کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم

13%

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم


قیمت اصلی 60000 تومان بود.قیمت فعلی 52000 تومان است.

تخفیف : 8,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ Feet Up یکی از انواع کرم پای برند اوریفلیم است که به عنوان یک کرم پای مرطوب کننده و تغذیه کننده پا با آب رسانی مداوم و 24 ساعته پوست پاپوست پا را مرطوب ، نرم و شاداب کرده و لطافت و نرمی را برای پاهایتان به ارمغان می آورد.

 

نقد و بررسی : کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات جدید و بسیار با کیفیت است که با دارا بودن خواص درمانی بالا با استفاده از فرمول ویژه تهیه و تولید شده است.این محصول مراقبتی و زیبایی نرمی و لطافت خاصی به پوست داده و لایه های زبر و شاخی شده پوست و هر گونه ترک پوستی ایجاد شده در کف پا را به راحتی از بین می برد.

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم چیست؟

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات جدید و شگفت انگیز برند اوریفلیم است که در لاین فیت آپ این برند و با استفاده از فرمولاسیون کاملا اختصاصی و ترکیبات ارگانیک و گیاهی تهیه و تولید شده است .این محصول یک محصول ایده آل برای صاف، نرم شدن و تسکین پوست پا است که خرید و استفاده از آن رمز داشتن پاهایی نرم و لطیف به شمار می رود.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک حاوی عصاره اکالیپتوس و شی باتر بوده و به علت فقدان پارابن، الکل و مواد نگهدارنده در این محصول ،این کرم در گروه محصولات سیف و بی خطر قرار می گیرد.


جدول مشخصات کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریف لیم

نام محصول کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ Feet Up
سایز 75 میلی لیتر
محل مصرف پوست پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 32644
گروه  مراقبت تخصصی روزانه از پوست پا
سن مناسب برای تمامی افراد
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم پا
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. آب رسانی پوست
  2. هیدراته نمودن پوست
  3. پیشگیری و بهبود خشکی و ترک نواحی کف پا
  4. نرم کننده و لطیف کننده پوست
  5. تسکین دهنده و ضد خارش
  6. درمان ترک بین انگشتان پا
  7. ترمیم کننده زبری و ترک های کف پا
  8. ضد التهاب
  9. مناسب انواع پوست
  10. حاوی ترکیبات آرام کننده، ویتامین ها و عصاره های گیاهی ضد التهاب
  11. دارای خواص آنتی اکسیدانی
  12. سبک با جذب سریع
  13. ضد حساسیت
  14. مورد تایید متخصصان پوست

کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه انواع پوست و تمامی افراد با دارا بودن هر سنی مناسب می باشد.این کرم با با بهره مندی از ترکیبات خاص و ارزشمند طبیعی خود موجب رفع خشکی و زبری و برطرف شدن ترک پا شده و سلامتی و زیبایی را به پوست پاهایتان هدیه می نماید.


طریقه استفاده از کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریف لیم

برای استفاده از این محصول پا را ابتدا خوب با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن پا این کرم را به تمام قسمت های پا بمالید. شما می توانید این کار را به دفعات در طی روز تا زمان حصول نتیجه نهایی انجام داده و در نهایت از نرمی و لطافتی که در پوست پاهایتان پس از مدتی کوتاه ظاهر می گردد شگفت زده شوید.


مکانیسم اثر کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریف لیم

این کرم نرم کننده و طراوت دهنده پوست پا بوده و به علت دارا بودن ترکیبات آرام کننده، ویتامین ها و عصاره های گیاهی در برطرف کردن ترک پا مفید و موثر است.این محصول با آب رسانی و هیدراته نمودن پوست کف پا هر گونه خشکی ،زبری و پینه های ایجاد شده در کف پا را برطرف کرده و پوستی نرم و لطیف را برایتان به ارمغان می آورد.


نحوه خرید و قیمت کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه کلیه محصولات برند مطرح و جهانی اوریفلیم اعم از محصولات آرایشی ، بهداشتی و عطر و ادوکلن های این شرکت برایتان امکان خرید آسان و مطمئن محصول مورد نظرتان را فراهم نموده است.شما عزیزان و مشتریان گرامی قبل از اقدام به  ثبت سفارش به راحتی می توانید تمام توضیحات و ویژگی های کالای مورد نظر خود را مطالعه کرده و پس از انجام بررسی های لازم اقدام به خرید نمایید و پس از ثبت سفارش در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را در نشانی مورد نظرتان تحویل بگیرید .قیمت کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم در جشنواره آخر فصل و یلدایی فروشگاه اوریفلیم 52000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و در کنار ما یک خرید آسوده ، راحت ، با کیفیت را تجربه کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم پای روزانه اکالیپتوس فیت آپ اوریفلیم”