بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم

21%

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم


قیمت اصلی 70000 تومان بود.قیمت فعلی 55000 تومان است.

تخفیف : 15,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا Tender care یکی از جدیدترین انواع تندرکر اوریفلیم است که سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز پوست می باشد .این محصول با آب رسانی به سلول های پوستی نرم کننده و ترمیم کننده پوست بدن بوده و استفاده از آن قوام و نرمی پوست را افزایش می دهد.این محصول با محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی در تامین رطوبت مورد نیاز پوست و تنظیم PH پوست موثر بوده و با جلوگیری از تخریب پوست و طراوت بخشیدن به پوست آن را همیشه لطیف و شاداب نگه می دارد.

نقد و بررسی : بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم محصولی با کارایی فوق العاده بالا برای مراقبت روزانه از پوست بدن است که  با نفوذ به لایه های زیرین پوستی زمینه آبرسانی و هیدراته کردن پوست را به صورت کاملا حرفه ای فراهم می نماید.این محصول به دلیل دارا بودن ترکیبات بسیار مفید و مغذی و مورد نیاز پوست بافت پوست را ترمیم و احیا نموده و شادابی و سلامت دوباره را به پوست باز می گرداند.

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم چیست؟

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم محصولی کاملا طبیعی با خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالا است که از پوست در برابر تاثیرات زیان بار محیطی محافظت کرده و با تنظیم و حفظ رطوبت پوست آن را نرم ،شاداب و با طراوت می سازد .ترکیبات فوق العاده موجود در این محصول هر گونه خشکی پوست را بطرف کرده و ترمیم سوختگی ها را سرعت می بخشد و در نوسازی و احیای بافت پوست تاثیر فوق العاده بالایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم

این محصول با دارا بودن ویتامین ای و عصاره نعنا قوی ترین مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن است .این محصول با محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی و تنظیم تعادل میان چربی و آب پوست در حفظ طراوت و شادابی پوست بسیار مفید و سودمند است . این محصول دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و در رفع لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست ،درمان زبری و خشکی پوست و ترمیم ترک های ناشی از خشکی در نواحی پاشنه پا، قوزک، زانو، بازو و… بسیار موثر و کاربردی می باشد.


جدول مشخصات بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم

نام محصول بالم محافظت کننده تندرکر نعنا Tender care
حجم  15 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 41678
گروه مراقبت روزانه از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد خانواده
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول بالم تندرکر
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • ترمیم کننده سلول های آسیب دیده و ضعیف پوست
  • تغذیه کننده و تقویت کننده پوست
  • مرطوب کننده قوی و عمیق پوست
  • از بین برنده خشکی ها و زبری های پوست
  • درمان کننده سوختگی و محل سوختگی
  • تسکین دهنده قرمزی و التهابات پوستی
  • مراقبت و پیشگیری از عوارض ناشی از خشکی پوست
  • بسیار لطیف و بدون چربی
  • قابلیت جذب سریع و نفوذ عمیق
  • مناسب برای مصرف روزانه
  • فاقد پارابن

بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول جهت استفاده برای تمامی افراد خانواده فارغ از محدودیت سنی مناسب می باشد .شما با داشتن انواع پوست می توانید از این بالم شگفت انگیز استفاده نمایید و به آسانی نواحی خشک، زخم، التهاب و … موجود بر روی پوستتان را از بین برده و درمان نمایید.


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

جهت استفاده و مصرف این محصول پس از تمیز نمودن پوست ناحیه مورد نظر مقدار کمی از تندرکر را با انگشت برداشته و به ناحیه خشک بمالید و اجازه دهید تا جذب پوست شود.با توجه به طبیعی بودن این محصول محدودیتی در زمان و میزان استفاده از آن وجود ندارد و شما می توانید به دفعات از این محصول استفاده نمایید.


مکانیسم اثر بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریف لیم

این محصول یک بالم چند کاره و محصول مراقبت تخصصی از پوست بدن است که بر اساس تکنولوژی های روز دنیا در لابراتوارهای مجهز آرایشی بهداشتی شرکت اوریفلیم در کشور سوئد تهیه و تولید شده است.این بالم یک محصول مرطوب کننده ،نرم کننده و تغذیه کننده پوست است که با دارا بودن فرمولاسیون کاملا مغذی، ارگانیک و طبیعی تولید و روانه بازار شده است این محصول دارای بافت سبکی بوده و پس از مصرف به سرعت با نفوذ به لایه های زیرین و عمقی پوست باعث ترمیم و احیا سلول های آسیب دیده پوست می گردد و با تامین ویتامین ها و املاح مفید و معدنی مورد نیاز پوست آن را تغذیه و تقویت نموده و با آب رسانی پوست از خشکی و ترک پوست جلوگیری می کند.


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف رفع نیازمندی های عموم مردم قدم در عرصه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت اینترنتی گذاشت. ما تمامی محصولات برند اوریفلیم را با قیمت مناسب و کیفیت عالی بدست مشتریان گرامی در نقاط مختلف کشور می رسانیم و تاکنون توانسته ایم در این راستا رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماییم .قیمت بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم در جشنواره فصلی این فروشگاه تنها 55000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با ثبت سفارش این محصول و خرید آن نرمی و لطافت را به پوستتان هدیه نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم محافظت کننده تندرکر نعنا اوریفلیم”