ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

42%

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 60000 تومان بود.قیمت فعلی 35000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر Love Nature با خاصیت مرطوب کنندگی طولانی مدت پوست بر پایه کمپلکس روشن کننده، سفید کننده و ضد لک نوین و پیشرفته کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده است .این محصول با اکسیژن رسانی بیشتر به پوست صورت و افزایش تولید کلاژن در پوست در مدتی بسیار کوتاه می تواند شفافیت و طراوت از دست رفته پوست را بدان بازگردانده و جوانی و لطافت را به پوستتان هدیه نماید .

نقد و بررسی : ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم به عنوان بهترین و بی نظیر ترین محصولات مراقبت روزانه از پوست برند اوریفلیم و با دارا بودن سطح بالایی از  ویتامین C دارای اثرات آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی ، روشن کنندگی و ترمیم کنندگی بسیار قدرتمندی است که استفاده از آن توسط تمامی افراد بالای 16 سال و با دارا بودن انواع پوست می تواند راز جوانی و سرزندگی پوست به شمار آمده و پایانی برای رفع تمامی مشکلات پوستی باشد .

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات پر فروش و محبوب برند اوریفلیم است که با برخورداری از سطح بالایی از ویتامین ث به علت وجود تمشک در ترکیبات خود بافت پوست را به سرعت پاکسازی و بازسازی نموده و با تحریک میزان ساخت کلاژن در پوست به آن طراوت و شادابی می بخشد.این ماسک بهترین روشن کننده ،شاداب کننده و احیا کننده پوست صورت است و از پوست در برابر آسیب های نور خورشید و چین و چروک ناشی از آن محافظت می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

این ماسک دارای بافت کرمی بوده و حاوی عصاره تمشک و نعنا می باشد .این ماسک با دارا بودن فرمولاسیون غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان و با بهره مندی از مزایای ترکیبات نامبرده جهت ایجاد شفافیت و طراوت دائمی در پوست شما تهیه و تولید شده است و اثرات اعجاب برانگیز این محصول در نظافت پوست و افزایش طراوت، درخشندگی، ایجاد تازگی و شفافیت در چهره کاملا به اثبات رسیده و از این رو این محصول مورد تایید تمامی متخصصان پوست می باشد .


جدول مشخصات ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

نام محصول ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر Love Nature
حجم  10 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35426
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست 
سن مناسب برای تمامی افراد  بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  ساشه
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. صاف و درخشان کننده پوست
  2. رفع سریع و مؤثر کدورت و تیرگی پوست
  3. شفاف و روشن نمودن پوست صورت
  4. ایجاد تعادل در سنتز ملانین
  5. از بین برنده سلول های مرده سطح پوست
  6. پاکسازی پوست از وجود چربی های اضافه و سایر آلودگی ها
  7. ضدلک و آنتی اکسیدان قوی
  8. کاهش خستگی و تیرگی پوست ناشی از فعالیت های روزانه
  9. خنک کننده و شاداب کننده پوست
  10. دارای اثرات ماندگار و غیر قابل بازگشت
  11. مناسب برای انواع پوست
  12. دارای جذبی سریع و بافتی سبک
  13. ضد آلرژی
  14. بدون پارابن

ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

این ماسک برای همه انواع پوست و  تمامی افراد بالای 16 سال مناسب است و می تواند در رفع خستگی ،تیرگی و افزایش شادابی و طراوت پوست نقش موثر و چشمگیری داشته باشد .


نحوه استفاده از ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

برای استفاده از این ماسک تنها کافی است تا مقدار مناسبی از ماسک را بر روی پوست تمیز صورت قرار داده و پس از ده دقیقه آن را با دستمال از روی پوست صورت خود پاک کنید.این محصول بدون نیاز به شست و شو بوده و می بایست در ناحیه اطراف چشم استفاده نشود .


مکانیسم اثر ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریف لیم

این محصول با اکسیژن رسانی به سلول های پوست و تامین رطوبت مورد نیاز پوست و با حذف آلودگی های پوست خنک کننده و شاداب کننده پوست صورت بوده و در ایجاد شفافیت، نرمی و لطافت پوست تاثیر بسزایی دارد .با استفاده از این ماسک پوست به صورت عمیق پاکیزه می شود ، لک های پوستی کاهش پیدا کرده و پوستتان به خوبی احیا می شود .


نحوه خرید و قیمت ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با دارا بودن سابقه طولانی و درخشان در عرضه محصولات با کیفیت و تخصصی برند اوریفلیم اکنون با عرضه برترین محصولات آرایشی، بهداشتی ،مراقبتی و درمانی این برند در سطح ایران و جهان، در خدمت شماست. این فروشگاه آنلاین برای تمامی کاربران خود تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی را تداعی کرده و با ارسال سریع ،ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید .قیمت ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم در فستیوال تابستانه فروشگاه ما تنها 35000 تومان است . شما عزیزان برای خرید ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاو نیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس این محصول را خریداری نمایید و از مزایای شگفت انگیز این محصول در راستای زیبایی و جوانی پوستتان بهره مند گردید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک احیا کننده تمشک و نعنا لاونیچر اوریفلیم”