تمیز صورت  استفاده نمایید. به صورت دورانی ماساژ دهید تا این محصول به خوبی جذب پوستتان شود و از این کرم  برای مرطوب کردن پوست صورت خود استفاده نمایید .لازم است بدانید محدودیتی در میزان استفاده از این محصول وجود ندارد و شما در طی روز می توانید به دفعات از این محصول استفاده نمایید.


مکانیسم اثر کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریف لیم

این کرم با استفاده از عصاره میوه پاپایا و سایر ترکیبات ارگانیک و مورد نیاز پوست تهیه شده است لذا استفاده از آن انواع ویتامین ها و اسیدهای چرب را به بافت پوست انتقال می دهد. بنابراین از این کرم می توان  به عنوان یک محصول نرم کننده ، تغذیه کننده، شاداب کننده و تازه کننده پوست استفاده نمود و با استفاده از این محصول به راحتی پوستتان را آبرسانی نموده، چین و چروک های سطحی پوست را از بین برده و از پوستتان در برابر آسیب های محیطی محافظت نمایید.


قیمت و نحوه خرید کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن اصل و اورجینال برند اوریفلیم امکان خرید اینترنتی مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز شما از برند اوریفلیم را فراهم نموده است. در این فروشگاه می توانید در صفحات مربوط به نقد و بررسی هر محصول توضیحات کارشناسی شده و دقیق مربوط به هر کالا را مطالعه نموده و علاوه بر آن امکان مشاوره تلفنی حرفه ای رایگان  با کارشناسان فروشگاه ما را  جهت انتخاب محصول مناسب داشته باشید . تضمین اصالت کالا ، بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و خرید آنلاین امن و مطمئن از مهم ترین ویژگی های فروشگاه ماست .چنان چه قصد خرید کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید .قیمت کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم در آف پاییزه اوریفلیم تنها 75000 تومان است که با تماس با شماره تلفن فروشگاه ما می توانید به صورت آسان و سریع این محصول و سایر کالاها ی مورد نظر خود را به راحتی تهیه کرده و با استفاده از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی از زیبایی خود لذت ببرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم مرطوب کننده اسنشالز پاپایا اوریفلیم”