کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

20%

کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 230000 تومان بود.قیمت فعلی 185000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 جولای, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب اربن گارد اپتیمالز Optimals Urban Guard  با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد در تمام شب پوست شما را بازسازی و به شدت تغذیه می‌ نماید.این محصول تولید کلاژن طبیعی و الاستین پوست را افزایش داده که همین امر سبب کاهش چین و چروک ایجاد شده  بر روی سطح پوست ، افزایش سفتی پوست ،روشن شدن رنگ پوست و افزایش شادابی و لطافت پوست می گردد.

نقد و بررسی : کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم یک کرم شب بسیار مغذی است که  با دارا بودن ترکیبات قدرتمند و بافتی بسیار سبک به طور کامل جذب پوست شده و حس لطافت و آرامش بدان می بخشد. این محصول با استفاده از ترکیبات کاملا اختصاصی فرموله شده در نتیجه استفاده از آن در طول شب پوست را مجددا بازسازی کرده و سبب افزایش سفتی، قوام و قابلیت ارتجاعی پوست و نرمی و ابریشمی شدن پوست می گردد .

کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم یکی از محصولات جدید برند اوریفلیم است که به عنوان یک کرم مغذی، ترمیم کننده و جوان کننده پوست شناخته می شود.این محصول با دارا بودن خواص مرطوب کنندگی فوق العاده بالا و موثر دارای خاصیت ضد چین و چروک و ضد پیری زودرس بوده و استفاده از آن در افزایش جوانی و لطافت پوست تاثیر فوق العاده شگفت انگیزی دارد . اسید هیالورونیک و سایر ترکیبات ارزشمند موجود در این محصول بافت ها را حفظ کرده و به پوست شفافیت و شادابی می بخشد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

محصولات تولید شده در لاین تخصصی اپتیمالز اوریفلیم در رده ی برترین و  تخصصی ترین محصولات مراقبت از پوست در سطح جهان قرار دارند که با تکیه بر فرمولاسیون فوق پیشرفته و با کیفیت بسیار بالا تهیه و تولید می گردند. ترکیبات موثر این محصول اعم از اسید هیالورونیک و پانتنول (ویتامین B5) باعث ایجاد تغییرات مثبت در پوست گردیده و در تمام  طول شب ، پوست شما را به بهترین نحو مراقبت می کند .این محصول پوست را به خوبی تغذیه نموده و با بازسازی طبیعی سلول ها حالت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و آن را شاداب ،لیفت و شفاف می نماید.


جدول مشخصات کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول کرم شب اربن گارد اپتیمالز Optimals Urban Guard
حجم  50 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 44260
گروه مراقبت شبانه از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم شب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • رطوبت رسان و مغذی پوست
  • محرک متابولیسم سلولی و سنتز کلاژن الاستین
  • بهبود و ترمیم بافت پوست در طول شب
  • دارای اثرات لیفتینگ جهت جلوگیری از بروز چین و چروک های ظریف
  • ضد چروک و ضد خستگی پوست
  • تغذیه و باز سازی پوست در طول شب
  • افزایش شب به شب استحکام پوست
  • صاف و شفاف تر نشان دادن پوست در صبح
  • سفت کننده و قوام دهنده سطح پوست
  • شاداب کننده پوست
  • افزایش لطافت و نرمی پوست پس از چند هفته استفاده
  • بافت سبک و جذب سریع
  • فاقد پارابن

کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول به علت دارا بودن فرمولاسیون بسیار موثر برای بازسازی پوست دارای خواص آبرسانی و نرم کنندگی پوست بوده و استفاده از آن توسط تمامی افراد با دارا بودن انواع پوست بلامانع می باشد.این کرم بازسازنده در تمام طول شب به علت دارا بودن ترکیبات ارگانیک پوست را تغذیه ،تقویت و ترمیم کرده و سبب افزایش لطافت و شفافیت آن در روز بعد می شود .


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

از این محصول هر شب بر روی پوست تمیز صورت به میزان لازم استفاده نموده و با حرکات ضربه ای کرم را جذب پوستتان کنید. اثربخشی این کرم با استفاده از کرم روز اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم افزایش می یابد و فراموش نکنید از این محصول در نواحی اطراف چشم استفاده نفرمایید.


مکانیسم اثر کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریف لیم

این کرم شب به عنوان یک محصول مرطوب کننده و آبرسان بسیار قوی یک کرم شب سوپر مغذی است که محرک متابولیسم سلولی و سنتز کلاژن الاستین در پوست در تمام طول شب است و در نتیجه مصرف آن پوست را محکم تر، انعطاف پذیرتر و در برابر روند پیری مقاوم تر می نماید.این محصول هم چنین دارای اثر ضد پیری و پر کنندگی بوده و اکسیژن رسان و انرژی بخش پوست صورت می باشد.با این محصول و مزایای ارزشمند درمانی آن به راحتی پوست خود را تقویت و ترمیم کرده و از زیبایی و جوانی پوست خود مراقبت نمایید.


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی با پای بندی به چهار اصل کلیدی هم چون بالا بودن کیفیت محصولات- تضمین اصل بودن کالا- خدمات سریع به مشتریان و امکان ایجاد  مشاوره های تخصصی رایگان از بدو تاسیس تاکنون اقدام به فروش و عرضه کلیه محصولات برند اوریفلیم نموده و تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی و تخصصی مراقبت از پوست را به صورت کاملا اورجینال و با قیمت مناسب در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار می دهد تا خریدی راحت و سریع داشته باشید.

قیمت کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم در حراج فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم تنها 185000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم شب اربن گارد اپتیمالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با صرف کمترین انرژی و با اطمینان از اصالت کالاها خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

  1. کیمیا طاهرخانی

    براي پيگيري سفارش از چه طريق اقدام كنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • admin68

      با شماره 09129358752 تماس بگیرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه