لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم

15%

لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 290000 تومان بود.قیمت فعلی 247000 تومان است.

تخفیف : 43,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج Novage Skin Renewing Peel لایه برداری ملایم و بسیار موثر برای پوست صورت است که با دارا بودن ترکیبات فوق العاده موثر در رفع چربی و آلودگی های پوستی تاثیر بسزایی دارد .این محصول با بهبود گردش خون در پوست موجب حفظ رطوبت ، افزایش لطافت و نرمی ، شفافیت و شادابی پوست می گردد .با خرید و استفاده از این محصول از تشکیل چین و چروک های سطحی بر روی پوست خود جلوگیری کرده و طراوت و تازگی را به پوست خود هدیه کنید .

نقد و بررسی : لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم

لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم  پوست و منافذ آن را عمیقاً از آلودگی ها و سلول های مرده پاک کرده و با افزایش رطوبت رسانی به پوست در افزایش اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون در پوست تاثیر بسزایی دارد.این محصول کاملا سازگار با PH طبیعی پوست بوده و در نرمی و لطافت بیشتر پوست نقش مهمی را ایفا می کند .با خرید این محصول می توانید از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کرده و شادابی و جوانی را برای پوست خود به ارمغان بیاورید .

لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم چیست؟

لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم یک محصول بسیار مناسب جهت پاکسازی و لایه برداری پوست می باشد که با دارا بودن ذرات ساینده موجب لایه برداری، پاکسازی و برداشتن سلول های پیر و مرده از سطح پوست می گردد. این محصول با حذف زواید و آلودگی ها در رفع انسداد منافذ پوست و جوانسازی پوست تاثیر بسزایی داشته و استفاده از آن در جوانسازی، نوسازی و رفع چین و چروک های سطحی پوست و همچنین شادابی و شفافیت پوست بسیار مفید و سودمند می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته و بهره مندی از خواص آلفاهیدروکسی اسید (AHA)  لایه برداری بسیار قوی است که با لایه برداری عمیق پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست در حیات و نوسازی مجدد پوست تاثیر بسزایی دارد. بتا هیدروکسی اسید (BHA) موجود در این محصول نیز با نفوذ عمقی تر به پوست و تحریک لایه زیر اپیدرم به افزایش متابولیسم سلولی کمک کرده و در نهایت آنزیم لایه بردار انار می تواند سبب تسریع ساخت پروتئین های ساختاری پوست مانند کراتین،کلاژن و الاستین گردیده و بدین طریق زمینه را برای جوانسازی و نوسازی پوست فراهم نماید .


جدول مشخصات لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریف لیم

نام محصول لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج Novage Skin Renewing Peel
حجم 100 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و گردن به جز پوست اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 33988
گروه مراقبت روزانه و تکمیلی پوست صورت 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 30 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  ژل لایه بردار
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. لایه برداری بسیار موثر و حذف کننده سلول های مرده پوست
  2. تسریع کننده سنتز کلاژن
  3. تحریک تولید سلول های جدید پوستی
  4. کاهش زبری، چین و چروک، لک و تیرگی های پوستی
  5. باز کردن منافذ مسدود شده
  6. شفاف کننده پوست
  7. برطرف کننده کومدون های سرسیاه
  8. جلوگیری از پیری زود رس پوست
  9. ساختار سبک با جذب سریع
  10. مورد تایید متخصصان پوست
  11. مناسب استفاده برای انواع پوست به جز پوست های حساس و دارای آسیب دیدگی
  12. فاقد پارابن ،رنگ و مواد حساسیت زا

لایه بردار صورت نوایج اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی انواع پوست به جز پوست های حساس و دارای آسیب دیدگی و تمامی افراد بالای 30 سال مفید و مناسب بوده و شما می توانید از این محصول برای حذف سلول های مرده پوست و افزایش شفافیت پوست ،افزایش اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون در پوست استفاده نمایید و بدین وسیله زیبایی و شادابی را به پوست خود هدیه کنید .


طریقه استفاده از لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم

برای استفاده از این محصول فوق العاده تنها کافی است تا پس از شستن و خشک کردن پوست صورت یک لایه نازک از محصول را بر روی صورت و گردن خود پخش کنید و به مدت یک دقیقه پوست خود را به صورت دورانی ماساژ دهید. سپس اجازه دهید تا این محصول 20 دقیقه بر روی پوست بماند و سپس پوست خود را با آب گرم بشویید. استفاده از این محصول دارای محدودیت بوده و می بایست دو شب در هفته به فاصله سه روز استفاده شود.لازم به ذکر است بدانید از مصرف این محصول بر روی پوست حساس، تحریک شده، دارای زخم و آسیب دیدگی و اطراف چشم ممنوع بوده و می بایست بلافاصله پس ازاستفاده این محصول در معرض آفتاب قرار نگیرید.


مکانیسم اثر لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریف لیم

این محصول بهترین و قوی ترین لایه بردار و پاک کننده عمقی پوست می باشد که با پاک کردن عمیق پوست در ایجاد حس نرمی و لطافت پوست تاثیر بسزایی دارد .علاوه بر این ،این لایه بردار با رطوبت رسانی عمیق پوست با بازسازی و احیای پوست از طریق افزایش متابولیسم سلولی پوست بافت پوست را بهبود بخشیده و به جوان سازی، نوسازی و رفع چین و چروک های سطحی پوست کمک شایانی می نماید.


نحوه خرید و قیمت لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریف لیم

وب سایت سلامت وب به عنوان یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است که از همان ابتدا با هدف خرید امن با کیفیت کلیه لوازم آرایش و محصولات بهداشتی برند اوریفلیم تاسیس شد .با توجه به میزان اهمیت لوازم آرایشی و بهداشتی و تاثیر مستقیم آن ها بر سلامت فرد، این مجموعه تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت و سلامت محصول و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می‌دهد.قیمت لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم در جشنواره تابستانه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 247000 تومان می باشد که شما عزیزان برای دریافت و خرید لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم با این قیمت می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لایه بردار بازسازی کننده صورت نوایج اوریفلیم”