کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم

28%

کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم


145000 تومان

تخفیف : 55,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست محافظت کننده خولان دریایی با دارا بودن فرمولاسیون عالی و پیشرفته و بهره مندی از عصاره گیاه خولان دریایی و ویتامین ای و سایر آنتی اکسیدان ها محصولی بسیار مفید و کاربردی برای تامین نرمی، رطوبت و شادابی پوست دست می باشد  که به راحتی در لایه های سطحی پوست نفوذ کرده و زیبایی ،نرمی و جوانی را برای پوست دستانتان به ارمغان آورده و از بروز هر گونه خشکی و چین و چروک بر روی پوست دست جلوگیری می نماید .

نقد و بررسی : کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم


کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم یکی از بی نظیرترین محصولات برند اوریفلیم است که حاوی روغن خولان دریایی ( نوعی توت)، ویتامین E و آنتی اکسیدان های مفید و امگا 7 بوده و در نتیجه خرید و استفاده از آن برای رطوبت رسانی و نرم کنندگی و تغذیه کنندگی پوست بسیار موثر و سودمند می باشد .این محصول مناسب برای انواع پوست علی الخصوص پوست های حساس و خشک بوده و استفاده مداوم و روزانه از آن از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می کند.

کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم چیست؟

کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع کرم دست اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون تغذیه کننده و آنتی اکسیدان دست های خشک و ترک خورده را نرم  و آبرسانی نموده و از لطافت ،نرمی و شادابی پوست دستانتان محافظت می کند . این کرم به سرعت جذب پوست شده و شادابی،لطافت و جوانی را برای پوست دستانتان به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریف لیم

این کرم دست  دارای ترکیبی از ضروری ترین مواد موثره  هم چون روغن خولان دریایی و ویتامین ای بوده و در نتیجه از خاصیت التیام بخشی و آنتی اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار می باشد .این محصول با آب رسانی عمیق لایه های زیرین پوست درجلوگیری از ترک خوردن ناشی از کم آبی پوست تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه در رفع خشکی، زبری، قرمزی، حساسیت و التیام انواع پوست بسیار موثر و سودمند است .این محصول مراقبتی مناسب برای تقویت و حفاظت و زیبایی پوست به شمار می رود .


جدول مشخصات کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریف لیم

نام محصول کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریف لیم
حجم  75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 33642
گروه مراقبت از پوست دست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و حساس
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. ترمیم و بازسازی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک
  2. ترمیم و بازسازی لایه محافظ پوست
  3. جلوه ای زیبا، جوان و شاداب به دست های شما می بخشد.
  4. سرشار از کلاژن و ویتامین E که قوام و نرمی پوست را افزایش می دهد.
  5. محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی
  6. تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  7. آبرسانی عمیق لایه های زیرین پوست
  8. جلوگیری از ترک خوردن ناشی از کم آبی پوست
  9. احیا و بازسازی پوست
  10. تغذیه کننده قوی پوست
  11. تنظیم PH پوست
  12. رفع خشکی، زبری، قرمزی، حساسیت و التیام
  13. مناسب برای تقویت و حفاظت و زیبایی پوست
  14. جذب سریع
  15. غیر چرب و چسبناک
  16. مناسب برای استفاده روزانه
  17. فاقد پارابن

کرم دست خولان دریایی اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه انواع پوست و به خصوص پوست خشک مناسب بوده و استفاده از این محصول توسط تمامی افراد 16 سال به بالا بلامانع می باشد. این کرم مناسب برای استفاده روزانه بوده و محدویتی در دفعات استفاده از آن وجود ندارد .


نحوه استفاده از کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریف لیم

برای استفاده از این محصول دستان خود را به خوبی با صابون شسته و خشک کنید .اکنون مقداری از محصول را بر روی پوست ذست پخش نموده،سپس کرم را به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست دست گردد.


مکانیسم اثر کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریف لیم

این کرم دست قوی ترین نرم کننده و ترمیم کننده پوست دست بوده که با اکسیژن رسانی بیشتر به سلول های پوست قوام و نرمی پوست را افزایش داده و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می نماید.با استفاده از این کرم دست نرمی و شادابی را به دستان خود هدیه نمایید.


طریقه خرید و قیمت کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که با ورود به آن می توانید کلیه محصولات برند اوریفلیم را مشاهده نموده و پس از مطالعه صفحات مربوط به نقد و بررسی هر محصول ، محصولات مورد نظر خود را به صورت اصل و با قیمتی بسیار مناسب تهیه فرمایید . از دیگر مزایای خرید از فروشگاه سلامت وب علاوه بر قمیت مناسب، برخورداری از تخفیف های شگفت انگیز ، تحویل سریع، ضمانت کیفیت کالا می باشد .قیمت کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم در فستیول تخفیفات بهاره فروشگاه ما تنها 145000 تومان است که شما عزیزان برای خرید کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با با اطمینان از کیفیت و سلامت ، خریداری نموده و در نتیجه با خیال آسوده استفاده کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست محافظت کننده خولان دریایی اوریفلیم”